Bekijk originele versie : Gaatjes in je orgen
Sweetest_Girl
22-04-2005, 19:07
Hey dames,
Heeft er iemand van jullie misschien ervaring met het dicht laten groeien van gaatjes??? Ik heb bijna 4 maanden geleden gaatjes laten schieten, maar ik denk dat ik er vanaf wil...
Hoe ziet het er uit als je het laat dichtgroeien? Zie je dan nog dat er een gaatje heeft gezeten of is het mooi glad???
Greetz, Sweetest_Girl.
misstomaatje
22-04-2005, 19:19
Hey dames,
Heeft er iemand van jullie misschien ervaring met het dicht laten groeien van gaatjes??? Ik heb bijna 4 maanden geleden gaatjes laten schieten, maar ik denk dat ik er vanaf wil...
Hoe ziet het er uit als je het laat dichtgroeien? Zie je dan nog dat er een gaatje heeft gezeten of is het mooi glad???
Greetz, Sweetest_Girl.
nou ik heb twee gaatjes in me oor, en eentje heb ik dicht laten groeien en dat is nu al een jaar of zo, maar toch zie je dat er een gaatje heeft gezeten.
dus helemaal fijn word het niet
Hey dames,
Greetz, Sweetest_Girl.
Ik heb er geen ervaring mee maar heb het wel bij velen gezien. Het valt niet eens op dat er een gaatje zit want die zie je haast niet.
Gegroet.
Na een paar jaar zie je er niks meer van... ik had eerst 3 in beiden oren..maar vond het niet mooi meer dus heb er een aantal dicht laten groeien...
beslama
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.