Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Show my love..............

Pagina's : [1] 2

Chaimae
26-02-2003, 18:45

If I ever had to show you how much I love you I would give you a box filled with my tears And I would say: "Every night I cry ,because I never thought I could find an angel that loves me like you do" :hihi:

_MaJesTeiT_
26-02-2003, 18:50
Origineel gepost door Chaimae If I ever had to show you how much I love you I would give you a box filled with my tears And I would say: "Every night I cry ,because I never thought I could find an angel that loves me like you do" :hihi: mooi gedicht, Hierbij zeg ik je nog het volgende: Zie hieronder........niet schrikken he....... ;) Chaimae aangenaam kennis met je te maken............ ;)

Chaimae
26-02-2003, 18:52
Origineel gepost door Saida mooi gedicht, Hierbij zeg ik je nog het volgende: Zie hieronder........niet schrikken he....... ;) Chaimae aangenaam kennis met je te maken............ ;) :eek: Sjowwwwwwwwwwwwww MooI!!! :D:D Ingelijks <========= ofzoiets, gebruik zulke woorden nooit :D

_MaJesTeiT_
26-02-2003, 18:53
Origineel gepost door Chaimae :eek: Sjowwwwwwwwwwwwww MooI!!! :D:D Ingelijks <========= ofzoiets, gebruik zulke woorden nooit :D Ik meen het echt........... :p Aangenaam kennis met je te maken, het moet toch eeens de eerste keer zijn.........:stout:

Chaimae
26-02-2003, 18:55

Origineel gepost door Saida Ik meen het echt........... :p Aangenaam kennis met je te maken, het moet toch eeens de eerste keer zijn.........:stout: Yep, leuk je te hebben gesproken, VolGende.......... :D Nee geintje, aangenaam kennis met je te maken. PS: wie is da op je avatar, mooie meid :)

_MaJesTeiT_
26-02-2003, 18:57
Origineel gepost door Chaimae Yep, leuk je te hebben gesproken, VolGende.......... :D Nee geintje, aangenaam kennis met je te maken. PS: wie is da op je avatar, mooie meid :) Oke dan meiske........next..... ;) Dat is een Egyptische zangeres volgens mij....... Ik weet het niet meer zeker.......maar alles goed voor de rest........ ;)

Chaimae
26-02-2003, 18:58
Origineel gepost door Saida Oke dan meiske........next..... ;) Dat is een Egyptische zangeres volgens mij....... Ik weet het niet meer zeker.......maar alles goed voor de rest........ ;) :confused: Vind je me zooooooooooo aardig dat je een gesprek met me begint te voeren???????? :D

_MaJesTeiT_
26-02-2003, 19:01
Origineel gepost door Chaimae :confused: Vind je me zooooooooooo aardig dat je een gesprek met me begint te voeren???????? :D IK jou aardig vinden.................... :confused: nee joh ben je helemaal gek geworden............ :D geintje he....... Vriendinnen van Chida zijn altijd aardig............:stout: ;) Maar als je het niet meer wilt hebben, dan roep je maar heel hard: stoppppppp...........ik kan alles aan....... ;)

Chaimae
26-02-2003, 19:03
Origineel gepost door Saida IK jou aardig vinden.................... :confused: nee joh ben je helemaal gek geworden............ :D geintje he....... Vriendinnen van Chida zijn altijd aardig............:stout: ;) Maar als je het niet meer wilt hebben, dan roep je maar heel hard: stoppppppp...........ik kan alles aan....... ;) Neeeeeee ga doooooooooooooooooooooooor. :stout: Maar hoe weet je da ik een vriendin van Chida ben? Ben ik een vriendin van Chida?? Zei ze dat??????? Wat lief! :hihi:

_MaJesTeiT_
26-02-2003, 19:06
Origineel gepost door Chaimae Neeeeeee ga doooooooooooooooooooooooor. :stout: Maar hoe weet je da ik een vriendin van Chida ben? Ben ik een vriendin van Chida?? Zei ze dat??????? Wat lief! :hihi: Hoe ik dat weet, daar heb ik geen woorden voor nodig, maar gebaren................:stout: En als ik je verveel, wel eerlijk zeggen he.......niet zo verlegen zijn......... :D ;)

Chaimae
26-02-2003, 19:07
Origineel gepost door Saida Hoe ik dat weet, daar heb ik geen woorden voor nodig, maar gebaren................:stout: En als ik je verveel, wel eerlijk zeggen he.......niet zo verlegen zijn......... :D ;) Ik verveel me niet hoor, alleen wel op msn. Dooie boel. Dus vermaak me. :stout: :D

_MaJesTeiT_
26-02-2003, 19:14
Origineel gepost door Chaimae Ik verveel me niet hoor, alleen wel op msn. Dooie boel. Dus vermaak me. :stout: :D Bij mij is het volle boel, maar......zit hier en daar te lezen........ ;) Heb een berg huiswerk voor me neus staan, maar heb geeeeeeeeeen zin, Help je me effe........:stout:............... ;)

Chaimae
26-02-2003, 19:16
Origineel gepost door Saida Bij mij is het volle boel, maar......zit hier en daar te lezen........ ;) Heb een berg huiswerk voor me neus staan, maar heb geeeeeeeeeen zin, Help je me effe........:stout:............... ;) Als ik jou huiswerk maak ,maak jij dan mijn huiswerk?:stout:

_MaJesTeiT_
26-02-2003, 19:18
Origineel gepost door Chaimae Als ik jou huiswerk maak ,maak jij dan mijn huiswerk?:stout: Ik wil eerst money zien...........:stout: Voor een goed doel doe ik het wel......... ;)

Chaimae
26-02-2003, 19:19

Origineel gepost door Saida Ik wil eerst money zien...........:stout: Voor een goed doel doe ik het wel......... ;) Iewa dan wil ik ook geld zien? Wanna make a deal?:D

Pagina's : [1] 2