Bekijk originele versie : Wilders zet campagne door ondanks doodsbedreigingen
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Uitgegeven: 17 april 2005 14:15
ENSCHEDE - Geert Wilders krijgt steeds meer doodsbedreigingen uit islamitische hoek. Het onafhankelijke kamerlid doet vier tot vijf keer per week aangifte bij de politie. Dat zei Wilders zondag in zijn eerste publieke interview in Enschede na de moord op Theo van Gogh.
De politicus, die met een groot leger aan politie en veiligheidsmensen Enschede aandeed, zegde toe dat hij ondanks de toename van doodsbedreigingen de komende tijd met de bus door Nederland toert om campagne te voeren tegen de nieuwe Europese grondwet. "Ik vraag me af of het kan zoals ik het graag wens, maar ik ben van plan om alle provincies door te trekken", aldus Wilders.
Hij kondigde verder aan dat hij over enkele weken 'kamp Zeist' gaat verlaten en een appartement "ergens in de Randstad" gaat bewonen. Volgens hem waren bewoners van het appartementencomplex boos over zijn komst. Hij hoopt dat zij begrip krijgen voor zijn woonsituatie.
Bron (http://www.nu.nl/news.jsp?n=512700&c=11)
sweet_nadoria
17-04-2005, 14:44
Ik ben benieuwd hoe het afloopt :jammer:
Fijn, hoe meer bedreigingen vanuit de Islamitische wereld, hoe vaster Wilders in het zadel komt te zitten en hoe meer het achterbuurtplebs straks op hem zullen gaan stemmen.
Niet goed voor ons, niet goed voor de democratie, niet goed voor Nederland......
Het verstandige zou zijn: ophouden met bedreigen. Want als Wilders het op zijn programma i.p.v emoties moet doen, zakt hij door de vloer.......
Dus hier een virtuele oproep:
Stop met bedreigen van Wilders & AHA.............
Khli.
Kaaskopius
17-04-2005, 14:47
Word toch door de linkse milities omgelegt net zoals Fortuyn, maar mooi dat hij doorgaat.
Patrick.
17-04-2005, 14:49
Word toch door de linkse milities omgelegt net zoals Fortuyn, maar mooi dat hij doorgaat.
Niet nodig, zijn ondergang zal hij geheel zelfstandig bewerkstelligen
ps. suggestieve en misselijkmakende opmerking.
Kaaskopius
17-04-2005, 14:54
ps. suggestieve en misselijkmakende opmerking.
Oh ja natuurlijk, het was die eenzame gek die net wist waar hij was zonder bewaking :maf: Het is de standaardwerkwijze van links, precies hetzelfde gebeurde met Janmaat. Praten binnen, knokploegen zoals antifa buiten.
Hoogervorst
17-04-2005, 14:56
ps. suggestieve en misselijkmakende opmerking. Suggestief. Ik weet het niet. Feit is wel dat rechtse politici en opiniemakers vaker de dood vinden dan linkse en dat er van de kant van de overheid weinig bescherming valt te verwachten.
Ik noem bijvoorbeeld het geval Janmaat. Op de aanslag, waar zijn vrouw haar benen verloor, is er nooit (maar dan ook nooit) degelijk onderzoek gedaan. Nee, de politici hadden het te druk om Janmaat een werkkamer aan te bieden, die niet per lift was te bereiken. Pesten dus, zodat zijn vrouw naar boven moest worden gedragen.
Jammer dat hier nooit verantwoording is afgelegd voor dit soort wantoestanden.
Patrick.
17-04-2005, 14:56
Oh ja natuurlijk, het was die eenzame gek die net wist waar hij was zonder bewaking :maf: Het is de standaardwerkwijze van links, precies hetzelfde gebeurde met Janmaat. Praten binnen, knokploegen zoals antifa buiten.
Bij verdachtmakingen hoort één klein maar o zo belangrijk detail..................
Je mening over links is nu wel bekend, maar inhoudelijke opmerkingen heb ik nog niet van je mogen vernemen. Niet zo raar, Wilders heeft hetzelfde probleem.
Patrick.
17-04-2005, 14:58
Suggestief. Ik weet het niet. Feit is wel dat rechtse politici en opiniemakers vaker de dood vinden dan linkse en dat er van de kant van de overheid weinig bescherming valt te verwachten.
Ik noem bijvoorbeeld het geval Janmaat. Op de aanslag, waar zijn vrouw haar benen verloor, is er nooit (maar dan ook nooit) degelijk onderzoek gedaan. Nee, de politici hadden het te druk om Janmaat een werkkamer aan te bieden, die niet per lift was te bereiken. Pesten dus, zodat zijn vrouw naar boven moest worden gedragen.
Jammer dat hier nooit verantwoording is afgelegd voor dit soort wantoestanden.
Rechts denkt in complottheorieen. Ik heb een advies: denk eens aan beleidstheorieen in plaats van een continue stroom van verdachtmakingen. Doorgeladen pistolen en kogelbrieven naar linkse politici worden altijd zo gemakkelijk vergeten door de rechtse hypocriete elite. Ik heb me buik er meer dan vol van.
Hoogervorst
17-04-2005, 14:59
Rechts denkt in complottheorieen. Ik heb een advies: denk eens aan beleidstheorieen in plaats van een continue stroom van verdachtmakingen. Doorgeladen pistolen en kogelbrieven naar linkse politici worden altijd zo gemakkelijk vergeten door de rechtse hypocriete elite. Ik heb me buik er meer dan vol van. Ga lekker de zaken omdraaien. Dit is geen verdachtmaking, dit is gewoon gebeurd! Er is toch een aanslag gepleegd? De daders zijn toch nooit gepakt? Janmaat kreeg toch een kamer, die niet per lift (http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergronden/artikelen/1053494462574.html) te bereiken was?!
Ik zal het stukje uit Trouw even quoten:
Vele jaren heeft in Nederland ,,een klimaat van politiek correcte vervolging gehangen'', zegt Fennema. Alles wat naar rechts zweemde, was fout. Links, zelfs al was het nog zo onverdraagzaam en gewelddadig, was daarentegen prima. Volgens de politicoloog had dit alles met de Tweede Wereldoorlog te maken. Omdat de communisten 'goed' waren geweest in WO II, zei niemand iets over het feit dat extreem-links qua onverdraagzaamheid weinig voor extreem-rechts onderdoet. Het gevolg van dit politieke klimaat was dat er naar Janmaat werd gekeken alsof hij ,,de duivel in eigen persoon was. Mensen hadden paniek in hun ogen als hij ergens binnen kwam, ze weigerden hem een hand te geven, bijna niemand wilde met hem praten.''
Dit politiek correcte denken had ook gewelddaden ten gevolg, zegt Fennema. Een duidelijk voorbeeld daarvan vindt hij de aanslag die op Janmaat werd gepleegd door zogenaamde antifascisten. Wil Schuurman, de partner en secretaresse van Janmaat, verloor daarbij een been. De VVD-fractie zou daar volgens haar nog hartelijk om hebben gelachen. Ook zou Schuurman nooit een bloemetje van de collega-kamerleden hebben ontvangen, wat volgens Fennema toch normaal was geweest. Helemaal vreemd vindt hij het dat het zelfs onmogelijk bleek om Janmaat een andere kamer te geven dan de zolderkamer op het Binnenhof die niet per lift bereikbaar was. Schuurman moest elke dag door twee man omhooggetild worden. En, om even weer nuances aan te brengen, Fennema is van GroenLinks, maar waarschuwde in de jaren '90 dat de rechtstaat niet correct was tegen 'extreem-rechts'. Eén van de echte wijze GroenLinksers moet ik zeggen.
Patrick.
17-04-2005, 15:01
Ga lekker de zaken omdraaien. Dit is geen verdachtmaking, dit is gewoon gebeurt! Er is toch een aanslag gepleegd? De daders zijn toch nooit gepakt? Janmaat kreeg toch een kamer, die niet per lift (http://www.trouw.nl/nieuwsenachtergronden/artikelen/1053494462574.html) te bereiken was?!
Wat is er gebeurd dan? Een of andere complottheorie waarbij de top van Links Nederland is betrokken? Hou toch op zeg, ga politiek voeren.
Kaaskopius
17-04-2005, 15:02
Ik heb me buik er meer dan vol van.
Dat zijn nou onderbuikgevoelens. Niks complot, daar is links te lui voor. Gewoon het wegschoffelen van niet-links met alle middelen ter beschikking of het nu legaal is of niet, desnoods met knokploegen die zaalverhuurders intimideren.
Hoogervorst
17-04-2005, 15:04
Wat is er gebeurd dan? Een of andere complottheorie waarbij de top van Links Nederland is betrokken? Hou toch op zeg, ga politiek voeren. Ik beweer geenzins dat alleen 'links' hierin was betrokken. De VVD was vaak net zo erg. Wacht even, dan ga ik weer artikelen zoeken (als je geïnteresseerd bent)...
Patrick.
17-04-2005, 15:05
Dat zijn nou onderbuikgevoelens. Niks complot, daar is links te lui voor. Gewoon het wegschoffelen van niet-links met alle middelen ter beschikking of het nu legaal is of niet, desnoods met knokploegen die zaalverhuurders intimideren.
Tot het moment dat je met een aannemelijk bewijs komt, lul je uit je nek. Of moet ik weer even de analyse van de kabinetten na het kabinet Den Uyl opsommen? Rechts is zielig, komt niet met geloofwaardig beleid en moffelt dat onder het tapijt door de verantwoordelijkheid voor eigen gevoerd beleid af te schuiven.
Patrick.
17-04-2005, 15:06
Ik beweer geenzins dat alleen 'links' hierin was betrokken. De VVD was vaak net zo erg. Wacht even, dan ga ik weer artikelen zoeken (als je geïnteresseerd bent)...
Nee dank u, Janmaat is veroordeeld totaan de hoge raad. Maar dat zal ook wel weer deel uit maken van het gigantische linkse complot wat zelfs rechtse regeringen in haar greep houdt :maf2: . Triest dan dat zorg, onderwijs, armoedebestrijding tot een bedenkelijk niveau is gedaald. Maar dat mag niet gezegd worden, we moeten immers positief blijven van de rechtse kerk.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.