Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dillemma..

Pagina's : [1] 2

Endless
27-02-2003, 16:26

Wie kies je...je vriendin/vriend....Of diegene van wie je houd.. Bijvoorbeeld je hebt vriendin/vriend..Maar je houd van iemand anders... Dump je hem/haar?

Endless
27-02-2003, 16:36
Niemand?..Is voor mijn neef...Ewa hij vroeg mijn hulp..Ik weet het niet,dus ja..misschien iemand een idee?

MarocStar
27-02-2003, 16:38
Maar houdt ie van zijn vriendin ook? Als ie niet van zijn vriendin houdt dan is het heel makkelijk :)

cheetah
27-02-2003, 16:39
Je moet je hart volgen, en eerlijk zijn tegen de betrokken personen.. Hoe pijnlijk dat ook is..

cj_tetuani
27-02-2003, 16:40

je moet voor beide kiezen

Rabattia
27-02-2003, 16:40
Ik denk niet dat je iemand moet dumpen voor een ander... Verlaat iemand omdat je ECHT niets meer ziet in een relatie met deze persoon... Wat de ander je op een gebied meer kan bieden, kan deze op een ander gebied misschien juist minder bieden als je huidige partner... Weet dus wat je opgeeft, en wees zeker van je zaak...

SweetRose
27-02-2003, 16:41
I don't have a idea :rolleyes:

Endless
27-02-2003, 16:54
Origineel gepost door ********* Maar houdt ie van zijn vriendin ook? Als ie niet van zijn vriendin houdt dan is het heel makkelijk :) Maar hij wil beide geen pijn doen,snappie

Endless
27-02-2003, 16:55
Origineel gepost door cheetah Je moet je hart volgen, en eerlijk zijn tegen de betrokken personen.. Hoe pijnlijk dat ook is.. Ja dat is waar..

cheetah
27-02-2003, 16:55
Origineel gepost door sarahci Maar hij wil beide geen pijn doen,snappie dan kan die toch niet voorkomen.. of hij moet continu met die andere vreemdgaan en allebei voorhouden dat ze allebei de enige voor hem zijn :kwaad:

Endless
27-02-2003, 16:57
Ja,maar hoe zou jij het vinden..Als zeg maar z'n vriendin..{dus van me neef},zij zegt ik hou van je enz...Opeens zegt ie,ja sorry ik hou van een ander...DAMN dat komt zeker hard aan bij haar...Dus vandaar weet me neef niet wat ie moet doen..erg moeilijk dit

cheetah
27-02-2003, 17:10
Origineel gepost door sarahci Ja,maar hoe zou jij het vinden..Als zeg maar z'n vriendin..{dus van me neef},zij zegt ik hou van je enz...Opeens zegt ie,ja sorry ik hou van een ander...DAMN dat komt zeker hard aan bij haar...Dus vandaar weet me neef niet wat ie moet doen..erg moeilijk dit Het is zeker moeilijk.. maar nu vraag ik ook iets aan jou. Stel je voor jij heb een vriend, en die houdt van een ander meisje, terwijl jij denkt dat hij van jou houdt.. dan zou je toch uiteindelijk ook gewild hebben dat hij eerlijk tegen je is?

MarocStar
27-02-2003, 17:12
Origineel gepost door sarahci Maar hij wil beide geen pijn doen,snappie Okay dat is moeilijk,maar hij kan ze niet allebei voor de gek houden. Keuzes maken is het belangrijkste in je leven. Waar zijn gevoel naar uit gaat moet hij kiezen, hoe moeilijk het ook is. Of hij moet met allebei verder gaan en zichzelf voor de gek houden.

Endless
27-02-2003, 17:14
Origineel gepost door cheetah Het is zeker moeilijk.. maar nu vraag ik ook iets aan jou. Stel je voor jij heb een vriend, en die houdt van een ander meisje, terwijl jij denkt dat hij van jou houdt.. dan zou je toch uiteindelijk ook gewild hebben dat hij eerlijk tegen je is? Ja daar heb je gelijk in..eerlijkheid is het eerste in een relatie,zonder dat ben je nergens..

Endless
27-02-2003, 17:16

Origineel gepost door ********* Okay dat is moeilijk,maar hij kan ze niet allebei voor de gek houden. Keuzes maken is het belangrijkste in je leven. Waar zijn gevoel naar uit gaat moet hij kiezen, hoe moeilijk het ook is. Of hij moet met allebei verder gaan en zichzelf voor de gek houden. Juist ja dat is het...Hij houd nu z'n vriendin voor de gek,en zichzelf..En dat allemaal om iemand geen pijn te doen?Ik weet het is moeilijk,dat zegt hij zelf ook..Wat jullie nu allemaal zeggen,klopt natuurlijk..Maar makkelijker gezegd dan gedaan...Als zijn vriendin dan opeens zegt,ik hou van je..ik vertrouw meeste jongens niet..maar ik weet,jij bent zo niet je houd me niet voor de gek...Ja dan denk je DAMN,ik kan zoiets haar niet aandoen...Ewa dat zei hij tegen mij...me neef,dus ik snap hem wel..

Pagina's : [1] 2