Bekijk originele versie : De man van wie je houdt dealt....
LallaCasaouia
15-04-2005, 21:53
Je bent verder heel gelukkig met hem Hij wil serieus met je verder alles maar hij dealt :( Hij is hierdoor ook heel vaak in het buitenland voor een paar daagjes wat zouden jullie doen?
ben je al getrouwd met hem??? als je dat niet bent, dan zou ik hem voor een ultimatum stellen: of ik of drugsdealer zijn.
En als je al getrouwd bent dan vind ik je dom dat je met hem bent getrouwd in eerste instantie, behalve als je het natuurlijk niet wist.
En als je al getrouwd bent, dan zal ik hem voor hetzelfde ultimatum stellen..... Ik ken vrouwen en kinderen waarvan de mannen drugsdealer zijn, en ik kan je zeggen, het wordt alleen maar erger en dan heb je spijt dat je ooit met hem bent getrouwd.
Ben je nou al getrouwd met hem???
LallaCasaouia
15-04-2005, 22:26
ben je al getrouwd met hem??? als je dat niet bent, dan zou ik hem voor een ultimatum stellen: of ik of drugsdealer zijn.
En als je al getrouwd bent dan vind ik je dom dat je met hem bent getrouwd in eerste instantie, behalve als je het natuurlijk niet wist.
En als je al getrouwd bent, dan zal ik hem voor hetzelfde ultimatum stellen..... Ik ken vrouwen en kinderen waarvan de mannen drugsdealer zijn, en ik kan je zeggen, het wordt alleen maar erger en dan heb je spijt dat je ooit met hem bent getrouwd.
Ben je nou al getrouwd met hem???
Nee nog niet wil wel graag :traan1:
miss_melilla
15-04-2005, 22:31
Je bent verder heel gelukkig met hem Hij wil serieus met je verder alles maar hij dealt :( Hij is hierdoor ook heel vaak in het buitenland voor een paar daagjes wat zouden jullie doen?
Selam moe3lajkoem,
Het is inderdaad heel erg moeilijk, vooral met iemand waar jij gelukkig mee bent.
Alleen je moet ook aan jezelf en aan je toekomst denken.
Ik weet wel van me zelf wat ik zou doen. Ik zou zeggen dat hij moet kiezen. Voor mij of het dealen. Mijn ouders hebben hebben mij geleerd om afstand te nemen wat haram is. Hamdolilah hebben wij nooit haram geleefd. Hoeveel ik ook van iemand zou houden en hoeveel pijn het mij ook zal doen, maar ik kies voor een halal leven. Als je halal leeft, dan geeft Allah (swt) baraka in je leven. Kleine beetje word heel veel. Allah (swt) zal baraka geven betreft jouw geld, jouw familie, jouw kinderen, gewoon alles.
Maar als je haram leeft dan is het tegenovergestelde.
Je krijgt alleen maar problemen en zal geen rust kennen in je leven.
En hoe hoog je ook zal worden, op een dag word je zo laag, dat je alles verliest.
Alleen omdat het haram is.
Ik heb in mijn omgeving gezien, dat mensen die haram leven alleen maar een zwart leven kennen. Alleen maar problemen. Wanneer de ene deur dicht gaat, gaan de andere tien dicht. Als je halal leeft, is het anders. Wanneer de ene deur dicht gaat, gaan er tien andere deuren voor je open.
Ik hoop insahallah dat je een goede keus gaat maken. En dat je gelukkig zal worden. Liefde maakt blind, en focus op de toekomst. Maak een keuze waar jij geen spijt van krijgt.
Me3a selama
:hadj:
LallaCasaouia
15-04-2005, 22:55
Lieve mensen jullie hebben me echt aan t denken gemaakt door jullie reacties ik ga m maar zeggen dat hij moet gaan kiezen en als hij voor dat andere kiest dan weet ik wel hoeveel ik waard ben bij hem :(
Niet echt een reactie op de vraag van LallaCasaouia: maar het valt me op dat hier nogal al eens topics worden geopend over dealende vriendjes? Hoezo dat? Kennen jullie zoveel jongens die dealen??
Of ik oof het dealen, ook al hou ik zoveel van hem
iman2005
15-04-2005, 23:59
Lieve mensen jullie hebben me echt aan t denken gemaakt door jullie reacties ik ga m maar zeggen dat hij moet gaan kiezen en als hij voor dat andere kiest dan weet ik wel hoeveel ik waard ben bij hem :(
Lees maar een stukje van mij: leven met een dealer. Het streven is om Halal te leven, in ons hart. En door de liefde voor onze vriend/man/partner...is dit zo'n dilemma omdat het tegen onze principes in gaat.
Ik snap jou zo erg. Het gekke is misschien dat als een vriendin dit overkomt zou ik zeggen; gewoon mee kappen. Ik bedoel, ik zou het aller aller beste voor haar willen. Maar ik zit er zelf middenin. En jij.
Ik ben er in ieder geval blij mee dat we er hier over kunnen hebben. Ik praat er verder nooit met iemand over. Uit schaamte.
Maar de wereld zou zo veel minder kleur hebben zonder hem...
BlueAngel
16-04-2005, 03:08
Ik zou nooit iets beginnen met iemand die zijn geld verdiend ten koste van anderen :(
Je leeft van haram geld je eet haram geld wat voor toekomst zie jij?
Groetjes
Blue
Ik zou niet eens kunnen trouwen met iemand die dealt. Stel ik trouw toch met hem zonder dat ik weet dat hij dealt en ik kom erachter, dan wijs ik hem per direct de deur.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.