Bekijk originele versie : Franse steun voor Irak!
Zelfkritiek
27-02-2003, 00:45
Begrijp eindelijk wat de echte redenen zijn voor Frankrijk om tegen een gewapende afzetting van de kliek van Sadam te zijn.
De Franse oliemaatschappij Fina heeft namelijk goede contacten met het regime en heeft voor vele miljarden euro's aan contracten met de dictator gesloten.
Tja... dan zit je als een land als Frankrijk natuurlijk niet te wachten op een afzetting van Sadam....
dulce_lamia
27-02-2003, 00:47
frankrijk en saddam zijn ooit vriendjes geworden om de olie dussssss..... geen wonder dat ze tegen zijn...
Amerikaanse oorlog tegen irak.
Saddam luistert niet meer naar de grote baas, Amerika wil MO es effe goed exploiteren.
Irak naar t jaar nul bombarderen.
Israel vrij baan geven want die is heilig wanneer t aankomt op sanctionering bij overtreden van resoluties.
Stelltjes hypo's op 1 rij!!
Zelfkritiek
27-02-2003, 01:04
Origineel gepost door MüeZli
Amerika wil MO es effe goed exploiteren
Net zo goed als de Fransen dat nu al doen? Daar hadden we het over in deze discussie, toch???
Origineel gepost door Zelfkritiek
Net zo goed als de Fransen dat nu al doen? Daar hadden we het over in deze discussie, toch???
Maar niet door bombardementen...Doe je naam eer aan voordat je iets gaat zeggen!
-Y-
Zelfkritiek
27-02-2003, 01:08
Origineel gepost door Asri
Maar niet door bombardementen...Doe je naam eer aan voordat je iets gaat zeggen!
-Y-
Frankrijk zou wel gek zijn. Beetje hun trouwe olie-bondgenoot bombarderen....
Origineel gepost door Zelfkritiek
Frankrijk zou wel gek zijn. Beetje hun trouwe olie-bondgenoot bombarderen....
Ja tuurlijk jochie/wijfie...Zoals ik al zei doe je naam eer aan alvorens je je wat gaat zeggen.
Daaaag!
-Y-
Zelfkritiek
27-02-2003, 01:13
Origineel gepost door Asri
Ja tuurlijk jochie/wijfie...Zoals ik al zei doe je naam eer aan alvorens je je wat gaat zeggen.
Daaaag!
-Y-
Truste jochie, je bent hard aan slaap toe, merk ik...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.