Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waar kan ik kostuums kopen voor kinderen

nadorrie
21-04-2005, 12:38

Hoi, ik heb een vraagje waar kan ik kostuums kopen voor kinderen onder de tien jaar Graag jullie reactie Alvast bedankt

boyengirl
21-04-2005, 13:04
voor jongens heb ik heele mooie gezien in beverwijk niet die echte marokaane kostuupjes maar echt net als voor groote tussen 30 en 50 euro maar echt heel mooie moet je zeker gaan kijken ma3a salama moeder van boy en girl

Amirak
21-04-2005, 14:41
Toevallig was een vriendin van me van het weekend op zoek naar een pak voor haar broertje van 10. Ze is op de bos en lommermarkt in A'dam geslaagd. Maar je hebt ze vast ook op de zwarte markt in Beverwijk. Anders misschien even bij H&M, WE voor kids kijken. succes

Timmous
21-04-2005, 16:07
Op de dappermarkt heb je een winkel die het verkoopt. Heb gisteren ook 2 kostuums bij hem gehaald en ze zijn echt mooi. Je hebt zwart/wit en ook jurken voor de meiden dus ik zou zeggen ga maar ff langs om te kijken Succes ;)

nadorrie
21-04-2005, 16:52

waar ligt dappermarkt, ik kom zelf uit rotterdam kan je mij een routeneschrijving geven met openbaar vervoer vanaf de treinstation groetjes

missy_ik
21-04-2005, 20:21
ik ben vandaag ook geslaag voor mijn broertje voor een kostuum en ook nette schoentjes die al helemaal moeilijk te vinden zijn. in utrecht op de laan van nieuw guinea (ietsverder doorlopen bij de kanaalstraat) heb je een turkse winkel die schoenen verkoopt en die heeft echt super leuke nette schoentjes. maar de h&m of de we hebben geen kostuums dan moet je echtbij marokkaanse turkse winkels zijn.