Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zeg Ja Tegen Nee!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

atropos
21-04-2005, 22:45

Na de ontzuiling van de jaren '60, nivellering van de jaren '70 en '80 en de individualisering van de jaren '90 is het tijd voor iets anders. Een herijking. Een nieuw elan. Het is tijd voor een maatschappelijke beweging, die bestaat uit mensen die zich belangeloos inzetten voor het verheffen van allereerst het Nederlandse volk en vervolgens de wereld in zijn geheel. Het is, kortom, tijd voor een nieuwe elite. Geen elite in de oude zin van het woord, die steunt op oud geld en oude macht en oude rechten, maar een nieuwe elite, die zich baseert op: liefde, respect, aandacht en zorg voor het werk. Een elite, gevormd door mensen uit alle lagen van de bevolking die bereid zijn om hun kennis en kunde in te zetten voor een verbetering van het geestelijke klimaat in onze heerlijke moerasdelta. Een elite ( man, vrouw, jong, oud, arm, rijk, allochtoon, autochtoon) die bereid is om het beste van zichzelf te geven in een poging om dit land te maken tot een plek, waar naast het grote, het massale en het algemene ook plaats is voor het kleine, het individuele en het marginale. Het afwijkende. Vandaar dan ook dat een aantal idealisten heeft besloten een nieuwe maatschappelijke beweging op te richten, onder de naam: Nieuw Elitair Elan. ( N.E.E.) N.E.E. zet zich in voor schaalverkleining in het algemeen en van het onderwijs in het bijzonder, een algehele afschaffing van terreinwagens en het onder de aandacht brengen van problemen waar tot nu toe te weinig aandacht voor was. Bovendien wil N.E.E.mensen met afwijkende ideeën, plannen en gedachten de gelegenheid geven om dat gedachtegoed verder uit te werken en vorm te geven. Dit is een eerste poging om het optimisme en idealisme opnieuw een kans te geven in Nederland. Eén van de pijlers van de maatschappelijke beweging is een nieuwe elitaire omroep, eveneens N.E.E. genaamd, waarbinnen niet in eerste instantie gelet wordt op het behalen van zo astronomisch mogelijke kijkcijfers, maar waar originaliteit, vernieuwing en met name plezier hoog in het vaandel staan. Het is immers mooi geweest! Weg met negativisme en cynisme: zeg JA tegen N.E.E. !! BRON (http://www.nieuwelitairelan.nl/) ...al 654 leden... doe de test en wordt ook lid! :cool: hoe eerder die omroep er komt, hoe beter....:D

DutchBart
21-04-2005, 22:50
NEE!!! heb de test gedaan, en dat is bij mij het antwood op alle vragen...

atropos
21-04-2005, 22:51
NEE!!! heb de test gedaan, en dat is bij mij het antwood op alle vragen... welkom bij de club....:bril:

Braezy
21-04-2005, 22:55
hmmmmmm Met Uw reactie belooft U om in een later stadium (namelijk als wij 20.000 aanmeldingen binnen hebben) 50 euro over te maken naar de vereniging N.E.E. Vooralsnog doet U verder niets. Pas wanneer U nader bericht van ons krijgt, stort U Uw lidmaatschapsgeld. Beetje vreemd dit.........

atropos
21-04-2005, 22:57

hmmmmmm Met Uw reactie belooft U om in een later stadium (namelijk als wij 20.000 aanmeldingen binnen hebben) 50 euro over te maken naar de vereniging N.E.E. Vooralsnog doet U verder niets. Pas wanneer U nader bericht van ons krijgt, stort U Uw lidmaatschapsgeld. Beetje vreemd dit......... ...nee hoor: ze willen een omroep beginnen en dan moet je minimaal 20.000 leden hebben...een jaarlijkse bijdrage van 50 euro is heel normaal om lid te zijn van een omroepvereniging... en...of ze de 20.000 gaan halen? ik ben een groot liefhebber van jeroen van merwijk en ik vind het een erg leuk initiatief.

Braezy
21-04-2005, 23:03
...nee hoor: ze willen een omroep beginnen en dan moet je minimaal 20.000 leden hebben...een jaarlijkse bijdrage van 50 euro is heel normaal om lid te zijn van een omroepvereniging... en...of ze de 20.000 gaan halen? ik ben een groot liefhebber van jeroen van merwijk en ik vind het een erg leuk initiatief. Yup. yup dat weet ik wel, hou er alleen niet zo van om me nu vast te leggen voor iets waar nog vrij weinig van bekend is :)

atropos
21-04-2005, 23:05
Yup. yup dat weet ik wel, hou er alleen niet zo van om me nu vast te leggen voor iets waar nog vrij weinig van bekend is :) ach...wat heb je te verliezen? of het wordt een groot succes en dan is je 50 euro goed besteed, of het wordt een enorm fiasco en dan wordt die 50 euro nooit betaald...:D

grendel
21-04-2005, 23:28
Na de ontzuiling van de jaren '60, nivellering van de jaren '70 en '80 en de individualisering van de jaren '90 is het tijd voor iets anders. Een herijking. Een nieuw elan. Het is tijd voor een maatschappelijke beweging, die bestaat uit mensen die zich belangeloos inzetten voor het verheffen van allereerst het Nederlandse volk en vervolgens de wereld in zijn geheel. Het is, kortom, tijd voor een nieuwe elite. Geen elite in de oude zin van het woord, die steunt op oud geld en oude macht en oude rechten, maar een nieuwe elite, die zich baseert op: liefde, respect, aandacht en zorg voor het werk. Een elite, gevormd door mensen uit alle lagen van de bevolking die bereid zijn om hun kennis en kunde in te zetten voor een verbetering van het geestelijke klimaat in onze heerlijke moerasdelta. Een elite ( man, vrouw, jong, oud, arm, rijk, allochtoon, autochtoon) die bereid is om het beste van zichzelf te geven in een poging om dit land te maken tot een plek, waar naast het grote, het massale en het algemene ook plaats is voor het kleine, het individuele en het marginale. Het afwijkende. Vandaar dan ook dat een aantal idealisten heeft besloten een nieuwe maatschappelijke beweging op te richten, onder de naam: Nieuw Elitair Elan. ( N.E.E.) N.E.E. zet zich in voor schaalverkleining in het algemeen en van het onderwijs in het bijzonder, een algehele afschaffing van terreinwagens en het onder de aandacht brengen van problemen waar tot nu toe te weinig aandacht voor was. Bovendien wil N.E.E.mensen met afwijkende ideeën, plannen en gedachten de gelegenheid geven om dat gedachtegoed verder uit te werken en vorm te geven. Dit is een eerste poging om het optimisme en idealisme opnieuw een kans te geven in Nederland. Eén van de pijlers van de maatschappelijke beweging is een nieuwe elitaire omroep, eveneens N.E.E. genaamd, waarbinnen niet in eerste instantie gelet wordt op het behalen van zo astronomisch mogelijke kijkcijfers, maar waar originaliteit, vernieuwing en met name plezier hoog in het vaandel staan. Het is immers mooi geweest! Weg met negativisme en cynisme: zeg JA tegen N.E.E. !! BRON (http://www.nieuwelitairelan.nl/) ...al 654 leden... doe de test en wordt ook lid! :cool: hoe eerder die omroep er komt, hoe beter....:D IS N.E.E. WAT VOOR MIJ? Checklist voor eventueel lidmaatschap Nieuw Elitair Elan Geef zo eerlijk mogelijk antwoord op de volgende vragen: * Is angst volgens mij een goede raadgever? * Vind ik dat het met het optimisme en idealisme in Nederland "de goede kant" op gaat ? * Is geld voor mij de belangrijkste drijfveer? * Heb ik de indruk dat er in Hilversum programma's worden gemaakt, die bedoeld zijn voor mensen zoals ik? * Zie ik op regelmatige basis televisieprogramma's, waardoor ik verrast word? * Smacht ik naar nog meer programma's voor een "breed publiek"? * Heb ik wel eens meegezongen bij een zogenaamd "meezingprogramma"? Eerlijk :o , nee, nee, nee,nee,nee,nee,nee,nee,.nee,nee,nee,nee,nee, en nog eens nee :goedzo:

atropos
21-04-2005, 23:30
IS N.E.E. WAT VOOR MIJ? Checklist voor eventueel lidmaatschap Nieuw Elitair Elan Geef zo eerlijk mogelijk antwoord op de volgende vragen: * Is angst volgens mij een goede raadgever? * Vind ik dat het met het optimisme en idealisme in Nederland "de goede kant" op gaat ? * Is geld voor mij de belangrijkste drijfveer? * Heb ik de indruk dat er in Hilversum programma's worden gemaakt, die bedoeld zijn voor mensen zoals ik? * Zie ik op regelmatige basis televisieprogramma's, waardoor ik verrast word? * Smacht ik naar nog meer programma's voor een "breed publiek"? * Heb ik wel eens meegezongen bij een zogenaamd "meezingprogramma"? Eerlijk :o , nee, nee, nee,nee,nee,nee,nee,nee,.nee,nee,nee,nee,nee, en nog eens nee :goedzo: ik stel me zo voor, een omroep met top-humor..heerlijk! :D

TheStef
21-04-2005, 23:34
Na de ontzuiling van de jaren '60, nivellering van de jaren '70 en '80 en de individualisering van de jaren '90 is het tijd voor iets anders. Een herijking. Een nieuw elan. Het is tijd voor een maatschappelijke beweging, die bestaat uit mensen die zich belangeloos inzetten voor het verheffen van allereerst het Nederlandse volk en vervolgens de wereld in zijn geheel. Het is, kortom, tijd voor een nieuwe elite. Geen elite in de oude zin van het woord, die steunt op oud geld en oude macht en oude rechten, maar een nieuwe elite, die zich baseert op: liefde, respect, aandacht en zorg voor het werk. Een elite, gevormd door mensen uit alle lagen van de bevolking die bereid zijn om hun kennis en kunde in te zetten voor een verbetering van het geestelijke klimaat in onze heerlijke moerasdelta. Een elite ( man, vrouw, jong, oud, arm, rijk, allochtoon, autochtoon) die bereid is om het beste van zichzelf te geven in een poging om dit land te maken tot een plek, waar naast het grote, het massale en het algemene ook plaats is voor het kleine, het individuele en het marginale. Het afwijkende. Vandaar dan ook dat een aantal idealisten heeft besloten een nieuwe maatschappelijke beweging op te richten, onder de naam: Nieuw Elitair Elan. ( N.E.E.) N.E.E. zet zich in voor schaalverkleining in het algemeen en van het onderwijs in het bijzonder, een algehele afschaffing van terreinwagens en het onder de aandacht brengen van problemen waar tot nu toe te weinig aandacht voor was. Bovendien wil N.E.E.mensen met afwijkende ideeën, plannen en gedachten de gelegenheid geven om dat gedachtegoed verder uit te werken en vorm te geven. Dit is een eerste poging om het optimisme en idealisme opnieuw een kans te geven in Nederland. Eén van de pijlers van de maatschappelijke beweging is een nieuwe elitaire omroep, eveneens N.E.E. genaamd, waarbinnen niet in eerste instantie gelet wordt op het behalen van zo astronomisch mogelijke kijkcijfers, maar waar originaliteit, vernieuwing en met name plezier hoog in het vaandel staan. Het is immers mooi geweest! Weg met negativisme en cynisme: zeg JA tegen N.E.E. !! BRON (http://www.nieuwelitairelan.nl/) ...al 654 leden... doe de test en wordt ook lid! :cool: hoe eerder die omroep er komt, hoe beter....:D een algehele afschaffing van terreinwagens Heb je daar maten bij? Ik heb nl net een nieuwe auto gekocht en ik moet eerst de 'verboden' maten weten voordat ik iets met de link doe

Braezy
21-04-2005, 23:35
een algehele afschaffing van terreinwagens Heb je daar maten bij? Ik heb nl net een nieuwe auto gekocht en ik moet eerst de 'verboden' maten weten voordat ik iets met de link doe Oh heb je een Hummer gekocht ?

TheStef
21-04-2005, 23:36
Oh heb je een Hummer gekocht ? Nee :hihi:

atropos
21-04-2005, 23:37
een algehele afschaffing van terreinwagens Heb je daar maten bij? Ik heb nl net een nieuwe auto gekocht en ik moet eerst de 'verboden' maten weten voordat ik iets met de link doe :hihi: ...ik denk dat ze vooral bedoelen van die pchoofttractoren...imbecielen die in hartje amsterdam met zo'n halve leopardtank 4 - schaarse - parkeerplekken in beslag nemen...ook HEEL populair in de nauwe bochtige straatjes van gooise dorpjes als laren en blaricum. ...als jij een beetje buiten rondcrosst met een robuuste kar, is daar wat mij betreft weinig mis mee...

TheStef
21-04-2005, 23:39
:hihi: ...ik denk dat ze vooral bedoelen van die pchoofttractoren...imbecielen die in hartje amsterdam met zo'n halve leopardtank 4 - schaarse - parkeerplekken in beslag nemen...ook HEEL populair in de nauwe bochtige straatjes van gooise dorpjes als laren en blaricum. ...als jij een beetje buiten rondcrosst met een robuuste kar, is daar wat mij betreft weinig mis mee... De grens voor nijmegen was destijds 1,75 breed. Mijn nieuwe auto is 182 cm breed http://www.kia.nl/nl/media_modellen/newmagentis/magentis_front_400x300.jpg

atropos
21-04-2005, 23:44

De grens voor nijmegen was destijds 1,75 breed. Mijn nieuwe auto is 182 cm breed ooooo...gaan we doen wie de grootste heeft? die van mij is 1884mm breed... http://www.tepoel.nl/Bedrijfswagens_bestanden/image011.jpg

Pagina's : [1] 2 3 4 5