Bekijk originele versie : klik effe hier op....!!!
PerfectTangawia
26-02-2003, 17:08
stel je hebt een mannelijk beste vriend.. jullie vertellen alles aan elkaar... maar zodra je gaat trouwen wil je man dat je geen contact meer met hem hebt..?
vraag voor de vrouwen..!
zouden jullie het conact met je beste vriend verbreken of niet en waarom?
en voor de heren stel dat het omgedraaid was zouden jullie het contact met je vrouwelijke beste vriendin verbreken of niet en waarom???
TANGAWIA
Hmmmmmm,moeilijke..Ik weet niet een echt dilemma...Je best vriend of je vriend..hmm?Zou het niet weten
the_silver_one
26-02-2003, 17:18
Ik begrijp het wel, maar ik zou het zo aan mijn man neerleggen dat hij gaat twijfelen aan zichzelf...
Hoe?
Daar moe ik nog even over na denken
to tha boogieeeeeeeeeeeeee :boogie: move your ass :stout:
:rolleyes:
Origineel gepost door Masriya
to tha boogieeeeeeeeeeeeee :boogie: move your ass :stout:
:rolleyes:
nu weet ik hoe je aan zoveel berichten komt binnen 18 dagen
damn dat is een gemiddelde van 30 per dag zonder de berichten van kletshoekje
wie heeft er nou niks te doen? :D
PerfectTangawia
26-02-2003, 22:11
Origineel gepost door sarahci
Hmmmmmm,moeilijke..Ik weet niet een echt dilemma...Je best vriend of je vriend..hmm?Zou het niet weten
maar je moet toch echt kiezen en dan... je moet een persoon kiezen.. wie???
TANGAWIA
PerfectTangawia
26-02-2003, 22:12
Origineel gepost door piraat
nu weet ik hoe je aan zoveel berichten komt binnen 18 dagen
damn dat is een gemiddelde van 30 per dag zonder de berichten van kletshoekje
wie heeft er nou niks te doen? :D
HAHAH DIE IS GOED..!!!
TANGAWIA
ik zou voor mn beste vriend kiezen....t slaat toch nergens op...k bedoel je vriend hoort je te vertrouwen en niet te wantrouwen....dus als ie me vertrouwt dan mag ik ook met mn beste vriend om blijven gaan...zo niet dan betekent dat dus dat ie me niet vertrouwt en tja...dan is er geen relatie.....een relatie is gebaseerd op vertrouwen....
al_hamka
26-02-2003, 22:14
Origineel gepost door PerfectTangawia
stel je hebt een mannelijk beste vriend.. jullie vertellen alles aan elkaar... maar zodra je gaat trouwen wil je man dat je geen contact meer met hem hebt..?
vraag voor de vrouwen..!
en voor de heren stel dat het omgedraaid was zouden jullie het contact met je vrouwelijke beste vriendin verbreken of niet en waarom???
TANGAWIA
Het is mij overkomen :verdriet: Alleen dan een beetje andersom
Mijn BESTE vriend ging ineens trouwen... en jah.. hij koos er voor om geen contact meer te houden (best wel logisch eigenlijk). Hij wilde zijn vrouw geen verkeerde ideeën geven :) Ik zou andersom precies hetzelfde gedaan hebben denk ik.
Ik vond het natuurlijk wel heel erg maar jah...
Nu mailen we af en toe nog wel eens en hij belt me wel eens van zijn werk maar dat is stiekem :( Erg jammer. Ook vroeg hij me laatst om af te spreken maar ik weet niet wat ik moet doen :(
Hij zei dat als ik getrouwd was dat we dan bij elkaar op visite kunnen komen met zijn vrouw en mijn man :D Leuk idee om naar uit te kijken toch?!!?
** SouSou **
nou wolah k zou t egt nie wete wat ik zou doen
maarre k heb zoiets van :w8 maar tot het zover is
maar je moet toch echt kiezen en dan... je moet een persoon kiezen.. wie???
TANGAWIA
Ja dan maar mijn geliefde.......
PerfectTangawia
26-02-2003, 22:17
Origineel gepost door al_hamka
Het is mij overkomen :verdriet: Alleen dan een beetje andersom
Mijn BESTE vriend ging ineens trouwen... en jah.. hij koos er voor om geen contact meer te houden (best wel logisch eigenlijk). Hij wilde zijn vrouw geen verkeerde ideeën geven :) Ik zou andersom precies hetzelfde gedaan hebben denk ik.
Ik vond het natuurlijk wel heel erg maar jah...
Nu mailen we af en toe nog wel eens en hij belt me wel eens van zijn werk maar dat is stiekem :( Erg jammer. Ook vroeg hij me laatst om af te spreken maar ik weet niet wat ik moet doen :(
Hij zei dat als ik getrouwd was dat we dan bij elkaar op visite kunnen komen met zijn vrouw en mijn man :D Leuk idee om naar uit te kijken toch?!!?
** SouSou **
ja dat is zeker leuk ja..! maar ik heb ook een beste vriend. en ik zou hem niet los kunnen laten... we hebben zoveel meegemaakt dat kun je niet zomaar vergeten.. ik weet ook niet hoe ik het zou aanpakken eigenlijk vandaar dat ik het vroeg..
TANGAWIA
camiliaa
26-02-2003, 22:18
vraag voor de vrouwen..!
TANGAWIA
nopeeee
ik ga voor zorgen dan mijn buddy en mn mannetje beste vreinden worden :D :D
al_hamka
26-02-2003, 22:18
Ennuuhhh als je nog niet getrouwd bent zou IK kiezen voor mijn beste vriend :goedzo:
Ik zou er alles voor doen om mijn beste vriend te kunnen spreken enzo.
De kans bestaat dat het met je vriend uitgaat (ligt eraan hoe lang je hem al kent en hoe lang jullie al iets hebben natuurlijk). Dan heb je je beste vriend en JE vriend verloren... :verdriet: en zit je uiteindelijk zonder iemand :(
** SouSou **
al_hamka
26-02-2003, 22:21
ja dat is zeker leuk ja..! maar ik heb ook een beste vriend. en ik zou hem niet los kunnen laten... we hebben zoveel meegemaakt dat kun je niet zomaar vergeten.. ik weet ook niet hoe ik het zou aanpakken eigenlijk vandaar dat ik het vroeg..
TANGAWIA
Het is gewoon moeilijk om hem niet meer zomaar te bellen als je je niet lekker voelt of als je pijn hebt...
Normaal bel je hem heel vaak en nu kan dat niet meer. :huil: Ik kan er nu nog wel eens om huilen dat ik ben "kwijtgeraakt" :verdriet:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.