Bekijk originele versie : Laat Me Gaan...
De horizon is niet meer voor mij, maar achter mij. Ik ren, loop, hijg in de hoop deze wereld achter me te laten. Deze wereld van pijn. Ik ren zo hard ik kan, om het vieze, gemene leven van me af te schudden. Maar het leven is aan mij geplakt, als een tweede huid, die ik nooit zal verliezen. En mocht ik het ooit verliezen, dan ben ik te laat.
Gedachten…over jou en mij…ze schieten voorbij. Emoties wellen in me op wanneer ik even blijf staan…ik voel het vuur in me, als een levende vulkaan. De vulkaan der liefde. Teveel aan liefde…ik haat liefde.
Ooit was het leven leeg, maar ik wilde meer. Ik vroeg, nee, smeekte het leven om liefde. Om iemand die van mij houden zou en me alle aandacht zou schenken. Iemand die met zijn hart naar mij zou wenken. En mij voor altijd in zijn hart zou bewaren. Dat was de grootste fout in mijn leven. Want vragen om liefde, is vragen om pijn.
Nu ben ik een gevangene. Voor altijd zit ik opgesloten in jouw hart. En al heb ik de horizon ver achter me gelaten, de tralies van de liefde kan ik niet doorbreken, totdat het leven van me af zal vallen… Laat me uit je hart ontsnappen, ik wil weer vrij zijn. Weer kunnen leven.
Ik schreeuw, gil, krijs, brul, maar uiteindelijk stamel ik tegen de zon: ooit…ooit heb ik jou liefgehad, maar laat me nu alsjeblieft gaan! Laat mijn hart uit het jouwe ontsnappen. Bevrijd mij. Laat me gaan. Stop mijn pijn.
Dreamlover
26-02-2003, 14:08
:Iluvu:
:goedzo: mooi joh!
Origineel gepost door MissOogappeltje
:Iluvu: :zwaai:
bedankt gister voor je gesprekje meid!
Whenever you need a friend, call me...:kusgrijs:
Origineel gepost door Chaimaa
:Iluvu: :verliefd:
Origineel gepost door Dreamlover
:goedzo: mooi joh!
Shoekran :p
Origineel gepost door Cina
kan je nooit overtreffen schatje :blauwkus:
Origineel gepost door Chaimaa
kan je nooit overtreffen schatje :blauwkus:
Onderschat jezelf niet lieverd ;)
SweetRose
26-02-2003, 14:22
ik had het ni beter gekunne :goedzo:
:engel:
Cina zoekt aandacht....:p
Mooi hoor...............maar als je je foto plaatste kreeg je oook wel aandacht ;) :D
:hoedaf:
Origineel gepost door Cina
Onderschat jezelf niet lieverd ;)
:Iluvu: :verliefd:
Origineel gepost door zin 'n midar
ik had het ni beter gekunne :goedzo:
:engel:
:blauwkus:
Je mag wel een vervolg schrijven ;)
Origineel gepost door EMIEN
Cina zoekt aandacht....:p
Mooi hoor...............maar als je je foto plaatste kreeg je oook wel aandacht ;) :D
:hoedaf:
Ja klopt :hihi:
Foto? :confused:
Waar HEB je het over? :stout:
ThanX anyway ;)
Prachtig. :goedzo:
Petje af. <========:hihi: Is da vlaams?
Origineel gepost door Chaimae
Prachtig. :goedzo:
Petje af. <========:hihi: Is da vlaams?
ThanX :Iluvu:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.