Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe komen je ouders aan elkaar?

Pagina's : [1] 2 3

LZN
26-02-2003, 11:00

Weer een vraag van mij! Hoe komen je ouders aan elkaar? En op welke leefdtijd zijn ze getrouwd? Mijn ouders zaten bij elkaar op school in Marokko en toen zijn ze gesplitst. Vader naar Frankrijk en moeder naar Nederland! Maar ze hielden nog steeds contact en uiteindelijk heeft mijn vader de hand van mijn moeder gevraagd en zijn getrouwd! Mijn vader was toen 24 en mijn moeder was 18 jaar oud! Na een jaar kwam een prachtige engel op aarde en dat ben ik! :D liefs, oogje :zwaai:.

Anya
26-02-2003, 11:00
wat een mooi liefdesverhaal, bij mij was ma het meisje dat aan de overkant woonde ...

zahia
26-02-2003, 11:02
Bij was het dat ma achter de bergen woonden en wat ze allemaal achter de bergen hebben geflikt dat weet ik ook niet :D

chicamaroquia
26-02-2003, 11:02
mijnma was het meisje dat elke ochtend door zijn straatje naar school liep. heel toevallig zat mijn pa dan toevallig in het raam of vertrok ook toevallig de kant op die mijn mammie op ging... het mooiste is dat ze nog even verliefd zijn als op het begin. het is mooi om soms die jeugdige blikken in hun ogen te zien.... :koppel:

Anya
26-02-2003, 11:05

zahia, zoiets was het bij mijn ouders ook you never know what they did, pretending they were watching the sheeps, yeah right... :hihi:

MAROCGIRRLLY
26-02-2003, 11:07
me ma ging schommelen op een pleintje,hij kwam haar zhema duwen,en toen waren ze verliefd.Dit heeft mij moeder aan mij vertelt. (maar ik geloofde er nix van,me ma wil het me niet zeggen,shit man:(:(>

Syhem
26-02-2003, 11:35
mijn pa heeft me moeder gezien bij de waterput en het was liefde op het eerste gezicht, wat ik weet is dat hij zo zijn best heeft gedaan dat hij haar uiteindelijk heeft gekregen,enze zijn nog even verliefd.

RaZer
26-02-2003, 11:36
Origineel gepost door MAROCGIRRLLY me ma ging schommelen op een pleintje,hij kwam haar zhema duwen,en toen waren ze verliefd.Dit heeft mij moeder aan mij vertelt. (maar ik geloofde er nix van,me ma wil het me niet zeggen,shit man:(:(> hahaha.. als ik die dingen aan me moeder vraag geef zo ook van die rare antwoorden.. denkt ze vanwaar die interesse..

RaZer
26-02-2003, 12:21
Origineel gepost door MissOogappeltje meskien! Nou ja probeer het bij je pa! :D Wil je me dood hebben :kwaad: Nee hoor me vader is niet streng.. maar ik vraag het aan me zus die weet het wel.. ik wist het ook maar ben vergeten...

layla_moegroer
26-02-2003, 12:28
mijn moeder was zoals gewoonlijk roeshtig een koe aan het melken tot ze een knappe bink (mijn vader dus) op een ezel zag meteen liefde op het eerste gezicht er vlogen heel de tijd muggen en vliegen in hun buik :D jah en de rest weet je wel toen kwam ik en de rest van onze voetbalploeg :rolleyes:

Masriya
26-02-2003, 12:39
Mijn vader werkte bij mijn moeder, en mijn moeders zus heeft ze dus gekoppeld als het ware, mijn vader was 25 geloof ik en mijn moeder 22 :D Kuss Masriya

Chaimaa
26-02-2003, 12:48
mijn ma die liep elke dag via de markt naar school want mijn opa had een winkel en ze ging daar eerst ff langs om de lunch op te halen en liep toen elke dag dezelfde route naar school..een keertje knalde me pa tegen me ma aan (ook op weg naar school) en keken ze elkaar diep in de ogen aan..sinds die dag volgde me pa haar elke keer want die was helemaal stapel op haar geworden (me ma had het wel door)..na een paar weken wist hij zeker dat dit de vrouw van zijn dromen was..en liep een keertje langs (ze stond met een paar vriendinnen en drukte een briefje in haar hand) in die tijd was het hsouma om met jongens te praten enzo..aangezien broers overal achterkwamen..ewa het was een liefdesbrief waar hij zijn liefde in verklaarde en me ma voelde er wel wat voor..dus gingen ze stiekem na school afspreken en na 2 maanden wou me vader al om haar hand komen vragen..zo gezegd zo gedaan...omdat mijn ma een stadsmeisje uit tetouan was en me vader een doodgewone djebli die op kamers woonde (studeerde op de universiteit ofzo) mijn oom me ma's oudste broer die had het er wat moeilijk mee want die wou niet dat me ma met een djebli trouwde maar ja wat had hij te zeggen...me opa allahirehmoe die vroeg maar 1 ding van me pa en dat was: achmed ik wil dat je 1 ding doet en dat is je salaat verrichten voor de rest vraag ik je niks en mag je mijn dochter hebben..(zoek de secret erin maar) ewa zo waren ze verloofd..stuurden ze liefdesbrieven en bla bla bla..dus me vader kon kiezen of in maroc blijven en na 2 jaar pas trouwen (geld verzamelen ofzo) of naar nederland komen en werken + avondstudie (rechter) ewa hij ging naar nederland en zo volgde mijn moeder...en toen leefde ze hier..en maakten kinderen en blablabla ze waren echt een romeo en julliet..maar jammer genoeg heeft mijn vader ons verlaten...allahierehmoe ps: me ma was op haar 17de verloofd..op haar 18de getrouwd..me pas was geloof ik toen 25

loubiaa
26-02-2003, 12:53
Origineel gepost door Chaimaa mijn ma die liep elke dag via de markt naar school want mijn opa had een winkel en ze ging daar eerst ff langs om de lunch op te halen en liep toen elke dag dezelfde route naar school..een keertje knalde me pa tegen me ma aan (ook op weg naar school) en keken ze elkaar diep in de ogen aan..sinds die dag volgde me pa haar elke keer want die was helemaal stapel op haar geworden (me ma had het wel door)..na een paar weken wist hij zeker dat dit de vrouw van zijn dromen was..en liep een keertje langs (ze stond met een paar vriendinnen en drukte een briefje in haar hand) in die tijd was het hsouma om met jongens te praten enzo..aangezien broers overal achterkwamen..ewa het was een liefdesbrief waar hij zijn liefde in verklaarde en me ma voelde er wel wat voor..dus gingen ze stiekem na school afspreken en na 2 maanden wou me vader al om haar hand komen vragen..zo gezegd zo gedaan...omdat mijn ma een stadsmeisje uit tetouan was en me vader een doodgewone djebli die op kamers woonde (studeerde op de universiteit ofzo) mijn oom me ma's oudste broer die had het er wat moeilijk mee want die wou niet dat me ma met een djebli trouwde maar ja wat had hij te zeggen...me opa allahirehmoe die vroeg maar 1 ding van me pa en dat was: achmed ik wil dat je 1 ding doet en dat is je salaat verrichten voor de rest vraag ik je niks en mag je mijn dochter hebben..(zoek de secret erin maar) ewa zo waren ze verloofd..stuurden ze liefdesbrieven en bla bla bla..dus me vader kon kiezen of in maroc blijven en na 2 jaar pas trouwen (geld verzamelen ofzo) of naar nederland komen en werken + avondstudie (rechter) ewa hij ging naar nederland en zo volgde mijn moeder...en toen leefde ze hier..en maakten kinderen en blablabla ze waren echt een romeo en julliet..maar jammer genoeg heeft mijn vader ons verlaten...allahierehmoe ps: me ma was op haar 17de verloofd..op haar 18de getrouwd..me pas was geloof ik toen 25 Aagh Egt lief :) Allah iehrahmoe :( :blauwkus: :Iluvu: Loubna

mimi_tangaouia
26-02-2003, 14:04
Origineel gepost door Chaimaa mijn ma die liep elke dag via de markt naar school want mijn opa had een winkel en ze ging daar eerst ff langs om de lunch op te halen en liep toen elke dag dezelfde route naar school..een keertje knalde me pa tegen me ma aan (ook op weg naar school) en keken ze elkaar diep in de ogen aan..sinds die dag volgde me pa haar elke keer want die was helemaal stapel op haar geworden (me ma had het wel door)..na een paar weken wist hij zeker dat dit de vrouw van zijn dromen was..en liep een keertje langs (ze stond met een paar vriendinnen en drukte een briefje in haar hand) in die tijd was het hsouma om met jongens te praten enzo..aangezien broers overal achterkwamen..ewa het was een liefdesbrief waar hij zijn liefde in verklaarde en me ma voelde er wel wat voor..dus gingen ze stiekem na school afspreken en na 2 maanden wou me vader al om haar hand komen vragen..zo gezegd zo gedaan...omdat mijn ma een stadsmeisje uit tetouan was en me vader een doodgewone djebli die op kamers woonde (studeerde op de universiteit ofzo) mijn oom me ma's oudste broer die had het er wat moeilijk mee want die wou niet dat me ma met een djebli trouwde maar ja wat had hij te zeggen...me opa allahirehmoe die vroeg maar 1 ding van me pa en dat was: achmed ik wil dat je 1 ding doet en dat is je salaat verrichten voor de rest vraag ik je niks en mag je mijn dochter hebben..(zoek de secret erin maar) ewa zo waren ze verloofd..stuurden ze liefdesbrieven en bla bla bla..dus me vader kon kiezen of in maroc blijven en na 2 jaar pas trouwen (geld verzamelen ofzo) of naar nederland komen en werken + avondstudie (rechter) ewa hij ging naar nederland en zo volgde mijn moeder...en toen leefde ze hier..en maakten kinderen en blablabla ze waren echt een romeo en julliet..maar jammer genoeg heeft mijn vader ons verlaten...allahierehmoe ps: me ma was op haar 17de verloofd..op haar 18de getrouwd..me pas was geloof ik toen 25 wat een leuk verhaal allah rahmoeh

lala_hamoesh
26-02-2003, 14:07

mijn moeder was eerst verloofd met iemand anders.... door jaloersie hebben ze voodoo bij de jongen gedaan en is daar nooit meer iets van gekomen.... een jaar later ging me moeder trouwen met me vader ze hebben elkaar nooit gezien op de trouwerij...... pas in bed mocht me moeder de doekje van haar hoofd afzetten.... best wel raar eigenlijk je zit pas je man als je met in bed ligt... maar ja me opa en oma zijn ouderwets.... maar ze waren wel gelukkig hoor niet daarvan.... maar me vader layrhmoe is der niet meer maar het was een goeie man en nog steeds..... :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3