Bekijk originele versie : wat zijn julie mooiste momenten tot nu toe????
dag dames,
ben best benieuwd wat julie mooiste momenten zijn die julie tot nu toe meegemaakt hebben!!!
-mijn mooiste moment maar wel pijnlijkste is de geboorte van mijn zoontje...
liefsss misss
zwangermeisje
20-04-2005, 16:23
dat Allah swt mij heeft geleid Alhemdoelilah
dat zijn indd mooie momenten!!!
wat een moeilijke vraaag zeg......ik heb mashallah zoveel mooie momenten in mijn leven gehad.....ik akn er geen antwoord opgeven omdat elk moment bijzonder was op zijn eigen manier....ik kan er niet eentje uikiezen :)
mijn mooiste moment, de dag van mijn trouwen ;)
Toen mijn dochtertje op mijn borst gelegd werd na de bevalling. :o (Mooi moment totdat ze ging poepen op mijn borst! :lekkerpuh )
whahaha ach wat lief zeg, :hihi:
Profiela
20-04-2005, 16:31
Toen mijn dochtertje op mijn borst gelegd werd na de bevalling. :o (Mooi moment totdat ze ging poepen op mijn borst! :lekkerpuh )
:lol::lol::lol::lol::lol:
Grappig!
Ja he, is zij ook! Echt een scheetje!
scheetje is zeker haar bijnaam nu :hihi:
Samira_C
20-04-2005, 17:30
De dag dat ik en me lieve mannetje trouwde!!! en inschallah gaan wij ook over 2 jaar naar Hadj inschallah.....
Profiela
20-04-2005, 17:42
De dag dat ik en me lieve mannetje trouwde!!! en inschallah gaan wij ook over 2 jaar naar Hadj inschallah.....
Wauw super dat lijkt mij echt zooooo een mooie ervaring!:goedzo:
oem_mujahid2
20-04-2005, 18:35
toen ik moslima werd en Allah swt mij leidde naar de islaam alhamdoelilah....Inshallah zal het moment dat mijn baby geboren word prachtig worden en wanneer ik op hadj kan gaan inshallah...echt mijn droom moge allahswt diesnel voor ons verwezenlijke amin...
Hey zusterke mashallah dat je al op hadj bent geweest...heerlijk gewoon ikw il inshalalh ook zo graag gaan bi idnie lah...hoe oud was je toen je ging??
mijn mooiste moment van mij is ook samen met mijn man dit jaar op hadj geweest.
Een onvergeetelijke,mooiste moment in mijn leven.
Incha Allah zullen jullie dit ook meemaken.
INCHA ALLAH.........
moslima_soussia
20-04-2005, 21:01
ochhhhh dat wil ik inchallah ook, als ik getrouwd ben, vroeg met m'n man naar mekka gaan , het liefst met m'n ouders erbij :D
saadia29
20-04-2005, 21:15
Ik vind de geboorte van mijn kinderen het mooiste, in het bijzonder die van mijn tweeling 3 jaar geleden.
Als ik dan lees over de mensen die al naar elhadj zijn geweest, krijg ik echt rillingen over mijn lichaam tbark allah 3liekom, insha allah is het ook voor ons weggelegd op jonge leeftijd.
:haha:!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.