Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mel is een LOVERBOY!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
26-02-2003, 12:40

Zeg liever niet wie ik ben maar hij heeft een paar vriendinnen van mij aan het werk gezet kloo.tzak En weet zeker dat dat niet de enigste meiden zijn. Hij werkt erg geniepig, hij is heel leuk en aardig tegen jullie, een daadwerkelijke charmeur, praat vaak over s.e.x. met jullie maar zal het niet daadwerkelijk met jullie doen, (voelt zich waarschijnlijk veelste goed voor jullie). Mochten jullie echt voor hem gaan vallen dan zal hij een hele omschakeling maken van een echt charmeur tot een TIRAN. En wat hij ook niet doet is de dames bij hem thuis uitnodigen, want heeft daar al een vaste NEDERLANDSE vriendin. (bijna 2 jaar). Dus laat die jongen gaan, hij gebruikt en misbruikt jullie en als ergste steelt hij jullie waardigheid..

Mel
26-02-2003, 14:46
Als jij je bek niet houd, jij lelijke sl-et, dan laat ik je tanden springen.

iblies
26-02-2003, 16:26
Leuk verhaal.... Je bent er toch zelf bij snol! ha ha ha......

Anya
26-02-2003, 17:30
ja wat moet een mens daarop zeggen...

appelsap
26-02-2003, 17:32

hahahaha mel gebruikt gel..en handeld in del..dus trek maar gauw aan de bel..want mel loert op dellen ja jaaaa met die grote lellen LOL :rolleyes:

Camilla27
26-02-2003, 20:21
Origineel gepost door anononiempje Zeg liever niet wie ik ben maar hij heeft een paar vriendinnen van mij aan het werk gezet kloo.tzak En weet zeker dat dat niet de enigste meiden zijn. Hij werkt erg geniepig, hij is heel leuk en aardig tegen jullie, een daadwerkelijke charmeur, praat vaak over s.e.x. met jullie maar zal het niet daadwerkelijk met jullie doen, (voelt zich waarschijnlijk veelste goed voor jullie). Mochten jullie echt voor hem gaan vallen dan zal hij een hele omschakeling maken van een echt charmeur tot een TIRAN. En wat hij ook niet doet is de dames bij hem thuis uitnodigen, want heeft daar al een vaste NEDERLANDSE vriendin. (bijna 2 jaar). Dus laat die jongen gaan, hij gebruikt en misbruikt jullie en als ergste steelt hij jullie waardigheid. heeft hij je geen aandacht gegeven of zo?.....

Mischa
26-02-2003, 20:29
Origineel gepost door Camilla27 heeft hij je geen aandacht gegeven of zo?..... Meisjes gaan heel snel huilen als je ze geen aandacht geeft! :D

Anya
27-02-2003, 13:32
als hij dat is op die avatar, zie ik in hem geen potentiële loverboy...

Basheera
27-02-2003, 13:51
Damned what a sick world it is! Ennuh anoniempje, je kan pas worden geplayed als je er zelf voor in bent. Wie heeft jou gezegd om met hem naar huis te gaan?, of heeft hij je misschien verdoofd, een zak over je kop getrokken, meegesleurd de auto in, bij aankomst heeft hij je opgerold in een vloerkleed, je over zijn schouder gegooid, de trap op naar zijn huis. Jou toen ''ontrold'' en gekieteld. Omdat jij natuurlijk niet tegen kietelen kan zei jij; '"Ha ha ha ha stop mel, ik doe alles voor je"boehoe hoe Tja! anoniempje, je had niet mee moeten gaan naar zijn huis!, nu wacht jou de kietel dood. En eigenlijk denk ik dat je een beetje jaloers bent, want jou kreet 'Hij heeft al 2 jaar een NEDERLANDSE vriendin, zegt toch wel dat je er een beetje mee zit! Desalniettemin you are stupid, en ga die stomme leugens ergens anders verkondigen, waar ze wel een luisterend oor bieden, de RIAGG of zo. .......stupid ass!

Basheera
27-02-2003, 14:00
Jezussssss, wat een godvergeten fantasie heb jij, what the hell is your f.ucking problem. wat denk je hiermee te bereiken?, moeten we je zielig gaan vinden ofzo?, meissie get a freaking life, will ya! Before my temper hits the top!

-Reda-
27-02-2003, 20:02
ya mgharba...niets te doen wela???:jammer:

Camilla27
27-02-2003, 20:42
Origineel gepost door Mischa Meisjes gaan heel snel huilen als je ze geen aandacht geeft! :D you no how it is big siss ;)

Basheera
27-02-2003, 20:44
Slachtofferrol is erg populair zie ik, en Anoniempje is zieligheid ten top! Meskiena ja Anoniempje, wacht ff Sjiet mijn tranen willen niet gaan vloeien voor jou!

Camilla27
27-02-2003, 20:44
Origineel gepost door anononiempje Ik weet het, maar is zwaar geniepig daarin, maakt daar misbruik van. Heb het met mijn eigen ogen gezien. Ze werken momenteel in Alkmaar en Den Haag. Ze kunnen nu niet weigeren, want hij heeft gewoon foto´s van ze gemaakt en je weet wat hij daar allemaal mee kan doen. En ze vinden het momenteel niet eens erg meer om voor hem te werken, het ergste is is dat hij ook meiden mee de discotheek mee neemt, en aan al die smerige cokesnuivers mee geeft. dacht dat de vrouwen van tegenwoordig wel stevig in hun schoenen stonden :rolleyes:.....

Mel
06-03-2003, 15:50

AnnoZEBIE ok gewoon NAJAT, haha. Je weet wat voor pijn ik nu aan mijn handen ga krijgen he.

Pagina's : [1] 2