Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kan iemand Chida en Mij uitleggen wat Liefde is?

Pagina's : [1] 2

Cina
25-02-2003, 23:26

Ewa...:( :stout:

saidaaatje
25-02-2003, 23:27
kun je dat ete:confused:

Dida
25-02-2003, 23:28
zeh3ma saiDa jij weet het niet ...;)

Cina
25-02-2003, 23:29
Origineel gepost door saidaaatje kun je dat ete:confused: Nee, maar het kan jou wel eten :D

Marocca
25-02-2003, 23:29

Origineel gepost door Cina Ewa. :( :stout: Ik wil het jou uitleggen... :D ..als ik het zelf zou kennen... :rolleyes:

AdamX
25-02-2003, 23:31
liefde kan je niet in woorden omschrijven

Cina
25-02-2003, 23:36
Origineel gepost door AdamX liefde kan je niet in woorden omschrijven Hmmmm.....

Dida
25-02-2003, 23:39
Origineel gepost door AdamX liefde kan je niet in woorden omschrijven Hmm dies moeilijk,aanGezien ik altijD veel woorDen heB :D .. Ben benieuwD:)

EMIEN
25-02-2003, 23:40
Omdat je het zo aardig vraagt..:) Liefde.......... Liefde.......wat is dat...? Of beter gezegd, wat wil jij dat het is? Veel mensen hebben een ideaal beeld, over de liefde tussen twee personen. Deze word versterkt door de vele romantische films met een happy end. Je wilt dat ook, die ideale man/vrouw, zij/hij die weet wat je wilt en het ook kan geven. Maar is het in de werkelijkheid ook zo? Het pakt vaak anders uit, mensen scheiden, mensen verliezen geloof in hun relatie. Soms is de oorzaak ontrouw of botsende karakteristieke eigenschappen. Hoe komt dat? Vaak beginnen mensen een relatie die niet gebaseerd is op de werkelijke persoonlijkheid, maar op hoe die persoon zich voordoet. Hij/zij past in je ideaalbeeld, maar later blijkt dat anders te zitten. Maar wat is liefde dan? Liefde is iets groots, iets speciaals, iets voor jezelf en voor de ander. Als je het wil laten passen in je ideaal beeld gat het vaak mis. Want liefde is wat je ervan maakt, het is er niet met een standaard. Liefde is hoeveel jij wil geven, wat jij wil geven. Om een relatie een toekomst te geven moet je voor het beginnen elkaar aanvoelen, tijd nemen om elkaar goed te leren kennen. Als je dan weet wie zij/hij is, dan zal liefde zich openbaren.

CLeOpaTrA01
25-02-2003, 23:42
Genegenheid..gehechtheid..toewijding..passie..de aantrekkingskracht..belangstelling voor elkaar..elkaar liefhebben..beminnen..houden van..etc etc..:maf2:... En dan heb je denk ik nóg lang niet de volledige omschrijving..

cj_tetuani
26-02-2003, 00:18
First love is Only a littel Foolishness and a lot of Curiosity

Mr_Amir
26-02-2003, 00:19
Je zelf afvragen wat precies het antwoord is achter liefde zal je niet gemakkelijk in woorden lezen noch begrijpen... De betekenis van liefde word uitgelegd in gevoelens ...waar een gevoel meer zegt dan duizend woorden ...en daar zal de betekenis ook voor altijd achter geschuild blijven...

House
26-02-2003, 07:59
:huil: :huil:

Cina
02-03-2003, 17:25
ThanX allemaal! :) House, waarom huil je? :confused: En waar blijft m'n chocola? :stout:

House
02-03-2003, 17:31

Origineel gepost door Cina ThanX allemaal! :) House, waarom huil je? :confused: En waar blijft m'n chocola? :stout: LIEFDE :huil: En nee je krijgt geen chocola meer. dus blijf niet zeuren. :kwaad:

Pagina's : [1] 2