Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Haarserum.

TranQuility
21-04-2005, 23:48

Wie heeft hier weleens de haarserum van John Frieda gebruikt en kan me vertellen of het egt je haar stijlt of niet? Ik bedoel dan bij egt krullend haar. Ik heb namelijk de John Frieda Frizz Ease Wind-Down(Creme voor tijdelijke straightening) geprobeerd, maar het hielp voor geen meter. :confused: Of als iemand een ander product(Geen stijltangen aub) weet kan je het dan aub hier zetten. Ik heb namelijk zaterdag een bruiloft :banana: en wil me haartjes stijlen. Shokran alvast. :kus:

serenity
22-04-2005, 10:47
Dat haarserum is gewoon voor je puntjes, om die te beschermen/ verzorgen. Daarna kun je je haar stijlen met een fohn of wat dan ook, maar het is niet zo dat het serum je haar stijl maakt. Ik heb het serum zelf wel gebruikt, maar vind het niets bijzonders doen, dan kun je beter olijf- of amandelolie gebruiken. Het belangrijkste bij stijlen is je haar beschermen tegen de hitte van tang/ fohn en het goed verzorgen om uitdrogen tegen te gaan. Bij goede bescherming en verzorging ziet het er ook een stuk mooier uit. Dus gebruik na het wassen conditioner, en smeer daarna de puntjes goed in met een olie/ wax, en na het fohnen nog een keertje.

Cocos
22-04-2005, 14:52
Ik krijg mijn krullen nooit stijl met een creme of wat dan ook... Ik moet het echt stijl tangen (fohnen kan ook) en voordat ik dat doe gebruik ik Pokerstraight van Lee stafford om je haar tegen de hitte te beschermen....na afloop doe ik er een klein beetje John Frieda serum in...

Azrak
30-04-2005, 22:11
Wie heeft hier weleens de haarserum van John Frieda gebruikt en kan me vertellen of het egt je haar stijlt of niet? Ik bedoel dan bij egt krullend haar. Ik heb namelijk de John Frieda Frizz Ease Wind-Down(Creme voor tijdelijke straightening) geprobeerd, maar het hielp voor geen meter. :confused: Of als iemand een ander product(Geen stijltangen aub) weet kan je het dan aub hier zetten. Ik heb namelijk zaterdag een bruiloft :banana: en wil me haartjes stijlen. Shokran alvast. :kus: Was dat in een ronde doosje met glitter? De verkoopster zei dat het niet echt goed is en dat het je haar echt vettig maakt.

TranQuility
30-04-2005, 22:54

Dat haarserum is gewoon voor je puntjes, om die te beschermen/ verzorgen. Daarna kun je je haar stijlen met een fohn of wat dan ook, maar het is niet zo dat het serum je haar stijl maakt. Ik heb het serum zelf wel gebruikt, maar vind het niets bijzonders doen, dan kun je beter olijf- of amandelolie gebruiken. Het belangrijkste bij stijlen is je haar beschermen tegen de hitte van tang/ fohn en het goed verzorgen om uitdrogen tegen te gaan. Bij goede bescherming en verzorging ziet het er ook een stuk mooier uit. Dus gebruik na het wassen conditioner, en smeer daarna de puntjes goed in met een olie/ wax, en na het fohnen nog een keertje. thanks voor de tips. :kus:

TranQuility
30-04-2005, 22:55
Ik krijg mijn krullen nooit stijl met een creme of wat dan ook... Ik moet het echt stijl tangen (fohnen kan ook) en voordat ik dat doe gebruik ik Pokerstraight van Lee stafford om je haar tegen de hitte te beschermen....na afloop doe ik er een klein beetje John Frieda serum in... Die shit die ik had gehaald was er ook om te gebruiken bij het fohnen, maar op de een of andere manier hielp het niks... :confused:

TranQuility
30-04-2005, 22:58
Was dat in een ronde doosje met glitter? De verkoopster zei dat het niet echt goed is en dat het je haar echt vettig maakt. Vierkant doosje, met een klein rond doorzichtig rollerachtig tube erin. :maf2: