Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet je als moslim meisje...

Pagina's : [1] 2 3

Endless
27-02-2003, 14:40

Je ogen neerslaan,als je een jongen ziet.Of een jongen loopt voorbij,dat je niet moet gaan staren,maar gewoon naar de grond kijken... Dames,wat vinden jullie hiervan..Heren mogen natuurlijk ook reageren...

Anya
27-02-2003, 14:42
je moet ook niet de heiligheid zelve uithangen he? als je op straat loopt en er passeert iemand, ja laat die passeren he, en als je kijkt wat zeker gebeurt, nou kijk en sla je ogen neer of kijk ergens anders naar he ? zoals de grond, doe ik ook vaak of naar een punt in de verte...

sweet_honnepon
27-02-2003, 14:43
het moet eigelijk wel......maar als je het toch doet moet je ervoor zorgen dat je niet weer gaat kijken :D

Anya
27-02-2003, 14:44
vind het persoonlijk niet moeilijk, ik ben altijd geconcentreerd op mijn baan en niet op die jongens, trouwens na een tijd word je dat gewend

Endless

Origineel gepost door Anya je moet ook niet de heiligheid zelve uithangen he? als je op straat loopt en er passeert iemand, ja laat die passeren he, en als je kijkt wat zeker gebeurt, nou kijk en sla je ogen neer of kijk ergens anders naar he ? zoals de grond, doe ik ook vaak of naar een punt in de verte... Ja is waar,uit eigen ervaring...Ik zelf word snel verlegen..Al zie ik een mooie jongen in de verte,als ie langzamerhand dichterbij komt..Safi,ik kan hem zeer zeker echt niet aan blijven kijken...Gelijk richt ik me gezicht naar de grond...Gaat van zelf...bij mij dan

beppie_truus
ik kijk altijd om me heen :D

Neo
27-02-2003, 14:51
hey a salaam oe aliekoem hahahaha ik moet ff persoonlijk zeggen dat ik altijd kijk wie me voorbij passeert maar helaas mag het in de islam niet voor een vrouw zijnde mag je maar een keer omkijken of kijken maar een man mag weer eens 3 keer omkijken!(zo gemeen en wij zijn nog eens druk bezig met de emanicipatie :rolleyes: ) afijn dat was het ongeveer! ciaooooo koe

Endless
27-02-2003, 14:54
Origineel gepost door Neo hey a salaam oe aliekoem hahahaha ik moet ff persoonlijk zeggen dat ik altijd kijk wie me voorbij passeert maar helaas mag het in de islam niet voor een vrouw zijnde mag je maar een keer omkijken of kijken maar een man mag weer eens 3 keer omkijken!(zo gemeen en wij zijn nog eens druk bezig met de emanicipatie :rolleyes: ) afijn dat was het ongeveer! ciaooooo koe ] Aha,ja..maar kijk ik heb ooghoeken,ik kijk dan wel naar de grond..Maar ik zie wel dat hij gewoon naar me loopt te staren..Dan denk je damn,kijk is de andere kant op ofzo..Ewa,diegene is voorbij gelopen,ik voel gewoon me gezicht is helemaal rood geworden..Maar goed,word nou eenmaal snel verlegen...:jammer:

Neo
27-02-2003, 14:58
hhahah ik begrijp wat je bedoelt maar ik zelf wordt niet rood als een jongen me aankijkt ik blijf hem zo danig aan kijken dat hij niet meer druft aan te kijken!!! :D das pas een echt leuke gezicht!!!! :D :zwaai:

Neo
27-02-2003, 15:01
hhahah maryam ik hoopte ook heel graag dat het zo was toen ik het voor het eerst las maar het is echt zo dat bedoelde ik nou ! en wij zijn zo hard bezig met onze emanicipatie!!!!!!! :D xxx KOE

DESPERADA
27-02-2003, 15:05
Salaam aleikom.... Mag een man 3 x kijken....? :rolleyes: WaT ik zelf weet is dat de eerste blik voor je zelf is, de 2de voor saijtaan..... Naar mijn weten geldt dat voor man en vrouw.. of Nie?!

Neo
27-02-2003, 15:06
nee helaas niet !

Guadaloupe
27-02-2003, 15:07
Origineel gepost door DESPERADA Salaam aleikom.... Mag een man 3 x kijken....? :rolleyes: WaT ik zelf weet is dat de eerste blik voor je zelf is, de 2de voor saijtaan..... Naar mijn weten geldt dat voor man en vrouw.. of Nie?! klopt :D

Guadaloupe
27-02-2003, 15:11
Origineel gepost door sarahci Je ogen neerslaan,als je een jongen ziet.Of een jongen loopt voorbij,dat je niet moet gaan staren,maar gewoon naar de grond kijken... Dames,wat vinden jullie hiervan..Heren mogen natuurlijk ook reageren... het moet, maar of we het doen :rolleyes: ...als een mooie jongen langsloopt heb je er niet eens zoveel last van....maar als ie in de metro zit tegenover jou ofzo...dan moe je echt wel sterker zijn :hihi: allahy hdiena ou safi...:jammer:

DiZA
27-02-2003, 15:13

"Zeg tot de gelovige mannen dat zij hun ogen neergeslagen houden en dat zij hun passies beheersen. Dat is reiner voor hen. Voorzeker, God is wel op de hoogte van hetgeen zij doen. En zeg tot de gelovige vrouwen dat zij ook haar ogen neergeslagen houden en hun passies beheersen……" Koran 24:30-31 Je blik neerslaan betekent niet dat je je ogen constant op de grond moet richten en helemaal niet omhoog kijken. Het betekent je gezicht afwenden wanneer je een minder-dan-netjes-gekleedde man of vrouw op straat ziet lopen in de warme zomermaanden. Dit brengt mij tot het openen van een topic:D

Pagina's : [1] 2 3