Bekijk volle/desktop versie : neem er effe de tijd voor ;)



19-04-2005, 17:15

Citaat door Jabir007:
Asalamualaikum broeders en zusters,
Veel mensen weten dat het niet zo goed gaat met de moslims in deze wereld, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat weet. daarom wilde ik de volgende filmje met jullei delen http://desert.lvo.info/video/Dua.htm willen jullei er de tijd voor nemen om dit te bekijken en door te sturen naar andere moslim broeders en zuters

Alvast bedankt
.

19-04-2005, 17:53


la hawla wa la qua'ta illa bilah.. allahoeakbar, dan vraag ik mij af hoe ik zo dom kan zijn om de tijd zo dom te besteden... mijn broeders en zusters sterven iedere dag voor allahsoebhana wa ta3ala... en dan vergelijk is dat, met waar ik de tijd doorbreng.... moge allah soebhana wa ta3ala ons vergeven inshallah.. hij is de meest vergevingsgezinde.. en hij leidt wie hij leiden wil, allahoema amien...

19-04-2005, 19:23
En het ergste van alles, is dat we er nooit genoeg van iets krijgen. De mens wil altijd meer

19-04-2005, 19:25
konden wij maar inzien hoe belangrijk het leven is... want soms en vaak vergeten wij dat, en daardoor nemen wij het leven zo licht.
we zijn bezig met de islaam... dat wel, maar het proces tot het vergaren van kennis en praktisatie gaat tergend langzaam... en we zijn niet bang genoeg voor de dood die ons beloofd is en die zeker komen gaat. indien dit wel het geval was geweest, zouden wij ons anders gedragen dan dat we nu doen... iniedergeval ik

19-04-2005, 22:35



Citaat door Jabir007:
Asalamualaikum broeders en zusters,
Veel mensen weten dat het niet zo goed gaat met de moslims in deze wereld, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat weet. daarom wilde ik de volgende filmje met jullei delen http://desert.lvo.info/video/Dua.htm willen jullei er de tijd voor nemen om dit te bekijken en door te sturen naar andere moslim broeders en zuters

Alvast bedankt
Het gebed van Mohaisany is walgelijk vanwege de haat die het bevat. Als atheist vat ik het op als een persoonlijke aanval op mijzelf. Die man hoort geen publieke functies te bekleden maar dient veel eerder opgenomen te worden in een gekkenhuis. Hij verdient zeker geen waardering.


Iznogoodh