Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben van plan een stijltang te halen..

Pagina's : [1] 2

MaRoCcInA
17-04-2005, 18:55

Maar veel mensen hier op dit Forum hebben spijt dat ze er 1 hebben gehaald aangezien ze er niet vanaf kunnen blijven.. ! :D Moet ik het halen nich a la? :cool:

Braezy
17-04-2005, 19:45
Neem een voordelige.....kan je nooit een buil aanvallen. bevalt het niet, dan heb je tenminste geen 100+ euro 'weggegooid. Er is een goede keramische van Carmen voor ongeveer 30 euro bij de Kijkshop.

delilah1978
17-04-2005, 19:50
Hoi, Ik heb ongeveer anderhalf geleden de CHI tang gekocht voor eur 260. Prijzig, maar je hebt er echt heel veel plezier van! En ik merk echt een verschil met bijvoorbeeld de tang van mijn broer. Die van hem is van carmen en die doet niet wat de mijne doet!

iman2005
17-04-2005, 19:52
Maar veel mensen hier op dit Forum hebben spijt dat ze er 1 hebben gehaald aangezien ze er niet vanaf kunnen blijven.. ! :D Moet ik het halen nich a la? :cool: Gewoon halen, joh! Echt! Jaahaa... was in het begin ook echt verslaafd. Nu maar 1 of 2 keer hooguit per week. Maar het is zo leuk, ene keer krullen andere x stijl. Mijn haar ziet er nog steeds gezond uit. Ook al stijl ik. Maar dat komt omdat ik een spulletje, een soort olie, van Kerastase gebruik als mijn haar handdoekdroog is. Dat is als bescherming tegen de hitte. Werkt echt super, ik doe er al een half jaar mee. En ik gebuik ook 1 x per week een gladmakend masker van Elvive.

Azrak
17-04-2005, 19:54

Hoi, Ik heb ongeveer anderhalf geleden de CHI tang gekocht voor eur 260. Prijzig, maar je hebt er echt heel veel plezier van! En ik merk echt een verschil met bijvoorbeeld de tang van mijn broer. Die van hem is van carmen en die doet niet wat de mijne doet! Je broer gebruikt een styltang :rolleyes:

iman2005
17-04-2005, 19:56
Maar veel mensen hier op dit Forum hebben spijt dat ze er 1 hebben gehaald aangezien ze er niet vanaf kunnen blijven.. ! :D Moet ik het halen nich a la? :cool: P.s. Die van mij was 60 euro. Bij een kapperszaak gekocht. Dus samen met goeie haarverzorgingsprodukten, hoeft-ie niet onwijs duur te zijn.

MaRoCcInA
17-04-2005, 20:07
Ik wil denk ik deze halen: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS105652g.gif Hier kan ik een Cadeubon toch lekker aan uitgeven joh :D Variabele temperatuurstanden 3 Sets keramische wafelplaten Voor gladmaken en zig/zag krullen Meedraaiend snoer Aan/uit schakelaar met controlelampje Ceramic zorgt voor automatische temperatuur regulatie, op 1°C nauwkeurig. Ceramic verspreidt de warmte beter en houdt het langer vast. Het heeft een hogere coëfficiënt van het glijden over het haar: +30% Ceramic maakt het haar gladder, zijdezacht en geeft het meer glans.

Braezy
17-04-2005, 20:11
Chi tang 169 euro (http://www.haarshop.nl/default.asp?part=product_list&cat=11) Even klikken :D

MaRoCcInA
17-04-2005, 20:13
Haha 169 euro? Ben je mal? Ik draag persoonlijk een hoofddoek..! :D , Maar ik zou nooit 169 euro uitgeven aan een tang! Niet eens 40 euro ofzo! Maar aangezien ik toch cadeubonnen heb , dacht ik waarom niet!

Funk_Lady_Flex
17-04-2005, 20:15
Ja die chi tang is de beste das met gouden platen Dus da beschadigt u haar nie Koop beter iets duur & da goed is dan goedkoop brol da u haar verkracht

Funk_Lady_Flex
17-04-2005, 20:16
Ja da ga ier wel over u haar ook al draagt ge hoofddoek wilt ge kaal worde ofzo Haha 169 euro? Ben je mal? Ik draag persoonlijk een hoofddoek..! :D , Maar ik zou nooit 169 euro uitgeven aan een tang! Niet eens 40 euro ofzo! Maar aangezien ik toch cadeubonnen heb , dacht ik waarom niet!

MaRoCcInA
17-04-2005, 20:19
Ja die chi tang is de beste das met gouden platen Dus da beschadigt u haar nie Koop beter iets duur & da goed is dan goedkoop brol da u haar verkracht Nee.. Ik draag geen hoofddoek op bruiloften :) Dus is wel nuttig voor om hem dan daar te gebruiken. En bruiloften heb ik maar 1 a 2 keer per jaar!

MaRoCcInA
17-04-2005, 20:19
Ja da ga ier wel over u haar ook al draagt ge hoofddoek wilt ge kaal worde ofzo :confused:

Funk_Lady_Flex
17-04-2005, 20:24
Zou beter tzekere voor et onzekere nemen :confused:

MaRoCcInA
17-04-2005, 20:28

Zou beter tzekere voor et onzekere nemen :confused: Nee.. vind het niet erg :) Als ik die positieve reacties hoor nu .. hoef ik geen tang te halen voor 169 euro! Weggegooid geld voor 2x per jaar! ;)

Pagina's : [1] 2