Bekijk originele versie : Ibrahimovic en Ahmed Hossam: moslimspitsen bij een "jodenclub"
KoRnOnTheCops
27-02-2003, 18:02
Ik zat gisteren naar Ajax te kijken en zag Mido en Zlatan spelen en ik bedacht me dat beiden moslim zijn en dat Ajax bekend staat als jodenclub. Ik vond dit wel ironisch. Wat vinden jullie daarvan? Mijzelf maakt het niet veel uit: ik heb niets tegen joden in het algemeen en bovendien schijnt het zo te zijn dat er weinig joden bij Ajax zitten.
Zelfkritiek
27-02-2003, 20:18
Weer zo'n fijne topic...
Waarom vraag je niet aan Cruijff wat hij hiervan denkt? Weet zeker dat zijn reactie er eentje zal zijn waar we goed om kunnen lachen!
ibrahimovic is geen moslim, hij komt uit zweden. en ahmad hossam zag ik laatst op een foto champagne drinken. en dan heb je nog boukhari....ok dat is wel een echte moslim. Maar jah, zoals je zei is het niet erg om bij een joodse club te spelen.
VanBasten
28-02-2003, 00:42
Origineel gepost door KoRnOnTheCops
Ik zat gisteren naar Ajax te kijken en zag Mido en Zlatan spelen en ik bedacht me dat beiden moslim zijn en dat Ajax bekend staat als jodenclub. Ik vond dit wel ironisch. Wat vinden jullie daarvan? Mijzelf maakt het niet veel uit: ik heb niets tegen joden in het algemeen en bovendien schijnt het zo te zijn dat er weinig joden bij Ajax zitten.
Hahahaha, je bent echt hilarisch!! Bij Ajax spelen helemaal geen joden, maar wel christenen (zoals Pienaar). Mag de streng gelovige vrome Mido wel met christenen spelen?? Zo niet dan vind ik dat hij naar een moslimclub moet gaan. Zlatan is by the way net zo moslim als de paus.
Wat een BULLSHIT zeg!!!!
AJAX IS THE BEST!!!!!! :D
C YAH
cj_tetuani
28-02-2003, 11:30
hello mensen waar zijn we mee bezig ?
kijk eerst naar je zelf waar werk je? en met wie en waar koop je boodschapen en bij wie?
ewa hollanda is ajax en ajax is hollanda ewa wat doen we hier nog eigenlijk? ik stel deze vraag ook aan mijn zelf hoor!!!!!!!!!!!!
vraagje aan jou..
koop je weleens iets bij HEMA??
Draag je weleens iets van de merken, Boss, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren? (er zijn nog meer, maar ik kom er even niet op)
KoRnOnTheCops
28-02-2003, 13:28
Origineel gepost door masrawy
vraagje aan jou..
koop je weleens iets bij HEMA??
Draag je weleens iets van de merken, Boss, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren? (er zijn nog meer, maar ik kom er even niet op)
nee ik koop nooit wat bij de hema en ook niets van die merken
dat komt omdat ik nooit kleren koop.
maar begrijp je waar ik heen wil gaan..
je moet eens kijken thuis.. je zal veel joodse produkten hebben daar..
echt heeeeel veel dingen zijn joods gewoon.. ik ben er ook pas achter gekomen.. als je wil geef ik je wel `n link.. en kan je daar zien wat allemaal joods is..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.