Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verliefd op een ander.

Pagina's : [1] 2

SaraZena
26-02-2003, 14:26

Stel je hebt een relatie en bent heel gelukkig met je man/vrouw. Maar opeens wordt je verliefd op een ander, maar je weet niet zeker of het wel wederzijds is. wat doe je dan?

cheetah
26-02-2003, 14:32
dat is echt lullig... hoi Sara :zwaai: :D

SweetRose
26-02-2003, 14:33
ik moet eerst nog een man zoeken...:rolleyes: dan zal ik daar eens over gaan nadenken :melig: hahah neen grapje...;) euhm..Ik weet het echt echt ni...pfff het zal zeker moeilijk dan zijn in je relatie met je man...:rolleyes: allesinds heb ik er belange nog geen last van dus :zwaai:

Hafsat
26-02-2003, 14:42
NIKS! Voor je het weet zit je in de problemen.... :)

Noesajbah
26-02-2003, 14:44

Origineel gepost door SaraZena Stel je hebt een relatie en bent heel gelukkig met je man/vrouw. Maar opeens wordt je verliefd op een ander, maar je weet niet zeker of het wel wederzijds is. wat doe je dan? Allah i7fad . Hoe kun je dat in je hoofd halen? Het huwelijk is geen spelletje, en je moet ook je gevoelens onder controle kunnen houden. Allah ister. Noesje

cheetah
26-02-2003, 14:46
Origineel gepost door Noesajbah Allah i7fad . Hoe kun je dat in je hoofd halen? Het huwelijk is geen spelletje, en je moet ook je gevoelens onder controle kunnen houden. Allah ister. Noesje hoe ze dat in haar hoofd kan halen? Weet je hoevaak het gebeurt... life aint no fairytail :rolleyes:

SaraZena
26-02-2003, 14:47
Noesajbah , veliefd worden overkomt je dat heb je niet altijd onder controle ;) he cheetaaaa :zwaai:

cj_tetuani
26-02-2003, 14:48
Als je gelukkig bent, denk ik niet dat je verliefd wordt op iemand anders. Waanneer er iets ontbreekt in je relatie, of je mist iets, dan denk je dat je bij iemand anders wel kan vinden. Je kunt beter bij je zelf na gaan waarom ik verliefd word op iemand anders? Praat met je partner heel openlijk gesprek echt dat helpt. Over jullie relatie wat missen jullie en waarom?

Hafsat
26-02-2003, 14:50
Origineel gepost door SaraZena Noesajbah , veliefd worden overkomt je dat heb je niet altijd onder controle ;) he cheetaaaa :zwaai: Maar je kan er wel afstand van nemen :)

PerfectTangawia
26-02-2003, 14:53
Origineel gepost door cheetah hoe ze dat in haar hoofd kan halen? Weet je hoevaak het gebeurt... life aint no fairytail :rolleyes: nee het is zeker geen sprookje.., maar dat kun je je man toch niet aan doen. als je geen andere jongens kent terwijl je getrouwd bent kun je ook niet verliefd worden op een jongen.. , vandaar dat mannen niet willen dat hun vrouwen nog contact houden met vroegere klasgenoten..? en vrouwen willen dat ook niet!!! tangawia

Noesajbah
26-02-2003, 14:55
Origineel gepost door cheetah hoe ze dat in haar hoofd kan halen? Weet je hoevaak het gebeurt... life aint no fairytail :rolleyes: Cheetah, ik neem nou aan dat ze bedoelt dat die dame getrouwd is en opeens wordt ze verliefd op een ander. En als ze nou al kinderen hebben? Die worden er wel de dupe van, omdat mamma of pappa even op iemand verliefd is? Ik zie het namelijk zo, als je trouwt met iemand dan doe je dat voor het hele leven en je bent dan niet van plan om met iemand anders het leven te delen, tenzij hij doodgaat, of het gaat echt niet meer in een huwelijk en daarmee bedoel ik dan dat je niet kan zeggen ooh ik voel niets meer voor mijn man en vrouw dus hup scheiden, er moet wel een hele belangrijke reden zijn. Maar nogmaals zo denk ik erover, je moet je gevoelens wel onder controle kunnen houden , want het is meestal de shjataan die dit soort dingen veroorzaakt. Noesje

the_silver_one
26-02-2003, 14:56
SaraZena.. Dit zou ik hebben gedaan: Checken of die andere ook wat in mij ziet (wat natuurlijk wel het geval is :stout:) Zoja, dan zou ik 2 relaties tegelijkertijd aangaan. En dan na een maand kiezen... DAT IS WAT IK GEDAAN ZOU HEBBEN, OF HET EEN GOED ADVIES IS...

Noesajbah
26-02-2003, 14:58
Origineel gepost door SaraZena Noesajbah , veliefd worden overkomt je dat heb je niet altijd onder controle ;) he cheetaaaa :zwaai: sara als je wil dan kun je allen onder controle hebben! Geloof me!Ik bedoel als je moslim bent dan moet je je aan bepaalde regels houden, dus moet je vanzelfsprekend heleboel dingen onder controle hebben en dat is het moeilijkste. Noesje

cheetah
26-02-2003, 15:00
Origineel gepost door Noesajbah Cheetah, ik neem nou aan dat ze bedoelt dat die dame getrouwd is en opeens wordt ze verliefd op een ander. En als ze nou al kinderen hebben? Die worden er wel de dupe van, omdat mamma of pappa even op iemand verliefd is? Ik zie het namelijk zo, als je trouwt met iemand dan doe je dat voor het hele leven en je bent dan niet van plan om met iemand anders het leven te delen, tenzij hij doodgaat, of het gaat echt niet meer in een huwelijk en daarmee bedoel ik dan dat je niet kan zeggen ooh ik voel niets meer voor mijn man en vrouw dus hup scheiden, er moet wel een hele belangrijke reden zijn. Maar nogmaals zo denk ik erover, je moet je gevoelens wel onder controle kunnen houden , want het is meestal de shjataan die dit soort dingen veroorzaakt. Noesje Maar de vraag is niet wat je zou doen nadat je weg bent bij je partner, de vraag is wat zou je doen. Dan heb je twee keuzes.. of die persoon uit de weg gaan en je concentreren op je huwelijk wat het verstandigst zou zijn, of naar die persoon toegaan. Maar gevoelens kan je niet of heel moeilijk tegengaan.

hbieba
26-02-2003, 15:05

als je echt van je man houdt, dan kan het bijna onmogelijk zijn! volgens mij kan je verliefd op iemand anders worden, als je je neit goed voeld bij je man, of je weet dat er iets mist ofzo... walakien allah oe ahlam!!

Pagina's : [1] 2