Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welk lid spreekt jouw het meest aan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

ATLANTICA
25-02-2003, 23:16

OK zeg nou zelf, van de zoveeeeeeeeel leden die hier aan het hangen zijn ken je maar een paar echt in het "NORMALE, DAGELIJKS LEVEN", andere woorden die hebt je gezien. Maar van de zoveeeeeeeeel leden die hier aan het hangen zijn, heb je toch wel contact mee, een "binding" een beetje bla bla bla gezegd. Mijn vraag aan jullie is welke lid die aan het hangen is hiero en nooit hebt gezien, zou je toch wel willen ontmoeten. Het kan zijn dat je deze cool, DRAAAAMAAAA, irritant, respecteerd (ahum) of het klikt gewoon tussen jullie of nie. Gewoon de lid die jou t meest aanspreekt in positieve of negatieve zin. En dan bedoel ik nie, ontmoeten in de zin van ECHT ontmoeten, maar gewoon ontmoeten in de zin van zn/haar naam opnoemen en zeggen waarom je deze hebt gekozen.

the_silver_one
25-02-2003, 23:18
Jou... Omdat je jezelf altijd zo geweldig vertegenwoordigt

chicamaroquia
25-02-2003, 23:23
raaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeerrrrrrr rrrrrrrrrr!!!!!!! :goedzo: zeker wel, ben echt benieuwd naar hem!

Marocca
25-02-2003, 23:25
Origineel gepost door ATLANTICA OK zeg nou zelf, van de zoveeeeeeeeel leden die hier aan het hangen zijn ken je maar een paar echt in het "NORMALE, DAGELIJKS LEVEN", andere woorden die hebt je gezien. Maar van de zoveeeeeeeeel leden die hier aan het hangen zijn, heb je toch wel contact mee, een "binding" een beetje bla bla bla gezegd. Mijn vraag aan jullie is welke lid die aan het hangen is hiero en nooit hebt gezien, zou je toch wel willen ontmoeten. Het kan zijn dat je deze cool, DRAAAAMAAAA, irritant, respecteerd (ahum) of het klikt gewoon tussen jullie of nie. Gewoon de lid die jou t meest aanspreekt in positieve of negatieve zin. En dan bedoel ik nie, ontmoeten in de zin van ECHT ontmoeten, maar gewoon ontmoeten in de zin van zn/haar naam opnoemen en zeggen waarom je deze hebt gekozen. Mogen het meerdere leden zijn?? :D PLZZZZZZZZZZZZZ:huil:

ATLANTICA
25-02-2003, 23:28

Origineel gepost door Marocca Mogen het meerdere leden zijn?? :D PLZZZZZZZZZZZZZ:huil: Ooooooooooooooooooooooooooooooooo LIEVER NIEEEEEEEEEEEEE!!!! :huil: ik weet het, maar je moet eens je prioriteiten stellen!!! Soryyyyyyyyyyyyyyyyyy nie haten hè???

babygirl2002
25-02-2003, 23:28
IK WIL WEL Marocca leren kennen en zien..... het lijkt me echt een schatje..... :D

ATLANTICA
25-02-2003, 23:29
Origineel gepost door the_silver_one Jou... Omdat je jezelf altijd zo geweldig vertegenwoordigt Jaaaa, jaaaaa dat meen je nie???? :confused: Dat zou te gek voor woorden zijn, vandaar!

Dounia81
25-02-2003, 23:30
ik zou ********* wel willen ontmoeten en Adamx om zijn geweldige antwoorden

Marocca
25-02-2003, 23:31
Origineel gepost door babygirl2002 IK WIL WEL Marocca leren kennen en zien..... het lijkt me echt een schatje..... :D ohhhhh..how sweeeeetttt...... :p Thanxxx my Babygirl.... :Iluvu: Maar ik kan echt geen keuze maken...anders zou ik velen verdriet aan doen... :( en dat wil ik niet...dus ik zeg niets...:ego: maar toch bedankt sweety ;) :verliefd:

AdamX
25-02-2003, 23:37
Origineel gepost door leila81 ik zou ********* wel willen ontmoeten en Adamx om zijn geweldige antwoorden :zwaai:

Dounia81
25-02-2003, 23:40
Origineel gepost door AdamX :zwaai: ;)

ATLANTICA
25-02-2003, 23:49
Origineel gepost door Marocca ohhhhh..how sweeeeetttt...... :p Thanxxx my Babygirl.... :Iluvu: Maar ik kan echt geen keuze maken...anders zou ik velen verdriet aan doen... :( en dat wil ik niet...dus ik zeg niets...:ego: maar toch bedankt sweety ;) :verliefd: Acccccchhhhhhhh sorry! :zwaai:

ATLANTICA
25-02-2003, 23:52
OOOOOO EN MENSEN SORRY DAT IK MIJN DISCUSSIE TITEL VERKEERD HEB GESPELD: JOUW MOET JOU ZIJN!!! WANT JOUW IS BEZITTELIJK VOORNAAMWOORD!!! Ja ja ik weet het triest, maar check mn ondertekening!

the_silver_one
25-02-2003, 23:55
Origineel gepost door ATLANTICA Jaaaa, jaaaaa dat meen je nie???? :confused: Dat zou te gek voor woorden zijn, vandaar! Nee echt serieus Vind jou gewoon super-strak

ATLANTICA
25-02-2003, 23:59

Origineel gepost door the_silver_one Nee echt serieus Vind jou gewoon super-strak Sooooooooo gelijk bloos, bloos, verlegen, verlegen: KAN SUPER SLECHT TEGEN COMPLIMENTJES, ´K MOET ECHT GAUW OP :ego: - LES!! Ja, wat moet ik zeggen shoekran toch?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8