Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help??

Cartier.
19-04-2005, 11:05

ik heb een vraag,, mag je als maagd tampons dragen of niet??

latinalatifa
19-04-2005, 11:36
gewoon niet doen zou ik zeggen...als je twijfeld...

Cartier.
19-04-2005, 11:38
ja maar ik zou gewoon willen weten of het mag of niet

Nysha
19-04-2005, 13:03
in mijn omgeving mag het

Cartier.
19-04-2005, 13:14

in mijn omgeving mag het maar mag het als moslimmeisje ja of nee?

camiliaa
19-04-2005, 13:54
maar mag het als moslimmeisje ja of nee? je brengt zo'n ding in en als je het vaak gebruikt kan je vlies zeg maar wat wijder worden. Marokkanen zouden zeggen dat het je ontmaagd, maar dat is sowieso een bekrompen beeld, want het is geen dichte vlies of zo. het kan ook wijder worden met het sporten of fietsen of wat dan ook. ik zou het niet doen meis, gebruik gewoon maandverband. het doet gewoon vet pijn als je het inbrengt en je meot eraan wennen. maar wat betreft de Marokkaanse cultuur kan je het beter laten, omdat men al gauw gaat zeiken dat je geen maagd meer bent, mocht je later shi bekrompen partner hebben (layhefdek). kijk de enige manier om ontmaagd te worden is om seksuele gemeenschap te hebben, Allah swt weet dat en jij. maar voor geroddel van je omgeving en zo, zou ik het laten. ook al denk je dat ze er niet achter kunnen komen want kan zijn dat huwelijksnacht voor je ze3ma te makkelijk gaat en dat je vent gaat denken dat je al ervaring hebt :rolleyes:

Cartier.
19-04-2005, 15:32
je brengt zo'n ding in en als je het vaak gebruikt kan je vlies zeg maar wat wijder worden. Marokkanen zouden zeggen dat het je ontmaagd, maar dat is sowieso een bekrompen beeld, want het is geen dichte vlies of zo. het kan ook wijder worden met het sporten of fietsen of wat dan ook. ik zou het niet doen meis, gebruik gewoon maandverband. het doet gewoon vet pijn als je het inbrengt en je meot eraan wennen. maar wat betreft de Marokkaanse cultuur kan je het beter laten, omdat men al gauw gaat zeiken dat je geen maagd meer bent, mocht je later shi bekrompen partner hebben (layhefdek). kijk de enige manier om ontmaagd te worden is om seksuele gemeenschap te hebben, Allah swt weet dat en jij. maar voor geroddel van je omgeving en zo, zou ik het laten. ook al denk je dat ze er niet achter kunnen komen want kan zijn dat huwelijksnacht voor je ze3ma te makkelijk gaat en dat je vent gaat denken dat je al ervaring hebt :rolleyes: okee meissie bedankt :toppie: Fi Amanilaah