Bekijk originele versie : 50,- Wat kan je daar mee kopen?
WhiteRose
18-04-2005, 12:24
Geef een paar leuke tips wat ik met 50,- kan doen.. :o
Leuke winkel met mooie tuniekjes/rokjes hijab's, alles is welkom!
:kus: :kus:
marocloubna
18-04-2005, 12:42
H&M, daar kan je wel een paar dingen kopen met € 50,-
WhiteRose
18-04-2005, 12:43
H&M, daar kan je wel een paar dingen kopen met € 50,-
Zoals wat?
Wil het uitgebreider horen van de meiden..
Heeft iemand nog wat leuks gezien of gekocht ?
marocloubna
18-04-2005, 12:46
Je hebt daar leuke linnenbroeken en volgens mij nu ook van die leuke tunieks die je boven een broek aan kan.
Veel succes meid.......
LieveMeisje
18-04-2005, 12:59
bij H & M er zijn heel lauke kleren, new collection.
bijv: linnebroek of lange rok € 19,90 (rood, wit, groen,rood, begie, babyblauw en babyrose)
knie rokje € 14,90 (rood, wit, babyrose/blauw etc)
vestje van €19,90, voor € 9,90 ( 50% korting)( wit, babyrose/blauw, zwart etc)
Tuniek (lijkt er op een avondjurkje) mooie stof € 19,90 (zalmrose of zwart)
enzzzzzz.....
neem kijkje en je vindt er wel wat leuke kleren.... ;)
marocloubna
18-04-2005, 13:12
Dat bedoel ik...........
Geef een paar leuke tips wat ik met 50,- kan doen.. :o
Leuke winkel met mooie tuniekjes/rokjes hijab's, alles is welkom!
:kus: :kus:
Een leuke navelpiercing kan ook. Gaat langer mee als een rokje :-)
tangia21
19-04-2005, 09:36
Een leuke navelpiercing kan ook. Gaat langer mee als een rokje :-)
en nu moeten we ze3ma lachen :nerd: ? :moe:
chica_marocia
19-04-2005, 11:03
en nu moeten we ze3ma lachen :nerd: ? :moe:
wuahahahahhahahahah wollahiela :D
Kurdi_Girl
19-04-2005, 11:46
meid voor 50 euro kun je net een truitje kope :o en als je geluk hebt en er is erges uitverkoop kun je er missgien 2 voor kope :hihi: met 50 euro valt eg niet veel te kope :jammer: toen het nog in guldens was kon je er zoveel voor kope
chica_marocia
19-04-2005, 11:52
meid voor 50 euro kun je net een truitje kope :o en als je geluk hebt en er is erges uitverkoop kun je er missgien 2 voor kope :hihi: met 50 euro valt eg niet veel te kope :jammer: toen het nog in guldens was kon je er zoveel voor kope
Ja maar dat hangt er vanaf welke truitje.Als je naar de h&m gaat zoals hierboven vermeld zijn de truitjes stukken goedkoper :)
Kurdi_Girl
19-04-2005, 12:07
maar dan loop je wel rond met een truitje dat de hele stad in rondloopt das tog ook niet fijn :o ... ik heb een keertje (een paar maande gelede) een vest gekocht in de h&m en tfoe eg toen ik daarmee naar school ging DRIE mensen in mijn klas (LETTERLIJK) hadde die aan das eg niet leuk man :maf:
LieveMeisje
19-04-2005, 15:05
maar dan loop je wel rond met een truitje dat de hele stad in rondloopt das tog ook niet fijn :o ... ik heb een keertje (een paar maande gelede) een vest gekocht in de h&m en tfoe eg toen ik daarmee naar school ging DRIE mensen in mijn klas (LETTERLIJK) hadde die aan das eg niet leuk man :maf:
:hihi:
khadoeja
19-04-2005, 18:20
Bij de vero moda kan je ook slagen met 50 euro hoor :o
Ik heb laatst een heel leuk jurkje daar gekocht voor maar 30 euro, en als je dan naar de h&m gaat en er een leuke linnen broek voor 20 euro bij koopt heb je zo een leuke outfit bij elkaar!! :D :zwaai:
soussgirl
19-04-2005, 18:32
wahahahaha voor jou alleen Dolce and Gabana :maf2: :haha:
alles goed Nian :D?
ik was vorige week vrijdag nog bij je op school..maar heb je niet gezien volgens mij :hihi: wel mateo..zit die bij je in de klas?
k spreek je gauw weer he stinkie :lekkerpuh
:zwaai: :kus:!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.