Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Begonnen met een "normale" bevalling en geeindigd in een keizersnede?

Pagina's : [1] 2

Profiela
19-04-2005, 14:37

Heeft iemand die ooit gehad?

f_mouslima2
19-04-2005, 14:40
yep.. mijn zus. 3maanden geleden bevallen vn n dochtertje.. ze had te lang ween (3dagen!) en die waren ook nog eens ni zo sterk, dus de ontsluiting vorderde maar niet.. uiteindelijk spoed keizersnee.. omdat t hartje vn de kleine daalde naar 60 slagen per min.! (hoort tussen de 120 en 160 te zijn!!) :jammer: helaas.. maar t liep goed verder elhamdolillah!

Profiela
19-04-2005, 14:46
yep.. mijn zus. 3maanden geleden bevallen vn n dochtertje.. ze had te lang ween (3dagen!) en die waren ook nog eens ni zo sterk, dus de ontsluiting vorderde maar niet.. uiteindelijk spoed keizersnee.. omdat t hartje vn de kleine daalde naar 60 slagen per min.! (hoort tussen de 120 en 160 te zijn!!) :jammer: helaas.. maar t liep goed verder elhamdolillah! :verdriet: Gaat het nu wel goed allemaal? Als het kind maar gezond is maar jammer je streeft toch altijd naar een normale bevalling toch... Hoe komt het dat ze al 3 dagen weeen had? (kan je misschien niet beantwoorden maar ik vraag het toch) :hihi:

Rzinia
19-04-2005, 14:47
Mijn vriendin afgelopen mei. ze had gewoon weeen en het ging goed, maar opeens daalde de hartslag van de baby en ze brachten haar naar ziekenhuis en ze kreeg een spoedkeizersnee.

Profiela
19-04-2005, 14:50

Mijn vriendin afgelopen mei. ze had gewoon weeen en het ging goed, maar opeens daalde de hartslag van de baby en ze brachten haar naar ziekenhuis en ze kreeg een spoedkeizersnee. Ahhh....gaat het nu wel allemaal goed?:D

Rzinia
19-04-2005, 14:54
jaaaaaa ze stuurt me altijd fotos via msn en het is een kanjer van een meid. ze zeiden wel achteraf in ziekenhuis gelukkig is het geslaagd, want het hart van de baby ging snel achteruit. maar ze heeft het overleeft en haar ma is super trots op haar :D

ZiGaRaG
19-04-2005, 14:59
Kan jij ook zien wat ze doen bij een keizersnee of slaap jij dan ?

Sardina
19-04-2005, 17:01
ik heb ook een keizersnee gehad, ik heb er een hele goede ervaring aan over gehouden. bij mij wou de bevalling maar niet beginnen, daarom uiteindelijk een ks. die ks (en de genezing ervan) is me zo goed bevallen, dat ik hoop dat de 2e weer 1 wordt. ben nml nog steeds als de dood voor een normale bevalling................ :hihi: zigarag, je kijkt gewoon mee, dat is het leukste ervan, je ziet hoe je kindje ter wereld wordt gebracht zonder pijn te hebben! gr sardien

ZiGaRaG
19-04-2005, 17:04
en je kijkt ook mee hoe ze je buik open snijden :(

Rahima
19-04-2005, 17:13
ik precies hetzelfde, maar soebhanallah mijn kindje verzette zich enorm tegen de bevalling en na 17 uut ingeleid te zijn kreeg ik een ruggeprink tegen de pijn (want ik viel constant flauw) ben ik met spoed geholpen met een keizersnee. zelfs toen mijn buik was opengesneden wou hij er niet uit, 1 arts vroeg assistentie, de 1 moest op de buik drukken en dan ander moest hem eruit halen, later kan ik erom lachen maar toen was het alles behalve grappig. (het is trouwens echt een mama's kindje geworden) ps: de keizersnee vond ik ook erg fijn maar de genezing duurde bij mij wel lang en dat vond ik jammer, ik heb de fotos nu nog.

ZiGaRaG
19-04-2005, 17:19
maar ga je ook kijken hoe ze je buik opensnijden ik kan daar echt niet tegen denk ik

Rahima
19-04-2005, 17:24
maar ga je ook kijken hoe ze je buik opensnijden ik kan daar echt niet tegen denk ik nee dat zie je niet hoor, je hebt een soort gordijntje voor je, je ziet echt niks, maar bij mij vroegen de zuster of ze fotos mag maken die ik mag hebben, en toen heb ik toegezegd, maar je ziet het echt niet.

ZiGaRaG
19-04-2005, 17:26
nee dat zie je niet hoor, je hebt een soort gordijntje voor je, je ziet echt niks, maar bij mij vroegen de zuster of ze fotos mag maken die ik mag hebben, en toen heb ik toegezegd, maar je ziet het echt niet. Ooo zoo oke dan ik ben zoo bang voor de bevalling :(

Miss_Wafae
19-04-2005, 17:28
jaaaaaa ze stuurt me altijd fotos via msn en het is een kanjer van een meid. ze zeiden wel achteraf in ziekenhuis gelukkig is het geslaagd, want het hart van de baby ging snel achteruit. maar ze heeft het overleeft en haar ma is super trots op haar :D Nu Jij Nog Hè, Insha'Allah! :D Wij Zijn ff Zenuwachtig Als Jij Hoor ;)

Sardina
19-04-2005, 17:29

maar ga je ook kijken hoe ze je buik opensnijden ik kan daar echt niet tegen denk ik het mag. maar hoeft niet. je hebt zo'n ding boven de operatietafel (ik weet niet precies wat het is) en als je ernaar kijkt zie je wat er met je buik gebeurt. ik heb er bewust voor gekozen om er niet in te kijken, vond het ook eng. mijn man zat aan mn hoofd en keek af en toe mee. ik heb de ruggeprik gehad, geen algehele narcose. dus ik heb alles meebeleeft. prachtig toen ik voor het eerst mijn dochtertje hoorde huilen, ik werd er ook ontzettend emotioneel van, kon niet meer stoppen met huilen. zucht..................... mijn genezing ging wel heel goed. na een 2 dgn kon ik al douchen, rechtop staan dus. dat hoef je niet te proberen vlak na zo'n ks :D soms ging het moeilijk dan anders, maar hamdoulilah. de verhalen die over een ks gaan, dat het een ramp is, nee zo heb ik het absoluut niet ervaren. en de litteken zie je bij mij ook bijna niet. is heel mooi gedaan, en zit helemaal in je onderbroek. hihih en aangezien ik zoveel striae heb, is het bijna niet te onderscheiden van de rest van de zebrastrepen :hihi:

Pagina's : [1] 2