Bekijk originele versie : hel vakantie......
lala_hamoesh
26-02-2003, 13:50
vertel je hier je hel vakantie op.....
ik zal mijn verhaal vertellen we gingen naar marokko toe met de bus....
alles ging goed op gegeven zegt de buschafeur tegen ons we gaan stoppen in frankrijk.....
dus wij dachten gewoon een pauze of zo op gegeven rijden we een garage binnen.....
hij stopt daar en zegt zo mensen als jullie buschafeur kunnen vinden dan hebben jullie geluk....
mijn werk zit erop :confused: verbazend kijken we elkaar aan en dachten wat.....
iedereen boos al die marokkannen en wij ook natuurlijk....
we bleven daar tot de volgende dag...
opgeven kwam er een spaans chafeur aan en die wou ons brengen.....
nou ok niks aan de hand staan we bij de boten in spanje en wat denk je....
iedereen de spullen deruit het was wel mooi geweest zei de bus chafeur ik ben klaar met me werk....
we hebben in de zon gestaan36 graden wajouw.....
iedereen boos en weet ik veel opgeven hebben we gebeld en er kwam een marokaans bus chafeur aan die ons wou brengen.....
vanaf dit moment ga ik nooit meer met de bus....
en de terug weg was nog ook een hel maar een lang verhaal....
geen bussen meer voor mij.....
:zwaai:
Van de bus word je helemaal :maf2:
lala_hamoesh
26-02-2003, 13:54
Origineel gepost door Hafsat
Van de bus word je helemaal :maf2:
voor mij dussssss nooit meer ik huur liever een ezel en ga daar maar op.....
dan maar een week of 2 onderweg maar geen busjes meer.....
mimi_tangaouia
26-02-2003, 13:55
waahahhaha ik ben ook meerdere malen met de bus geweest een keer was het fout gegaan toen had ik ook bij het verkeerde reisbureau geboekt
lala_hamoesh
26-02-2003, 13:56
Origineel gepost door mimi_tangaouia
waahahhaha ik ben ook meerdere malen met de bus geweest een keer was het fout gegaan toen had ik ook bij het verkeerde reisbureau geboekt
:(
mimi3000
26-02-2003, 13:57
bus....:jammer:
Wij zijn twee keer met de bus gegaan en een keer waren wij onze koffers kwijt en de andere keer stonden we met pech in Frankrijk en moesten we met een andere bus mee tot aan spanje in het gangpad :kwaad:
mimi_tangaouia
26-02-2003, 14:01
wat ik het ergste vind met de bus is altijd de terug reis want je kan pas in spanje in de haven in Algerias op de bus stappen dus dan moet je vanaf de douane in tanger gaan sjouwen met je bagage ik weet het en neem nooit veel mee laat alles door andere mee terug nemen naar nederland, maar de bussen gaan altijd op een standaard dag dus dan ie het superdruk op de boot en als die boot aankomt in spanje gaat iedereen dringen en duwen echt erg heel veel mensen worden omver gelopen
ik heb zelf twee jaar terug hele erge ruzie gehad met een oude vrouw ze sloeg me zomaar in me gezicht omdat ik werd geduwd van achter gaf ze mij de schuld echt die marokanen weer
lala_hamoesh
26-02-2003, 14:02
wat ik het ergste vind met de bus is altijd de terug reis want je kan pas in spanje in de haven in Algerias op de bus stappen dus dan moet je vanaf de douane in tanger gaan sjouwen met je bagage ik weet het en neem nooit veel mee laat alles door andere mee terug nemen naar nederland, maar de bussen gaan altijd op een standaard dag dus dan ie het superdruk op de boot en als die boot aankomt in spanje gaat iedereen dringen en duwen echt erg heel veel mensen worden omver gelopen
ik heb zelf twee jaar terug hele erge ruzie gehad met een oude vrouw ze sloeg me zomaar in me gezicht omdat ik werd geduwd van achter gaf ze mij de schuld echt die marokanen weer
hahahahahaha je moet ook niet ruzie maken met een oud vrouwtje..... :D
mimi_tangaouia
26-02-2003, 14:05
Origineel gepost door lala_hamoesh
hahahahahaha je moet ook niet ruzie maken met een oud vrouwtje..... :D
waahahha zei sloeg mij en ging schelde ik heb er terug geduwd en toen kwam ook haar zoon erbij een reus van een zoon maar wel lekker:hihi: :jeweetog:
lala_hamoesh
26-02-2003, 14:09
waahahha zei sloeg mij en ging schelde ik heb er terug geduwd en toen kwam ook haar zoon erbij een reus van een zoon maar wel lekker:hihi: :jeweetog:
:hihi:
je bent echt gek......
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.