Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hindje Is Ook Een Moslim Hoor

Pagina's : [1] 2 3

CasawiaZina
26-02-2003, 10:58

Het was opvallend stil rondom de geloofsovertuiging van Idolskandidaat Hind. Het is bekend dat Hind de dochter is van een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder. Hind is dan ook moslim. Dit weekeinde vertelt Hind waarom zij liever niet praat over haar geloof. "Ik ben inderdaad moslim, maar ik wil op dit moment liever niet ingaan op de manier waarop ik geloof. Nu met die dreigende oorlog in Irak is dit een zeer gevoelig onderwerp", Hind is bang dat men haar af zal rekenen op het standpunt dat zij inneemt en houdt zich daarom afzijdig van alle vragen omtrent haar geloof. Wat ze wel kwijt wil is dat ze door haar beide ouders helemaal vrijgelaten wordt in haar kledingkeuze. Ze wordt niet verplicht een hoofddoek te dragen en mag dus gewoon in de meest spetterende outfits op het podium van Idols schitteren. "Zolang ik maar niet in mijn bh op kom!", lacht Hind

Anya
26-02-2003, 11:18
en dat is dan moslim...

CasawiaZina
26-02-2003, 11:31
Origineel gepost door doenja_18 casa, dit is ooit gezegd door een van de leden hier op de forum............................................. read it please :D Ik ben het wel met jullie eens: hind (kaffhera) heeft zelf gezegd in die magazine dat haar carriere op het moment tijdens de ramadan, de heilige maand voor ons, voor gaat dan haar geloof. Ze heeft gewoon niet gevast omdat ze zingen belangijker vind. GOED HOOR!!! ECHT WEL MOSILM/ MAROKKAAN!! Dat vind ik onacceptabel als moslim. Zij is moslim ik kom uit gouda netals haar en ik ken haar. Die andere marokkaanse ging gewoon vasten, daar moeten we trots op zijn. Zij maakt gewoon gebruik van haar 50% marokkaans zijn om zo stemmen in te winnen van de marokanen. En veel marokkanen stemmen ook op haar, omdat ze zich zo marokkaans voordeed. Als mensen op haar willen stemmen dan moeten ze dat absoluut niet doen, vanwege haar marokkaans zijn, want daar maakt ze echt misbruik van, maar moeten dat dan om haar zangkwaliteit doen in zoverre ze die heeft. Ik vind heel dat stemmen gewoon zielig, we kunnen het beter in iets anders investeren, die 70 cent EURO pob kunnen we beter dan pp aan de PALESTIJNEN geven bijv. Kortom ik vind haar een scheinhijl gewoon een NEDERLANDER, aangezien ik weet hoe zij is en dat vinden de meesten die haar kennen, geen vooroordelen. En een slimme tante die goed de marokanen kan misleiden. Echt dat k-otic ******* opvolger! Mo ja die informatie had ik nie

CasawiaZina
26-02-2003, 11:35
ewa....

CasawiaZina
26-02-2003, 11:45

Origineel gepost door fardou wie zegt dat het waar is??? dat moet ze dan toch lekker zelf weten ja dat klopt ook want jaloezie is tot veel in staat

CasawiaZina
26-02-2003, 11:47
Origineel gepost door doenja_18 heb ik gezegd dat ze het niet zelf moest weten?? i don't care less omdat het me nooit heeft gescheeld. ;) uiteindelijk sta je er toch alleen voor je verantwoord je helemaal by YOUR SELF bij allah (swt) maar ik wees dr op dat ze niet mocht oordelen over iemand of ie nou WEL of NIET moslim is. no hard feelings :D none taken sweetheart

elhabiba
26-02-2003, 12:02
wie een marokaanse vader heeft is heus niet vanzelfsprekend moslim... :rolleyes:

Nkin
26-02-2003, 12:22
Ook al ben je 100% marokkaans, wil dat nog niet zeggen dat je vanzelfsprekend moslim bent. Islam gaat verder dan dat. Iedereen kan moslim zijn, of je nou marokkaan bent of nederlander..................en zo kan ik wel doorgaan. Over Hind (lees: ieder willekeurig persoon) wil ik nog effe dit kwijt. Ik hoop van harte dat ze moslima is, of in ieder geval dat ze dat wil zijn. Maar dit is een keuze (moslim zijn) die zij moet maken, en als je echt gelooft dat je moslim(a) bent dan moet je leven naar de regels die voortvloeien uit je keuze om moslim(a) te zijn. Dus zij moet de regels van de islam opvolgen, dit is het gevolg van haar keuze. En die regels mag je niet negeren (helaas doen veel mensen dit). Wil je je niet houden aan die regels, dan moet je jezelf niet voor de gek houden.

Mariam85
27-02-2003, 01:03
Ey het is wel waar ... Als je naar de afgelopen Idols life hebt gekeken of vandaag de herhaling hebben ze dat gezegt ...

aishaqandisha
27-02-2003, 02:26
Ten eerste vind ik dat ze goed kan zingen. Ten tweede kan ik haar keuzes respecteren. En ten derde is het volgens mij niet de bedoeling om over mensen te oordelen en k****a te noemen. Ik meen me zelfs te herinneren dat dat zelfs is afgeraden. Wat weten wij over haar? Helemaal niets. Ik vind dat ze haar half-marokkaans-zijn op een positieve manier uitdraagt door haar enigszins eigenwijze kledingkeuze, haar goede mediaoptreden en haar professionele houding. Nou komt er eens iemand in de media met positieve aandacht, is het weer niet goed. Go Hind Go.

chebnasiro
27-02-2003, 14:40
Origineel gepost door CasawiaZina Het was opvallend stil rondom de geloofsovertuiging van Idolskandidaat Hind. Het is bekend dat Hind de dochter is van een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder. Hind is dan ook moslim. Dit weekeinde vertelt Hind waarom zij liever niet praat over haar geloof. "Ik ben inderdaad moslim, maar ik wil op dit moment liever niet ingaan op de manier waarop ik geloof. Nu met die dreigende oorlog in Irak is dit een zeer gevoelig onderwerp", Hind is bang dat men haar af zal rekenen op het standpunt dat zij inneemt en houdt zich daarom afzijdig van alle vragen omtrent haar geloof. Wat ze wel kwijt wil is dat ze door haar beide ouders helemaal vrijgelaten wordt in haar kledingkeuze. Ze wordt niet verplicht een hoofddoek te dragen en mag dus gewoon in de meest spetterende outfits op het podium van Idols schitteren. "Zolang ik maar niet in mijn bh op kom!", lacht Hind Dus het gaat om hind die god vergeet om een kans te maken bij idols.Is dat wel handig, wie weet zit hind morgen toch op die stoel en dan word ze toch nog in de steek gelaten door haar fans.Zou god een moemin in de steek laten? NOOIT. God heeft haar een mooie stem gegeven en zij die daar misbruik van maakt.Iemand die god vergeet heeft ook de islaam vergeten dus god ,zijn engelen,zijn boeken,zijn profeten,en de dag des oordeels.(faljooma nansakoem kama nasietoem likha'a yaoemikoem hazha)vandaag zullen wij jullie vergeten net zoals hoe jullie zijn vergeten dat we elkaar vandaag zullen tegen komen.Is het beter om een idol te zijn of een almoethakhien?????????

aishaqandisha
27-02-2003, 14:44
Origineel gepost door chebnasiro Dus het gaat om hind die god vergeet om een kans te maken bij idols.Is dat wel handig, wie weet zit hind morgen toch op die stoel en dan word ze toch nog in de steek gelaten door haar fans.Zou god een moemin in de steek laten? NOOIT. God heeft haar een mooie stem gegeven en zij die daar misbruik van maakt.Iemand die god vergeet heeft ook de islaam vergeten dus god ,zijn engelen,zijn boeken,zijn profeten,en de dag des oordeels.(faljooma nansakoem kama nasietoem likha'a yaoemikoem hazha)vandaag zullen wij jullie vergeten net zoals hoe jullie zijn vergeten dat we elkaar vandaag zullen tegen komen.Is het beter om een idol te zijn of een almoethakhien????????? Jij concludeert zelf dat ze de Schepper vergeet. Dat oordeel wil ik graag aan iemand anders overlaten.

assiatje
27-02-2003, 14:51
MENSEN WAAROM LET NIET IEDEREEN GEWOON OP ZICHZELF PLEASE ALSOF JULLIE ZO PERFECT ZIJN LET EERST OP JEZELF EN GA DAN PAS OVER ANDEREN OORDELEN JEETJE ZEG

aishaqandisha
27-02-2003, 15:03
Origineel gepost door assiatje MENSEN WAAROM LET NIET IEDEREEN GEWOON OP ZICHZELF PLEASE ALSOF JULLIE ZO PERFECT ZIJN LET EERST OP JEZELF EN GA DAN PAS OVER ANDEREN OORDELEN JEETJE ZEG :eek: :confused: :) :goedzo:

chebnasiro
27-02-2003, 15:15

Origineel gepost door aishaqandisha Ten eerste vind ik dat ze goed kan zingen. Ten tweede kan ik haar keuzes respecteren. En ten derde is het volgens mij niet de bedoeling om over mensen te oordelen en k****a te noemen. Ik meen me zelfs te herinneren dat dat zelfs is afgeraden. Wat weten wij over haar? Helemaal niets. Ik vind dat ze haar half-marokkaans-zijn op een positieve manier uitdraagt door haar enigszins eigenwijze kledingkeuze, haar goede mediaoptreden en haar professionele houding. Nou komt er eens iemand in de media met positieve aandacht, is het weer niet goed. Go Hind Go. Over sommige mensen kunnen we niet oordelen ,maar in deze geval hebben we genoeg gezien en gehoord.Ze steunt de duivel door te zingen (muziek) (hishboe chaitaan)en ik bedoel ik zie haar niet als een van ons (vernederlands maar dat is te begrijpen).

Pagina's : [1] 2 3