Bekijk volle/desktop versie : Allerzielen.......



20-04-2005, 21:55
simpel:
wat vonden jullie dr van??

weer zo n sarcastisch geval....
sodomie, vrouwen en al die onzin dr omheen.....


nou jullie...

20-04-2005, 22:11


Waar gaat het over? Heb ik iets gemist ofzo?

Groeten,
BeertjeBee

20-04-2005, 22:14
jah denk t wel
een film over de moord op theo van gogh.....
was weer fijn om te zien wat een lachertje ''wij'' zijn voor de buitenwereld....

20-04-2005, 22:27
ben ik de enige die heeft gekeken ofsoo??
achteraf vind k dat het eigenlijk tijdverspilling was... te laat

20-04-2005, 22:48


nou laat ik het zo zeggen ik had een middag dutje gedaan werd wakker en voelde me heerlijk uitgerust. daarna ging ik wat eten en ging dit programma kijken, nadat deze film afgelopen was werd ik ineens moe, depressief, geiriteerd, gefrustreerd, etc.

20-04-2005, 22:50
dat spijt me voor jou dromer

ik heb het gelukkig niet gezien en wil het ook niet zien

ik dacht even aan het feest van allerzielen en dat is pas 2 november als ik me niet vergis en een Christelijke feestdag

20-04-2005, 22:52

Citaat door indy:
dat spijt me voor jou dromer

ik heb het gelukkig niet gezien en wil het ook niet zien

ik dacht even aan het feest van allerzielen en dat is pas 2 november als ik me niet vergis en een Christelijke feestdag
de film ging over de dood van theo en dat was ook op 2 november, vandaar de tittel aller zielen.

21-04-2005, 10:20

Citaat door dromer:
de film ging over de dood van theo en dat was ook op 2 november, vandaar de tittel aller zielen.
ohhh dat wist ik niet, maar toch wil ik die film niet zien, niet omdat het over hem gaat

maar gewoon omdat ik even de buik volheb van haat en nijd en geweld

21-04-2005, 11:03
De meeste gingen nergens over, meerdere waren gewoon beledigend(vooral die met homo's), eentje heb ik niet gezien want werd slecht.

Vooral die over homo's vond ik niet kunnen. Ze beledigden de islam door met ons te spotten. Moge Allah(Subhanahoe Wa Ta Ala) afrekenen met de makers indien ze niet keren naar de waarheid en om vergiffenis vragen.

Die filmpje met die vuilniszak was eigenlijk best goed.

21-04-2005, 11:51
Ja en die van die vrouw in de taxi, jongtjes met blik
en die met theo met een mes in zijn buik was echt schokkend, hoe is het om dood te zijn....
Wel opvallend hoeveel blood en homo er gebruikt moets worden........

Welke moslim wil hier nou in spelen

21-04-2005, 12:50

Citaat door Abu Hamza:
Ja en die van die vrouw in de taxi, jongtjes met blik
en die met theo met een mes in zijn buik was echt schokkend, hoe is het om dood te zijn....
Wel opvallend hoeveel blood en homo er gebruikt moets worden........

Welke moslim wil hier nou in spelen
aight nieuwe spelling, bloot(d) met een d

21-04-2005, 14:13
Bloed in het engels

22-04-2005, 12:08



Citaat door Abu Hamza:
Bloed in het engels
ik citeer: Wel opvallend hoeveel blood en homo er gebruikt moets worden


Hmmm combinatie, aight Engels en Nederlands

22-04-2005, 13:52
Ja, ik dacht ook aan Allerzielen op 2 november dan. Geen feestdag trouwens, maar eerder een gedenkdag. 1 november is Allerheiligen en 2 november Allerzielen.

Die Van Gogh krijgt naar mijn gevoel een beetje te veel aandacht met zijn tegen-de-islam-aan-schopperij. Begrijp me goed, hij had om die reden niet vermoord mogen worden, maar hij heeft zich wel hoogst ongelukkig uitgelaten over de islam en haar aanhangers.

Ik begrijp dat ik dus niets heb gemist ...

Groeten,
BeertjeBee

22-04-2005, 15:52
nee in principe niet nee
ik vind dit eigenlijk aaleen maar aanzetten tot meer haat en onverdraagzaamheid ....