Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat is er lekker aan roken?

Pagina's : [1] 2 3

independentlady
27-02-2003, 15:36

salaam, het is me de laatste tijd écht opgevallen dat héél veel morco'meiden roken!!!!!! :confused: hamdoelilah ben ik er niet een van en zou ik dat oooook nooit worden. ( ik vind het stinken, laat staan roken en het HOORT ook niet) maaar, HALLO!! is dat soms de nieuwe mode geworden ofzoooo ik snap jullie meiden echt niet hoor die roken, en vooral de meiden die ze3ma STIEKEM roken, of nog erger die een hijab dragen en roken. hoe willen julllie er later van afkomen! kijk nu doe je wel een beetje ruig sigaretje opsteken naast je vriend of toekomstige vriend, maar die denkt ook bij zich zelf van ECHT NIETTTT DAT HOERTJE WORDT ECHT DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN!! geen wonder dat de jongens ook zeggen van dat ze een vrouw uit marokko willen halen. mijn vraag is gewoon, wat bereik je ermee!!!! wat doet het je om ze3ma een sigaret optesteken??? (ohh god vooral die meiden die bijna paars :auw2: worden van het inhouden van hun adem en dan loop je langs.......fooooooooooow daar komt al dat gerook uit hun stinkende bek! yakes!) voel je dan beter, of hoger dan die andere mocro meiden die niet roken pleaseeee...dan zeg ik; wodt wakker :stomp: AND GET A REAL LIFE!!!! ik weet dat ik jullie hier niet mee wakker schud en ik ben ook geen ALLAH (s.w.t) om jullie te oordelen of staffen, maar ja it's up to you girl's. jullie mogen denken wat jullie willen maar dit is gewoon waarheid. p.s: effe voor de heren wat vinden jullie van meiden die roken??? ik vind het niet kunnen, eigelijk ook niet bij de heren hoor! m3asalamaaaaa. :zwaai:

didi_1
27-02-2003, 15:38
Krijg lekker de long k.a.nker

_L0v3d_73v3n
27-02-2003, 15:38
ik rook niet...lekker gezond en leef langer!!! meisjes die roken....daar heb ik geen behoefte aan..:zwaai:

minous21
27-02-2003, 15:39
Kan ik nu concluderen dat vrouwen die roken automatisch hoertjes zijn..... Roken is niet lekker maar verslavend......

independentlady
27-02-2003, 15:45

nou, sorry hoooor!! dat zeg je maar tegen die gene van jou geslacht die dat wel denken en meestal ook zeggen!!! peace!

Endless
27-02-2003, 15:46
Het is niet goed..:jammer:,ik neem het niemand kwalijk,of ze nou h oertjes zijn dat kan ik niet zeggen,ik laat ieder in z'n eigen waarde..Het kan zijn stress,wat bij de meeste zo is,of problemen.Kortom het is bij ieder verschillend... Ik zelf{mijn mening}..Vind ik roken niet kunnen,zowel man als vrouw..

minous21
27-02-2003, 15:46
Origineel gepost door independentlady nou, sorry hoooor!! dat zeg je maar tegen die gene van jou geslacht die dat wel denken en meestal ook zeggen!!! peace! Heb je het tegen mij... :confused: Beslamma...Liefs Minousje

_L0v3d_73v3n
27-02-2003, 16:20
waar ligt boerengat?!:confused: :)

didi_1
27-02-2003, 16:22
Origineel gepost door Nouhed Salem.. Om even op dit onderwerp te reageren: Ik snap echt niet wat jullie bezielt echt totaal niet!! wallah! Hoe kun je je nog afragen of roken lekker is, of het mag ja of nee, en al die onrealistische vragen die echt DOM zijn!! sorry hoor maar echt dom! Drngt het niet tot jullie HERSENCELLEN door dat roken gewoon HARAM is ja HARAAAAAMMM! niet voor een man maar voor een VROUW! Dus kom niet aanzetten met: ja maar dit en dat en daarom doe ik het, en kom ook niet aanzetten met mijn vriend heeft het uitgemaakt dus ben ik gaan roken... of door het gestress en ga maar zo door, als ik gestresst ben en ik vind het allemaal een beetje teveel dan ga ik toch ook niet roken?? doe liever wat anders ga sporten ga je tijd verdoen door bijvoorbeeld veel de Koran te lezen of gewoon ernaar te luisteren!! Allah zal jullie heel erg straffen.... Als je wilt dat je slechte daden verdwijnen zorg er dan voor dat je EERST goede DADEN verricht hebt oke?? Ik bedoel: wat voor een moslim ben je als je rookt? een MODERNE moslim ze3ma?! alsjeblieft zeg!!! maak dat de kat maar wijs..... Ik vraag me af hoe je je verantwoording tegen over Allah s.w.t zult afleggen wat ga je dan zeggen: sorry allah ik probeerde erbij te horen ofzo?!! en ik bad altijd en deed goed mee aan de ramadan?? nee, zusters... Jullie moeten je echt SCHAMEN, ik bedoel wie ben ik? Ik zie overal meiden die echt respectvol zijn enzo en even later lopen ze met een hoofddoek en een sigaret, of zonder hoofddoek en wel met een sigaret, het maakt allemaal niet uit hoe en wat ze aan hebben... het gaat om een PRINCIPE hier: Dat het NIET MAG en niet KAN!!! KLAAR!! Wasalaam alaykoem warahmatoe allahi wabarakatoehoe.... bla bla blabla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

independentlady
27-02-2003, 16:28
weld a ness: waarom die vraag? waar ik vandaan kom? dat is het onderwerp niet... dusssssssssssssss beslama

_L0v3d_73v3n
27-02-2003, 16:31
nee staat onder de avator van nouhad...staat boerengat....:D:D vandaar dat ik dat vroeg..:):) Beslama

minous21
27-02-2003, 16:32
Origineel gepost door helleau nee het onderwerp is namelijk veel belangrijker :rolleyes: meisje, ik vind je ZIELIG!!! en dat kan ik mensen zoals jij niet genoeg zeggen, er is een woordje wat jullie omschrijft namelijk : BEKROMPEN!! buh bye :zwaai: Yep niet verder kijken dan dat je neus lang is.........

RaZer
05-03-2003, 14:41
Origineel gepost door independentlady salaam, het is me de laatste tijd écht opgevallen dat héél veel morco'meiden roken!!!!!! :confused: hamdoelilah ben ik er niet een van en zou ik dat oooook nooit worden. ( ik vind het stinken, laat staan roken en het HOORT ook niet) maaar, HALLO!! is dat soms de nieuwe mode geworden ofzoooo ik snap jullie meiden echt niet hoor die roken, en vooral de meiden die ze3ma STIEKEM roken, of nog erger die een hijab dragen en roken. hoe willen julllie er later van afkomen! kijk nu doe je wel een beetje ruig sigaretje opsteken naast je vriend of toekomstige vriend, maar die denkt ook bij zich zelf van ECHT NIETTTT DAT HOERTJE WORDT ECHT DE MOEDER VAN MIJN KINDEREN!! geen wonder dat de jongens ook zeggen van dat ze een vrouw uit marokko willen halen. mijn vraag is gewoon, wat bereik je ermee!!!! wat doet het je om ze3ma een sigaret optesteken??? (ohh god vooral die meiden die bijna paars :auw2: worden van het inhouden van hun adem en dan loop je langs.......fooooooooooow daar komt al dat gerook uit hun stinkende bek! yakes!) voel je dan beter, of hoger dan die andere mocro meiden die niet roken pleaseeee...dan zeg ik; wodt wakker :stomp: AND GET A REAL LIFE!!!! ik weet dat ik jullie hier niet mee wakker schud en ik ben ook geen ALLAH (s.w.t) om jullie te oordelen of staffen, maar ja it's up to you girl's. jullie mogen denken wat jullie willen maar dit is gewoon waarheid. p.s: effe voor de heren wat vinden jullie van meiden die roken??? ik vind het niet kunnen, eigelijk ook niet bij de heren hoor! m3asalamaaaaa. :zwaai: je heb gelijk.. alleen je moet geen onderscheid maken tussen mannen en vrouwen. Je schrijft heel lang verhaal van meiden en aan het einde zeg je met een zin van dat je het van mannen ook niet vind kunnen. Helaas zijn er hier mensen die naar 4 zinnen te hebben gelezen meteen met conclusies komen. Dus voortaan moet je bij eerste zin meteen zeggen dat je het van mannen en vrouwen erg vind. Plus vraag ook wat vrouwen vinden van mannen die roken. Plus het is zonde van alle mensen die roken en niet alleen marokkanen.

RaZer
05-03-2003, 14:45
Origineel gepost door minous21 Kan ik nu concluderen dat vrouwen die roken automatisch hoertjes zijn..... Roken is niet lekker maar verslavend...... shit zeg... Conclusies trekken is niet jouw sterkste punt.

Basheera
05-03-2003, 14:54

Jezus man, wat ben jij een zielig wijfje, heb je geen leven ofzo? Ik rook, +/- 15 marlborootjes per dag, so what?, stoort het jou dat ik als Marokaanse rook?, blaas ik rook in je gezicht?, ga jij in mijn plaats op de dag des oordeels? Ik denk dat jij eerder het hellevuur zult zien dan ik!, roddelen meiske een doodzonde! Enneh ik ben al 6 jaar gelukkig getrouwd!, in tegenstelling tot jouw foul mouth, die noit aan de man zal komen. Persoonlijk vind ik je, een zielige trut, die even heel goed in de spiegel moet kijken

Pagina's : [1] 2 3