Bekijk originele versie : Ik ben hetero en ik ben er trots op!
Yeah!...Wie is er nog meer trots op zn hetero zijn?
(Effe de boel relativeren :D )
-Y-
Oem_Lena
27-02-2003, 11:59
me toooooo :zwaai:
Origineel gepost door ITHRANE
Yeah me 2
:goedzo:
Maar vertel eens hoe ben je der achter gekomen en hoe oud was je?
Ewa het was in het begin wat moeilijk voor mij... vooral toen alle jongens in mijn buurt met barbie gingen spelen...Ik was altijd degene die van auto's hield ensjo...Ben altijd een buitenbeentje geweest wat dat betreft. Alhamdoelilah kan ik nu zeggen dat ik Hetero ben en dat ik er ook trots op ben :D
-Y-
mimi3000
27-02-2003, 12:16
ikke ook....:D :D Maar ik ben nu al 18 jaar eenzaam :( en helemaal alleen dat ik overweeg de verkeerde kant op te gaan :stout: :stout:
gaar boeltje hiersjo :zwaai:
praatjes
27-02-2003, 13:23
Hetero is een uitstervent ras in Nederland, het is een trend om er voor uit te komen als homo, of tewel hond, flik ker, nicht, ga zo maar door.
Origineel gepost door ITHRANE
:lol:
alhamdoelilah
Het begin is altijd de moeilijkste tijd van heel het hetreo leventje.
Ik had namelijk veel problemen thuis..... mijn ouders willden het niet accepteren maar dat is gelukkig verleden tijd...nu paar jaar later kopen ze zelf vrouwen kleding voor me, en staan ze het toe dat ik mijn haren lang heb laten groeien.
Mensen wees niet bang kom er voor uit, je zult een moeilijke tijd tegemoet komen, maar uiteindelijk zal iedereen jullie accepteren zoals je bent :goedzo:
We zijn tegenwoordig gewoon in de minderheid. We moeten niet over ons heen laten lopen. We moeten dit bestrijden zodat we gewoon als volwaardige burgers worden beschouwd. Zelfs een kale nicht uit Rotterdam (wijlen Pim *******tuin) wou de grondwet zo aanpassen om ons van de maatschappij af te sluiten. Gelukkig kunnen we ons altijd nog beroepen op de Artikel 1 van de grondwet. Maarre ik zie het in de toekomst somber in. :jammer:
-Y-
P.s Didi1 , don't steal my concept :zwaai:
mistyDarkangel
27-02-2003, 17:09
ik ook !!
:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.