Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lezing morgen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Guadaloupe
25-02-2003, 23:33

die in de HVA wordt gehouden....er zullen maar liefst ong 500 mensen komen...tbarkellah....(is mij verteld ;) ) ik ben er een van....kom met een vriendin... Wie nog meer?? jaa , ik weet dat er al id is geopend, maar ja....das lang geleden...misschien komen er nu meer....???

souskebab
25-02-2003, 23:35
Origineel gepost door Guadaloupe die in de HVA wordt gehouden....er zullen maar liefst ong 500 mensen komen...tbarkellah....(is mij verteld ;) ) ik ben er een van....kom met een vriendin... Wie nog meer?? jaa , ik weet dat er al id is geopend, maar ja....das lang geleden...misschien komen er nu meer....??? ik wil komen maar heb gehoord dat ie uitverkocht is... :verdriet: next time better...

Guadaloupe
25-02-2003, 23:36
Origineel gepost door souskebab ik wil komen maar heb gehoord dat ie uitverkocht is... :verdriet: next time better... jah jammer :( , ik had zelf niet eens zo'n opkomst verwacht....alhamdoulilah

souskebab
25-02-2003, 23:39
Origineel gepost door Guadaloupe jah jammer :( , ik had zelf niet eens zo'n opkomst verwacht....alhamdoulilah het is een anasheed feest toch? Eid eladha festival II....of toch een lezing. vorige week maandag in eindhoven bij ons was ook bomvol...

saidaaatje
25-02-2003, 23:41

ik was vorige week ook in eindhoven..heb morgen vrij en wilde dus gaan mar alles is sold out:(

Guadaloupe
25-02-2003, 23:42
Origineel gepost door souskebab het is een anasheed feest toch? Eid eladha festival II....of toch een lezing. vorige week maandag in eindhoven bij ons was ook bomvol... van wat ik hb begrepen zijn er lezingen, gegeven door 3 personen er treedt een anasheed band op :Iluvu: en je kan winkelen :D boekjes, cd, hoofddoeken, lange kledij :D :D

souskebab
25-02-2003, 23:44
Origineel gepost door saidaaatje ik was vorige week ook in eindhoven..heb morgen vrij en wilde dus gaan mar alles is sold out:( was relaxed vorige week he? :hihi: alleen die eerste comediant vond ik minder...die grapjes van hem waren echt van dinosaurustijd...die Anouar erna was 10x beter :hiih:

AdamX
25-02-2003, 23:45
ik kom ook samen een vriend, wij hebben al heel lang gereserveerd, omdat we wisten dat er veel mensen zouden komen. mensen tot morgen dan en gouadalope deze keer ga ik je aanspreken, als ik je herken dan :)

Guadaloupe
25-02-2003, 23:47
Origineel gepost door AdamX ik kom ook samen een vriend, wij hebben al heel lang gereserveerd, omdat we wisten dat er veel mensen zouden komen. mensen tot morgen dan en gouadalope deze keer ga ik je aanspreken, als ik je herken dan :) :hihi: wie weet :zwaai:

AdamX
25-02-2003, 23:59
Inscha Allah wa bi7awli Allah

souskebab
26-02-2003, 00:04
Origineel gepost door AdamX Inscha Allah wa bi7awli Allah :hihi: :stout:

MueZli
26-02-2003, 00:05
Wat ik teleurstellend vind is dat, gelegenheden als deze gebruikt worden voor dating! :( Terwijl morgen centraal zou moeten staan..voor de grote opoffering van onze vader Ibraheem. De ultieme devotie. Trwns, voor de daters :D, er staan nu schermen tussen de mannen en vrouwelijke gedeelte..dont get yr hopes up :D.. Helaas zijn we niet zo volwassen om zonder schermen gescheiden te zitten :hihi:.

souskebab
26-02-2003, 00:06
Origineel gepost door MüeZli Wat ik teleurstellend vind is dat, gelegenheden als deze gebruikt worden voor dating! :( Terwijl morgen centraal zou moeten staan..voor de grote opoffering van onze vader Ibraheem. De ultieme devotie. Trwns, voor de daters :D, er staan nu schermen tussen de mannen en vrouwelijke gedeelte..dont get yr hopes up :D.. Helaas zijn we niet zo volwassen om zonder schermen gescheiden te zitten :hihi:. waar heb jij het over ....:jammer: hij zei alleen : ik spreek je aan...yallah terug in je hok :hihi:

MueZli
26-02-2003, 00:09
Origineel gepost door souskebab waar heb jij het over ....:jammer: hij zei alleen : ik spreek je aan...yallah terug in je hok :hihi: :confused:

AdamX
26-02-2003, 00:14

Origineel gepost door MüeZli Wat ik teleurstellend vind is dat, gelegenheden als deze gebruikt worden voor dating! :( Terwijl morgen centraal zou moeten staan..voor de grote opoffering van onze vader Ibraheem. De ultieme devotie. Trwns, voor de daters :D, er staan nu schermen tussen de mannen en vrouwelijke gedeelte..dont get yr hopes up :D.. Helaas zijn we niet zo volwassen om zonder schermen gescheiden te zitten :hihi:. nou nou jij denkt wel te ver he !! Allah isami7 gaoudalope heb ik weleens eerder gezien, maar ze wist toen niet wie ik was en ik wist ook nietwie zij was, pas later zijn we erachter gekomen, wat ik met AANSPREKEN bedoelde is haar gedag zeggen mocht ik haar weer tegenkomen en herkennen, nietdat ik opezoek naar ga of afspreek :D En dat van die schermen heb ik er ook van gehoord, maar dat vind ik de grootste onzin, als ieman dvoor de meisjes komt zal hij ze toch te zien krijgen zelfs als je een muur er tussen bouwt!!! ik vidn het al geneog als vrouwen aan de linker kant gaan zitten en mannen aan de rechterkant. ik wens iedereen een leerzame dag morgen :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6