Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Flat in brand door hond op barbecue

Pagina's : [1] 2 3 4

Bongo
17-04-2005, 15:09

BRUSSEL - In Belgiƫ heeft zondag een man geprobeerd zijn dode hond te cremeren op zijn barbecue. Daarbij veroorzaakte hij een brand. Het incident deed zich voor op een terras van een appartementsgebouw in Schaarbeek. De benzine die de man gebruikte, was wellicht op het terras gelekt. De brandweer kwam rond 09.40 uur aan bij het appartementsgebouw. Toen waren er grote vlammen vanaf het terras op de tweede verdieping. Achteraf bleek de schade nogal mee te vallen: alleen de gevel had geleden onder de brand. De man zelf was verbrand aan zijn arm en werd naar een ziekenhuis gebracht. De hond was volgens de politie "zwartgeblakerd" . bron (http://www.telegraaf.nl/buitenland/article20006441.ece?rss) hotdog anyone?

Deliana
17-04-2005, 15:11
Nou ja, dan ben je toch niet goed snik :maf:

Braezy
17-04-2005, 15:13
Ik word een beetje misselijk.......... :kwaad:

Arthas
17-04-2005, 15:14
Wie gooit een hond nauw op een barbecue? Onze ging rechtstreeks de openhaard in...

Einherjer
17-04-2005, 15:15

Wat een randdebiel *kots*

Arthas
17-04-2005, 15:20
Wat een gestoorde mongool! Vraag me nu dus af hoe die hond overleden is! Waarschijnlijk ook door mishandeling :traan1: Mischien had hij gewoon trek?

sweet_nadoria
17-04-2005, 15:24
Wajooow 3ala zieke :maf2: Echt ziek :maf:

Arthas
17-04-2005, 15:30
:kots: Ik bedoel wat is het verschil tussen het eten van een hond en een varken? Ze likken allebij hun reet... Het vlees dat wij eten (niet de moslims en joden) is vaak op een gruwelijke manier geslacht, en een echt leven hadden die dieren ook niet. Misschien was dit hondje wel z'n hele leven blij, en werd hij op een "humane" manier geslacht. Waarom zouden wij dan z'n pret vederven en hem niet oppeuzelen, dan is hij voor niks geslacht... Ik stel daarom ook voor om een handtekeningen actie te beginnen om te zorgen dat dit gebakken hondje word geconsumeerd.

Einherjer
17-04-2005, 15:35
Ik bedoel wat is het verschil tussen het eten van een hond en een varken? Ze likken allebij hun reet... Het vlees dat wij eten (niet de moslims en joden) is vaak op een gruwelijke manier geslacht, en een echt leven hadden die dieren ook niet. Misschien was dit hondje wel z'n hele leven blij, en werd hij op een "humane" manier geslacht. Waarom zouden wij dan z'n pret vederven en hem niet oppeuzelen, dan is hij voor niks geslacht... Ik stel daarom ook voor om een handtekeningen actie te beginnen om te zorgen dat dit gebakken hondje word geconsumeerd. een rund vreet ook z'n eigen shit. Anyway..Een hond op de bbq *******en gaat mij toch een beetje ver.Doe t dan buiten..waar niemand dr last van heeft.Kan ie m thuis lekker oppeuzelen.Maar ehmzz..geef mijn portie maar aan fikkie *grin*

nadiak
17-04-2005, 19:22
Hoop niet dat hij van plan was te gaan eten, is ie toevallig chinees? :maf:

NoisySilence
17-04-2005, 19:25
Zie je wel dat ongelovigen beesten zijn.

NakNok
17-04-2005, 19:30
Ze worden steeds gekker tegenwoordig :(

NakNok
17-04-2005, 19:31
Zie je wel dat ongelovigen beesten zijn. En zo kan ie ook wel weer.

Ned._Moslim
17-04-2005, 20:33
bron (http://www.telegraaf.nl/buitenland/article20006441.ece?rss) hotdog anyone? Die brand is natuurlijk niet leuk, maar de aanleiding is natuurlijk dolkomisch. groetjes, Ned. Moslim

Ned._Moslim
17-04-2005, 20:36

Wat een gestoorde mongool! Vraag me nu dus af hoe die hond overleden is! Waarschijnlijk ook door mishandeling :traan1: Dus mensen die gecremeerd worden zijn doorgaans ook mishandeld? :maf: groetjes, Ned. Moslim

Pagina's : [1] 2 3 4