Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Henna jurken gezocht.....

Smahane_22
18-04-2005, 10:11

ik zoek een henna jurk voor mijn vriendin die ze op haar hanna dag wilt gaan aan trekken alleen kan ze het niet vinden.. dus ik wil graag uiterlijk vandaag op morgen van jullie weten of julllie een paar mensen of winkels in utrecht dat huurt.. Liefs Smahane..

Farah_18
18-04-2005, 10:58
toen mijn zus ging trouwen, had die negaffe alles op een vrijdag gedaan, de henna, de decoratie, de kleding.. dat zou mooier zijn.. mijn moeder heeft voor mij een henna jurk gehaald uit marokko, die zijn simpel, maar wel leuk, moet je in utrecht kijken, bij kneiland.. misschien dat je daar wel wat vind, daar hebben ze heel wat, anders in rotterdam of amsterdam, ze hebben zekers wel iets.. succes..!!!:)

hanoa
18-04-2005, 11:09
ik zoek een henna jurk voor mijn vriendin die ze op haar hanna dag wilt gaan aan trekken alleen kan ze het niet vinden.. dus ik wil graag uiterlijk vandaag op morgen van jullie weten of julllie een paar mensen of winkels in utrecht dat huurt.. Liefs Smahane.. salaam, ik verhuur de hele henna set (je kan natuurlijk ook all1 de jurk huren) voor fotos kan je kijken op www.nawalhenna.tk ik verhuur deze set voor 40 euro..incl t kroontje..tafelass..moehiem..alles zoals op de foto. en daarbij kom ik uit utrecht. ik hoor t wel :) xx nawal

teselhijt_22
18-04-2005, 11:22
ik zoek een henna jurk voor mijn vriendin die ze op haar hanna dag wilt gaan aan trekken alleen kan ze het niet vinden.. dus ik wil graag uiterlijk vandaag op morgen van jullie weten of julllie een paar mensen of winkels in utrecht dat huurt.. Liefs Smahane.. Wat voor een moet het zijn??? heb een echte henna jurkmet alle spulletjes erbij