Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bruiloft in marokko

Pagina's : [1] 2

souhaila20
17-04-2005, 20:34

salaam zusters, ik ga insha'allah in de zomer trouwen in marokko. Aangezien ik de eerste ben in het gezin die gaat trouwen weet ik er dus niet zoveel vanaf. Daarom zou ik graag jullie hulp willen inshakelen. Please help me !!!!! de bruiloft is al over twee maanden, en ik heb nog niets gedaan!! Ik zit met mijn handen in mijn haar :traan1: alle info is welkom.... -foto's -tips -prijzen -tel. nummers -info -ideeën -etc jazaak allahu gairen souhaila

marocloubna
17-04-2005, 20:37
In welke stad ga je het houden? Misschien kunnen mensen je dan beter helpen

souhaila20
17-04-2005, 20:40
In welke stad ga je het houden? Misschien kunnen mensen je dan beter helpen In nador insha'allah je hebt gelijk meid, de plaats speelt ook een rol

Jelaba_Riffia21
17-04-2005, 20:40
Nou sorry hoor.......... je bent wel een beetje laat. Mijn tante is afgelopen zomer getrouwd in Tanger. Zij in de vooraf gaande periode 3 keer naar Marokko gegaan om dingen te regelen. Zoals band, zaal, catering, negaafa, fotograve etc etc. Als je wacht tot het laatste moment zul je zien dat alles volgeboekt staat en alleen het slechte/minder mooie nog kan krijgen

marocloubna
17-04-2005, 20:44

Ja, het is inderdaad wel een beetje laat, maar gair inshallah

souhaila20
17-04-2005, 21:00
Nou sorry hoor.......... je bent wel een beetje laat. Mijn tante is afgelopen zomer getrouwd in Tanger. Zij in de vooraf gaande periode 3 keer naar Marokko gegaan om dingen te regelen. Zoals band, zaal, catering, negaafa, fotograve etc etc. Als je wacht tot het laatste moment zul je zien dat alles volgeboekt staat en alleen het slechte/minder mooie nog kan krijgen wajoooooooo :traan1: :traan1: , dat meen je niet!!! Ik heb geen enkele mogelijkheid om voor de zomer te gaan, Ik moet alles binnen een maand regelen, daraom wil ik hier alvast informeren en wat nummers hebben dan kan ik mijn nichten vragen of ze al wat dingen bezet willen houden.... als ik dit lees dan dan wordt het dus niets :(

sweetsamira18
18-04-2005, 12:00
negaffa chaima uit zeist is een negaffa die ook in marokko werk en ze werkt in omgeving nador hier heb je haar nr als je die wilt 030-6951334 0645270522 groetjes

rawiya
18-04-2005, 20:11
Souhaila20 heb je geen familie of vriendinnnen die weten waar ze moeten zijn voor alles wat je nodig hebt voor je bruiloft in Nador? Ik zou hen inschakelen en vragen of ze dingen voor je willen reageren. Je weet vast wel wat voor muziek je wilt etc. laat zoveel mogelijk alvast regelen. Ik denk dat het regelen van een neggafa veel moeilijker zal worden. Zoals iemand al terecht opmerkte alles wat goed is, is waarschijnlijk al volgeboekt. Of je moet trouwen op een dag waarop niet zoveel mensen trouwen... Dan heb je misschien nog kans dat je nog een neggafa kan regelen. Meid ik kom helaas niet uit Nador en ken daar ook niemand anders had ik je nog tips kunnen geven. Ik wens je heel veel succes met zoeken, een mooie dag en veel geluk .

souhaila20
18-04-2005, 23:29
Souhaila20 heb je geen familie of vriendinnnen die weten waar ze moeten zijn voor alles wat je nodig hebt voor je bruiloft in Nador? Ik zou hen inschakelen en vragen of ze dingen voor je willen reageren. Je weet vast wel wat voor muziek je wilt etc. laat zoveel mogelijk alvast regelen. Ik denk dat het regelen van een neggafa veel moeilijker zal worden. Zoals iemand al terecht opmerkte alles wat goed is, is waarschijnlijk al volgeboekt. Of je moet trouwen op een dag waarop niet zoveel mensen trouwen... Dan heb je misschien nog kans dat je nog een neggafa kan regelen. Meid ik kom helaas niet uit Nador en ken daar ook niemand anders had ik je nog tips kunnen geven. Ik wens je heel veel succes met zoeken, een mooie dag en veel geluk . salaam wa 3alaykom wr wb heel bedankt lieverd voor je reactie!! Weet je wat het is....Ik heb maar weinig bruiloften meegemaakt en dat is ook al ene tijdje terug, dus eigenlijk weet ik niet eens waar ik moet beginnen. Ik weet wel dat een neggafa hele belangrijk is, in ieder geval een neggafa met mooie kleding en make-up. Als ik al een neggafa heb gevonden dan is de rest zo geregeld insha'allah..... dus please meiden help me aub, geef maar tips of zet jullie ervaringen hier, elmoehim alle info is welkom

souhaila20
05-05-2005, 16:48
wie kan mij aub helpen!!!!!! Wie kan mij zeggen wat de prijzen zijn in marokko van de volgende dingen... -dj -neggafa -cameravrouw -fotograaf (vrouw) -tent -stoelen en tafels -catering -hennavrouw help me aub !!!!!

chebbajosra
05-05-2005, 17:23
Schat maak je niet druk, Het grootste probleem in marokko is het vinden van een zaal rond deze tijd, maar ik zie al dat je een tent gaat huren. Als je familie hebt in marokko, laat hun dat allemaal voor je regelen, of je moet echt zelf gaan voor een weekje met iemand die hier verstand van heeft, nou ik kan je zweren dat je alles in orde krijgt, en nog iets, in marokko trouwen ze niet alleen op zaterdag maar de hele week door . Alleen of je een zaal kan vinden dat denk ik niet. Het enige wat je zelf moet regelen is je ziyana. Hennavrouw kan je zo van de straat pikken in marokko. En schat Marokko is supergroot ze komen van alle hoeken, als je ze maar geld geeft. De hoeveelste ga je trouwen inschaellah. Ik zou zeggen, maak je niet al te druk, ghir inschaellah, ik maak nu bijna hetzelfde mee als jij en bij mij is nu bijna alles opgelost. MIjn familie heeft alles in marokko voor me geregeld, ik heb gewoon gezegd reserveer de meest duurste band en meest bekendste. En duur in marokko is niet hoger dan 300 euro. Ik heb ook omdat ik zo lang heb gewacht pas 26 augustus mijn bruiloft inschaellah maar dat kwam omdat ik alleen op die datum een zaal had gevonden. Maar ik kon er ook niks aan doen, want ik heb ook pas mijn huisje gekregen. MOhiem MAAK JE NIET DRUKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK het enige wat telt is dat je een heerlijk leventje met je mannetje krijgt inschaellah allah i kamel bel ghir !!!!!!!

chebbajosra
05-05-2005, 17:26
en o jaaaaaaaa schat, bel gewoon alle ziyanas die je maar kan vinden gewoon bellen tot dat er eentje kan komen op jou datum, zo heb ik het ook gedaan, ik heb echt bijna 20 ziyanat gebeld rond heeeeeeeeeeel nederland. en uiteindelijk heb ik eentje gevonden ik heb morgen inschaellah een afspraak met haar. Nou ik hou nu me mond hahahahah anders stop ik nooit. succes !!

souhaila20
05-05-2005, 18:00
en o jaaaaaaaa schat, bel gewoon alle ziyanas die je maar kan vinden gewoon bellen tot dat er eentje kan komen op jou datum, zo heb ik het ook gedaan, ik heb echt bijna 20 ziyanat gebeld rond heeeeeeeeeeel nederland. en uiteindelijk heb ik eentje gevonden ik heb morgen inschaellah een afspraak met haar. Nou ik hou nu me mond hahahahah anders stop ik nooit. succes !! je bent echt een schat!!!!! :sjans: ik maak me echt zorgen meid, ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt, maar je trouwt maar één keer insha'allah en dan moet je proberen er wat van te maken. weet je wat het probleem is. Ik ben bezig met studeren en werken, dus ik heb een hoop verplichtingen waardoor ik geen mogelijkheid heb om naar marokko te gaan, en ik kan daar eigenlijk niet echt op iemand rekenen, dat is het punt! En verder weet ik ook niet wat ik allemaal moet regelen, want ik heb gene voorbeelden in de familie gehad, elmoehim het zt echt heel erg ingewikkeld in elkaar. maar nogmaals je bent echt ene schat meid!!:sjans: Ik wens je een gezegend huwelijk met je man en allahi ikemmel bigair!!!!! kus, souhaila

chebbajosra
06-05-2005, 11:44
je bent echt een schat!!!!! :sjans: ik maak me echt zorgen meid, ik weet dat het uiteindelijk wel goed komt, maar je trouwt maar één keer insha'allah en dan moet je proberen er wat van te maken. weet je wat het probleem is. Ik ben bezig met studeren en werken, dus ik heb een hoop verplichtingen waardoor ik geen mogelijkheid heb om naar marokko te gaan, en ik kan daar eigenlijk niet echt op iemand rekenen, dat is het punt! En verder weet ik ook niet wat ik allemaal moet regelen, want ik heb gene voorbeelden in de familie gehad, elmoehim het zt echt heel erg ingewikkeld in elkaar. maar nogmaals je bent echt ene schat meid!!:sjans: Ik wens je een gezegend huwelijk met je man en allahi ikemmel bigair!!!!! kus, souhaila Ik snap echt precies wat je bedoelt lieverd, het is een hoop stress. Ik heb je mailtje gelezen, we spreken mekaar snel.... Boesa van chebbajoesaaaaaaaa

anissa.kan
06-05-2005, 20:47

salam meid, ik ga insha allah deze zomervakantie ook trouwen, het is een hoop geregel en trouwens ik kom ook uit Nador. ik heb namelijk een negafa gevonden die uit Nederland komt. die in maroc werkt. ik heb een afspraak gemaakt om te gaan kijken, ik houdt je op de hoogte, verder heb je al een bruidsjurk en wat doe je met bedankjes je moet gewoon een lijst maken. Trouwen tentjes heb je genoeg daar maar het probleem is dat de mooiste altijd snel weg zijn als er bent, dus je moet gewoon je familie inschakelen. mocht je hierover willen praten kan je me altijd mailen.

Pagina's : [1] 2