Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik kan niet zonder hem!!!

Pagina's : [1] 2 3

Jowjo
27-02-2003, 18:04

Wat moet je nou doen als je zielsveel van hem houdt, je komt hem vaak genoeg tegen, maar jullie vriendschapsrelatie is een beetje vervaagd. Je groet hem af en toe, maar je kan er niet meer tegen. JE houdt te veel van hem, maar durft het hem niet te vertellen. Je weet niet zo goed wat hij voor je voelt, alhoewel hij wel zo af en toe blijft staren en wachten totdat je hem aanspreekt. Wat moet ik doen mensen, jullie zijn mijn laatste hoop, ik weet het niet meer, ik Hou zielsveel van deze jongen, maar weet niet zo goed hoe ik de boodschap over moet brengen. Het liefst zeg ik het hem niet met zoveel woorden. Wil het graag van zijn kant laten komen, maar ben bang dat ik dan te laat ben. :confused: Hoe kan ik het laten merken, zonder al te veel woorden. Ik reken erop dat ik serieus antwoord krijg, en hoop dat ik wat adviezen goed kan gebruiken

PerfectTangawia
27-02-2003, 18:06
Origineel gepost door Jowjo Wat moet je nou doen als je zielsveel van hem houdt, je komt hem vaak genoeg tegen, maar jullie vriendschapsrelatie is een beetje vervaagd. Je groet hem af en toe, maar je kan er niet meer tegen. JE houdt te veel van hem, maar durft het hem niet te vertellen. Je weet niet zo goed wat hij voor je voelt, alhoewel hij wel zo af en toe blijft staren en wachten totdat je hem aanspreekt. Wat moet ik doen mensen, jullie zijn mijn laatste hoop, ik weet het niet meer, ik Hou zielsveel van deze jongen, maar weet niet zo goed hoe ik de boodschap over moet brengen. Het liefst zeg ik het hem niet met zoveel woorden. Wil het graag van zijn kant laten komen, maar ben bang dat ik dan te laat ben. :confused: Hoe kan ik het laten merken, zonder al te veel woorden. Ik reken erop dat ik serieus antwoord krijg, en hoop dat ik wat adviezen goed kan gebruiken SMS HET HEM... is de makklijkste manier.. ,want als hij intersse heeft belt hij je zelf wel op... of mailen is ook een manier.. als je het niet recht in zijn gezicht durft te zeggen... TANGAWIA

cheima
27-02-2003, 18:11
Origineel gepost door Jowjo Wat moet je nou doen als je zielsveel van hem houdt, je komt hem vaak genoeg tegen, maar jullie vriendschapsrelatie is een beetje vervaagd. Je groet hem af en toe, maar je kan er niet meer tegen. JE houdt te veel van hem, maar durft het hem niet te vertellen. Je weet niet zo goed wat hij voor je voelt, alhoewel hij wel zo af en toe blijft staren en wachten totdat je hem aanspreekt. Wat moet ik doen mensen, jullie zijn mijn laatste hoop, ik weet het niet meer, ik Hou zielsveel van deze jongen, maar weet niet zo goed hoe ik de boodschap over moet brengen. Het liefst zeg ik het hem niet met zoveel woorden. Wil het graag van zijn kant laten komen, maar ben bang dat ik dan te laat ben. :confused: Hoe kan ik het laten merken, zonder al te veel woorden. Ik reken erop dat ik serieus antwoord krijg, en hoop dat ik wat adviezen goed kan gebruiken meid wacht effe wat bedoel je met: IK KAN NIET ZONDER HEM, heb je hem ooit gehad dan?? I'm just asking bedoel er niks mee ofzo

AbaHoeCh
27-02-2003, 18:12
Jowjo ik wens je veel sterkte en ik hoop da je goede adviesen krijgt en incha'Allah dat je gelukkig gaat zijn met je geliefde ;) :zwaai:

Jowjo
27-02-2003, 18:15

Min of meer. We zijn/waren net iets meer als goede vrienden

kouzinalady
27-02-2003, 18:20
Dan eeh zou ik net als tangawia inderdaad hem smsen met een boodschap van ik wil even met je praten. Ofzo ... zodra je dat doet en hij er op reageert komt de rest vanzelf. Inshallah. Je moet alleen wel zeker zijn van wat je doet want mischien als het niet van zijn kant ook komt dat je je hele vriendschap kwijt raakt met hem.... En dat is niet de bedoeling of wel??? Groetjes kouzinalady

Jowjo
27-02-2003, 18:39
jawel, juist wel, we hadden een goede vriendschap, maar op de 1 of andere manier werd die vriendschap vaagjes, totdat ik hem nauwelijks lang sprak, alleen maar groeten, effe vragen hoe het gaat en that's it. Snappie

Jowjo
27-02-2003, 18:45
Soms ontwijk ik hem het liefst, omdat ik niet zo goed weet hoe ik met mijn gevoelens, voor hem, om moet gaan op dat moment. Zodra ik hem zie slaat mijn hart een slag over en weet ik niet meer hoe ik moet reageren of wat ik moet zeggen, terwijl we gewoon (eigenlijk) vrienden zijn. Hij was degene die in het begin liet blijken dat hij meer voelde dan alleen vriendschap, nu ik dat ook voel, is onze vriendschap vervaagd en weet ik niet meer wat hij voor me voelt. Hij is ook niet te doordringen!!!! en soms wat kortaf, wat moet ik hiermee?

Jowjo
27-02-2003, 18:51
weet ik, heb ook veel meegemaakt, en ik ben echt stapel op hem. Maar ben niet de type die dat heel gauw laat blijken. Ik ben ook na veel zoeken naar een uitleg voor mijn gevoelens erachter gekomen dat hij echt degene is om wie ik heel veel geef, kan het ook niet helpen, misschien beschrijf ik het voor jou met al te grote woorden, maar voor mij is dat echt zo, maar anyway, ik stel het zeer op prijs dat jullie enkel begrip tonen Thanks sisters

Jowjo
27-02-2003, 22:35
zijn er nog mensen die ongeveer hetzelfde meemaken of hebben meegemaakt en die hun ervaringen of enkel adviezen met mij willen delen. Ik zou dit ten zeerste op prijs stellen.

kickboxgirl
27-02-2003, 22:45
ooooooo meidddd ik maak het ook mee nu ik weet ook niet wat ik moet doen we zijn vrienden alleen dat ik groet hem spreken af soms maar ik wil het graag zeggen maar durf niet ik weet niet iets houdt me tegen ik weet wat je bedoelt dat is erggggggggggggggg ik ga dooderaan ik wil het graag zeggen maar wil het graag van hem eerst horen ik weet ook niet wat ik moet doen ik zie hem zaterdag insha aalh pffffffffffff echt erggggggggggggg

kickboxgirl
27-02-2003, 22:50
ooooooo meidddd ik maak het ook mee nu ik weet ook niet wat ik moet doen we zijn vrienden alleen dat ik groet hem spreken af soms maar ik wil het graag zeggen maar durf niet ik weet niet iets houdt me tegen ik weet wat je bedoelt dat is erggggggggggggggg ik ga dooderaan ik wil het graag zeggen maar wil het graag van hem eerst horen ik weet ook niet wat ik moet doen ik zie hem zaterdag insha aalh pffffffffffff echt erggggggggggggg

Guadaloupe
27-02-2003, 22:54
been there.... ff denke hoe ik het hem had gezegd....want we waren eerst ook gewoon vrienden....eigenlijk collega's maar we spraken elkaar best vaak....op een gegeven moment had ik iets van ...safi nu moet het gebeuren...dus schreef ik hem een mailtje vertellend wat ik voor m voelDE....want het was (zoals gewoonlijk) niet wederzijds.....ik verbeeldde me blijkbaar dat ie mij zat aan te staren, te knipoge :rolleyes: hij schreef netjes trug dat er niks was..blablabal....ik wil er nie al te veel aan denken... in ieder geval, wat ik hiervan heb geleerd is, dat je soms risico's moet nemen, een jongen reageert pas meestal wanneer hij een hint heeft gekregen van een meisje....geef hem kleine hintjes....(alhoewel jongens dat niet zo snel begrijpen) en als ie dan nog niks doet en je wilt het hem dolgraag zeggen, vergeet dan niet dat er een grote kans bestaat dat je hem niet meer zal spreken als het gevoel niet wederzijds is... wat een onsamenhangend verhaal :maf2:

kickboxgirl
27-02-2003, 22:57
hey hij geeft eigenlijk wel hinten maar ik niet hmm misschien moet ik maar ook paar doorgeven hopelijk lukt het doeii

Jowjo
27-02-2003, 23:03

precies meid, de mijne gaf hinten, maar ik was ZOOOOOOO DOM om die te negeren, nam een beetje afstand, maar nu merk ik pas hoe dom ik ben geweest, heb spijt, want als ik geen afstand nam in het begin, dan was het misschien anders afgelopen. Achteraf denk ik, die afstand most ik wel nemen om erachter te komen wat ik voor hem voelde, en nu...........??? Ik weet het niet, is het te laat of niet..........Ik ben vooral bang voor een teleurstelling.........alhoewel het een kei van een gozer is HELP MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Pagina's : [1] 2 3