Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : BBC: Marokkaanse economie begint flink te stijgen!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

babyboy
17-04-2005, 23:37

De BBC heeft gemeld dat ons economie de afgelopen 2 jaar enorm is gestegen. De verwachting is dat ons economie dit jaar met 6 procent zal stijgen... :) Wist je dat sinds 2003? Steeds meer bedrijven vertrouwen hebben in Marokko, en steeds meer investeren in da land. wist je dat Frankrijk heeft gezworen om marokko economisch te laten onwikkelen. wist je dat de bbp van marokko zwaar is gegroeid de laatse 2 jaren... Wist je dat het aantal toerisme dit jaar (jan en feb 2005) met 15 procent is gestegen. En dan heb ik het niet over ons, maar niet marokkaanse toeristen. Kortom het begint goed te gaan. Ik hoorde het al vaker op www.*********t.nl , maar nu de bbc het ook zegt, begint het wel serieus te worden. http://www.*********t.nl/maroc/beleid.htm :banana: :banana:

Topica
18-04-2005, 00:15
Lekker man, echt goed nieuws. Marokkanen die zich in dit land bedreigd of gediscrimineerd voelen kunnen dan lekker terug gaan. De Marokkaanse overheid respecteert ons als volwaardige burgers, hier in rechts-Nederland zien ze ons als een plaag. Kortom gelukkig heb ik een dubbele nationaliteit :D

babyboy
18-04-2005, 00:22
Lekker man, echt goed nieuws. Marokkanen die zich in dit land bedreigd of gediscrimineerd voelen kunnen dan lekker terug gaan. De Marokkaanse overheid respecteert ons als volwaardige burgers, hier in rechts-Nederland zien ze ons als een plaag. Kortom gelukkig heb ik een dubbele nationaliteit :D hahaha, plus een marokkaan kan zijn nationaliteit nooit kwijtraken... dat staat in de grondwet van marokko.

Topica
18-04-2005, 00:37
hahaha, plus een marokkaan kan zijn nationaliteit nooit kwijtraken... dat staat in de grondwet van marokko. Dat komt omdat wij een belangrijke inkomstenbron zijn voor Marokko en ook omdat Marokko vrij nationalistisch is. Het is wel jammer dat er onder de jongeren een hoge werkeloosheid heerst. InshAllah zal dit probleem snel opgelost worden, want die jongeren daar hebben echt hard voor hun studie gewerkt.

Topica
18-04-2005, 00:41

was laatst ook op 2me die eigenaar van eden club saidia sprak de shab el gariz toe om daar zaken te doen en te openen. zodat we ons land op kunnen bouwen ik wil inchallah ook weg hier uit nederland Dat moet je doen als je denkt dat het meer mogelijkheden biedt (islam beter praktiseren, meer inkomsten, eigen huis etc.). Wel moet je je Nederlandse paspoort behouden. Kent veel voordelen, zo kan je overal in Europa rondreizen en zakendoen zonder visa of één of ander handelsverdrag.

Ned._Moslim
18-04-2005, 00:48
Lekker man, echt goed nieuws. Marokkanen die zich in dit land bedreigd of gediscrimineerd voelen kunnen dan lekker terug gaan. De Marokkaanse overheid respecteert ons als volwaardige burgers, hier in rechts-Nederland zien ze ons als een plaag. Kortom gelukkig heb ik een dubbele nationaliteit :D Maar hoe moet Nederland dan islamitisch worden, als iedereen weggaat? :( azul/selam aleykum/groetjes, Ned. Moslim

Heidelbergmens
18-04-2005, 01:11
Dat moet je doen als je denkt dat het meer mogelijkheden biedt (islam beter praktiseren, meer inkomsten, eigen huis etc.). Wel moet je je Nederlandse paspoort behouden. Kent veel voordelen, zo kan je overal in Europa rondreizen en zakendoen zonder visa of één of ander handelsverdrag. Waar staat de L voor achter je naam? Lui? Luis? Looier? Lendedarm? Lava? Luiers? Labiel? Labour party? Lawine? Lotje? Loes? Laag geschoold? Lamaspuug? Lepel? Latent....?

Heidelbergmens
18-04-2005, 01:48
heidel is n homo. ieeeeeeeeeeeeg Ach wel nee. Hou je ongefundeerde insinuaties voor je Els.

FAITHLESS
18-04-2005, 01:52
Ik hou deze topic in de gaten....dussss :hadj:

mohammedALI
18-04-2005, 03:34
Ik zou ook graag uit deze poel van verderf willen vertrekken . Ik werk er aan om dat financieel mogelijk te maken.

ErikS
18-04-2005, 10:41
De BBC heeft gemeld dat ons economie de afgelopen 2 jaar enorm is gestegen. De verwachting is dat ons economie dit jaar met 6 procent zal stijgen... Dit is heel goed nieuws voor de Marokkanen in dit land. Er is nu geen enkele reden meer om nog langer in Nederland te verblijven. Nederlanders discrimineren de Noord-Afrikaners heel erg dus waarom nog dat getreuzel? Ga daarom onmiddellijk terug naar jullie vaderland en jullie zullen gelukkig worden. :cool:

RitaMaria
18-04-2005, 10:47
Dit is heel goed nieuws voor de Marokkanen in dit land. Er is nu geen enkele reden meer om nog langer in Nederland te verblijven. Nederlanders discrimineren de Noord-Afrikaners heel erg dus waarom nog dat getreuzel? Ga daarom onmiddellijk terug naar jullie vaderland en jullie zullen gelukkig worden. :cool: Terug? Eerst denken dan doen.

ErikS
18-04-2005, 10:54
Terug? Eerst denken dan doen. Ja terug. Jullie voelen je toch niet thuis hier, jullie zien Nederland toch niet als je vaderland, Nederland is toch geen islamitisch land, de blanken hier die Neerlandsch bloed in d'adren voelen stromen discrimineren toch verschrikkelijk, jullie zijn toch zulke fantastische mensen? Het is duidelijk dat jullie je niet prettig voelen hier. Daarom, ga terug naar het land van jullie ouders en voorouders. Dat is echt het beste voor jullie allemaal. Of niet soms?

RitaMaria
18-04-2005, 11:02
Ja terug. Jullie voelen je toch niet thuis hier, jullie zien Nederland toch niet als je vaderland, Nederland is toch geen islamitisch land, de blanken hier die Neerlandsch bloed in d'adren voelen stromen discrimineren toch verschrikkelijk, jullie zijn toch zulke fantastische mensen? Het is duidelijk dat jullie je niet prettig voelen hier. Daarom, ga terug naar het land van jullie ouders en voorouders. Dat is echt het beste voor jullie allemaal. Of niet soms? Nee 'terug' in dit verband is onlogisch. Men spreekt inmiddels van een derde en vierde generatie Maronederlanders ofwel jongeren die hier geboren zijn. In dit geval is het absurd om in termen van 'terugkeer' te spreken, want daar is hier geen sprake van. Je zou hoogstens kunnen spreken over emigreren/ emigratie. Daarom (nogmaals) eerst denken dan doen.

Topica
18-04-2005, 11:07

Ja terug. Jullie voelen je toch niet thuis hier, jullie zien Nederland toch niet als je vaderland, Nederland is toch geen islamitisch land, de blanken hier die Neerlandsch bloed in d'adren voelen stromen discrimineren toch verschrikkelijk, jullie zijn toch zulke fantastische mensen? Het is duidelijk dat jullie je niet prettig voelen hier. Daarom, ga terug naar het land van jullie ouders en voorouders. Dat is echt het beste voor jullie allemaal. Of niet soms? Lolbroek, zo makkelijk kom je niet van ons af :hihi: :hihi:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16