Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft het telnr van die Zussen... de 1 Dj en de ander fotagrafe...

Fatousch21
20-04-2005, 22:33

Ben dringend op zoek naar het telnr.... heb ooit een keer hier gelezen dat ze goed en ook niet prijzig zijn. Wie kent ze en wie kan me meer info geven. Alvast bedankt.

lellamusiqa
20-04-2005, 22:54
Ben dringend op zoek naar het telnr.... heb ooit een keer hier gelezen dat ze goed en ook niet prijzig zijn. Wie kent ze en wie kan me meer info geven. Alvast bedankt. heey, bedoel je dj lubna en fotografe manal?

lellahoub
20-04-2005, 23:04
Dj insaf doen ook dj en fotografi echt super goed. ze zijn ook met zen tweeen Dj insaf heb ik zelf meegemaakt, ze was super goed en draaide goeie muziek echt om op te dansen. ze zorgt voor een leuke sfeer. en het is een aardige vrouw. echt een aanrader. :goedzo:

hallo2
20-04-2005, 23:15
Dj insaf doen ook dj en fotografi echt super goed. ze zijn ook met zen tweeen Dj insaf heb ik zelf meegemaakt, ze was super goed en draaide goeie muziek echt om op te dansen. ze zorgt voor een leuke sfeer. en het is een aardige vrouw. echt een aanrader. :goedzo: Insaf is zeker een aanrader tel.0613934696

nouhaylaaa
21-04-2005, 09:34

Ik heb dj afrah samen met insaf camera vrouw meegemaakt was echt gezelligggggg :banana: hele lieve dames