Bekijk originele versie : Oujdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
be333333333333333333333333333333333333333333333333 33333333.... Alles goed hierooooooooooooooooooooo!!!!
everybodY Shake your ass and shoulders with the oujda beathhhhhhhhhhhhhhhh (en omgeving natuurlijk :cool: )
ewaaaaaaaaaaa wie komT er uit oudjaaaaaaaa?? k kom uit lazari haY el fatH...ooit gehoord???? whahahahah moet wel man is de coolste buurt van oujda maN :goedzo: whahahhaha echt SpaceNNN daaaaaar!! :letsparty
Alleen ga ik dit jaar nieT boeeeeeeeeeeeeeeHH :verdomme: :huil2:
wie gaaT er weLLL???
Groetjessssssssssssssssssssss Van OujDaChicK :zwaai:
suggelbabe segt el zijn plecies niet veel mensen uit oujda.....:D
waaaaaaaaaaaaaaaaaah tuurlijk wel man........... zehma niemand hier die uit oujda komt ofzo?? :confused: wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh k ben toch niet de enige hier he whahahaha alla vette scot hier daNNN :eek: :kwaad:
DESPERADA
27-02-2003, 20:30
No Offense Meid....... MaaR Oujda Is GaaR!
Zelf heb ik ooK familie in Lazaret, en kom er ook elk Jaar.... Elk Jaar is het alsof ik Niet ben weg geweesT, alles ziet er hetzelfde uit... (Okeej dat is in heel maroc het geval :rolleyes: ) Je zal dit jaar dus Niet veel Missen... :)
ik woon in MEKNES tha place to be!! :D
suggelbabe segt tog iemand se...:D
wahhahahhaha suggelbabe yeah You rigt girl!! whahahah ee nadia is dit een topic over meknes??? nee toch :D
Origineel gepost door DESPERADA
Zelf heb ik ooK familie in Lazaret, en kom er ook elk Jaar.... Elk Jaar is het alsof ik Niet ben weg geweesT, alles ziet er hetzelfde uit... (Okeej dat is in heel maroc het geval :rolleyes: ) Je zal dit jaar dus Niet veel Missen... :)
No Offence.. maar wat heb je hier nu aan?
sorry babe maar zo te zien ben jij geen echt oujdia :toink:
oujda s gezellig man!!! maar ja jouw meninG...... :zwaai:
DESPERADA
27-02-2003, 21:24
Origineel gepost door RaZer
No Offence.. maar wat heb je hier nu aan?
Niks :rolleyes:
Is het dan de bedoeling dat je er wat aan hebt......
Niks :rolleyes:
Is het dan de bedoeling dat je er wat aan hebt......
Meestal wel.. als mensen hier wat neerzetten dan is het meestal de bedoeling dat iemand er wat aan heeft. Maar blijkbaar had je gewoon zin om dat te zeggen. En dat kan ik wel begrijpen. :rolleyes:
Hindaatje
27-02-2003, 22:52
Meestal wel.. als mensen hier wat neerzetten dan is het meestal de bedoeling dat iemand er wat aan heeft. Maar blijkbaar had je gewoon zin om dat te zeggen. En dat kan ik wel begrijpen. :rolleyes:
:hihi: ...een echte oujdi ben jij ;)
DESPERADA
27-02-2003, 23:11
Dat is bij marokko.nl Nooit Het geval geweest.... Ga de topic's er maar op na
SteL IK haD gezegd: ''Ik kom uit Oujda?'' wat Had ze daar alsnog aan...?! :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.