Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : [B]hafla anisa alleen voor vrouwen??!?!?1[/B]

ghizlen
19-04-2005, 10:18

Leuk bedacht, een feest voor alleen vrouwen... ik zie het al voor me... he mams leuk zo een feest alleen voor vrouwen ga je mee? ja is goed dochter!! He mam ik doe mijn hoofddoek af, lekker uitdossen we zitten toch alleen maar met vrouwen onder elkaar.... kom je daar, zie je alleen maar vrouwen.. behalve.. dekka marrakchia, nee dat blijven mannen.. ooit vrouwelijke dkaykia gezien? Niet slim over na gedacht, dat er echt dames zijn die EN willen dansen EN misschien hun hoofddoek afdoen.. of zie ik het misschien verkeerd? :o

Cocos
19-04-2005, 11:02
En wat dacht je van het mannelijke personeel?? Dat was de vorige keer het geval....best wel lullig als je man er dan niet in mag, omdat het ladies only is, en je vervolgens binnen allemaal mannelijke personeelsleden ziet...

ghizlen
19-04-2005, 12:04
En wat dacht je van het mannelijke personeel?? Dat was de vorige keer het geval....best wel lullig als je man er dan niet in mag, omdat het ladies only is, en je vervolgens binnen allemaal mannelijke personeelsleden ziet... dat vind ik echt jammer, ik was vergeten te zeggen dat najat 3tabou de enige vrouw is in haar band.. dus de rest ook allemaal mannen... kijk dat vind ik jammer... maar verder is het een leuk initiatief... ik vraag me dan ook af of ze dat zelf wel door hebben (organisatoren)

kokkin_020
19-04-2005, 12:11
ik geef je helemaal gelijk. Het is zo stom. Alleen jammer genoeg komen er hier genoeg mensen op af, waardoor ze nooit gedwongen worden om echt alleen vrouwenfeesten te organiseren. grt.