Bekijk originele versie : bruiloft 16 april
Dat was een bruiloft zoals het moet.
Het was in de buurt van Rotterdam, met said mariouri en mimoun nog wat, jammer dat ze niet tot het einde konden blijven.
Bruid zag er prachtig uit mooie kleding, complimenten aan de ziana el amira.
Maaltijd was heerlijk en appart. ook hiervoor complimenten aan de catering Agadir van Rotterdam
Met groep borgonne, prachtig muziek.
Zaal zag er ook goed uit en was niet echt duur, ( heb ik namelijk gevraagd)
De mensen waren gezellig.
Kortom zo moet mijn bruiloft er ook uit gaan zien incha allah
Goed georganiseerd en niet al te duur maar waar voor je geld.
alhamdoellilah
21-04-2005, 20:42
ik ben heel erg benieuwd wat niet duur is?????????????
chebba_selima
15-09-2005, 18:01
ik ook
MISS1001NACHT
17-09-2005, 10:12
Hartelijk dank numidia,
Ik was namelijk die bruid en ik geniet nog vaak na van die dag..dat was echt een hele mooie dag, ik wil niet zeggen de mooiste dag van mijn leven (want dat mag je nooit zeggen heb ik gehoord) maar wel een van de belangrijkste!!!! En inderdaad catering agadir is TOP!! en ZEER GOEDKOOP MAAR OM NOU NAAR EXACTE PRIJZEN TE VRAGEN....VIND IK EEN BEETJE TE!!!! Ik zou zeggen neem contact op met agadir en onderhandel!!!! Maar de prijzen die ik betaald heb vind ik PRIVE!!!
Dus Numidia, maak duidelijk aan mij wie je bent, want als ik je niet goed zou kennen zou je deze info over mijn bruiloft niet hebben...en meid HOU DEZE INFO ook voor je!!
Maar even terug naar het onderwerp, Incha allah zullen alle toekomstige bruidjes zo een bruiloft als die van mij of nog beter mee maken!!! Want je weet je trouwt incha allah maar een keer!
En nog even over CATERING AGADIR: Ze zijn goed, aardig, gezellig en zeer betrouwbaar en betaalbaar!!!! En wie twijfels heeft nodig ik van harte uit om mijn videoband te zien!!!
Vele groeten
MISS1001NACHT
17-09-2005, 10:16
trouwens laat ik dit zeggen over de prijzen er zijn cateraars die bedragen vragen van 5000 tot 9000 euro zoooooooooooooooooooooooooo dat is toch te gek voor woorden
bij Agadir doen ze dat dus niet!!!!Want zeg nou zelf 5000EURO????????????????????? Daar ga ik liever mijn huis voor opknappen en lekker op vakantie en zo...
Verder verklap ik niks en wie interesse in ze heeft moet ze maar bellen.... PS oevr hun eten heb ik het nog niet gehad...maar dat is 100000000000% kwaliteit en lekker!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.