Bekijk originele versie : MARISAH!!!! ik wil je bedanken.....
Lieve Marisah,
door jou goudentip op het topic, HELP MIJN ZOONTJE HEEFT BUIKKRAMPJES,
gaat het nu heel goed met onze kereltje!!!
Ik geef m nu flesvoeding en borstvoeding en de krampjes zijn verdwenen el hamdoelilah!!! 1 ding weet ik zeker voor vragen zoek ik jou op!!!!
nogmaals heel erg bedankt, Moge Allah swt jou ook helpen hier fe dunya oe vel agira!!! Ameen...... zjazake Allahoe gairan...
Mijn zoontje slaapt s nachts 4 uurtjes non stop!!! en dat doet mij goed..
en dat allemaal dankzij jou....
ik geloof dat ik je genoeg heb geprijst :hihi:
veel liefs missss en baby
Salaam alaikum,
Ohhh echt! Masha allah, graag gedaan.. Ik hoop dat alles goed met je zoon gaat. Geef je nu beide? En hoeveel?
Nou gelukkig weer wat rust he?
Salaam alaikum,
Marisah
imaane911
15-04-2005, 21:05
ach wat lief :banana:
Salaam alaikum,
Ohhh echt! Masha allah, graag gedaan.. Ik hoop dat alles goed met je zoon gaat. Geef je nu beide? En hoeveel?
Nou gelukkig weer wat rust he?
Salaam alaikum,
Marisah
salaam,
Ik geef hem nu beide!! het gaat echt geweldig!!! el hamdoelilah,
hij drinkt p.d 5 flesjes melk 90ml
en voor het slapen en snachts borstvoeding... :goedzo:
zeker weer wat rust!!!
bedankt, kun je nagaan hoe blij ik ben...
Salaam alaikum,
Jaaaaa, ik begrijp je 100%! Ik zat zeker 5 weken met een huilende baby, gewoon non-stop, ik werd gek... en toen ik uit ramp maar flesvoeding ging geven.. ohhh wat een verademing. Ik begrijp hoe blij je bent, dat je kindje zich weer lekker voelt, toch raar he? Terwijl iedereen zegt dat borstvoeding beter is tegen krampjes?
Nou alhamdoelilah he? En nog bedankt voor je lieve bedanktje, ik ging er helemaal van blozen achter de pc. hihihi...
Marisah
Salaam alaikum,
Jaaaaa, ik begrijp je 100%! Ik zat zeker 5 weken met een huilende baby, gewoon non-stop, ik werd gek... en toen ik uit ramp maar flesvoeding ging geven.. ohhh wat een verademing. Ik begrijp hoe blij je bent, dat je kindje zich weer lekker voelt, toch raar he? Terwijl iedereen zegt dat borstvoeding beter is tegen krampjes?
Nou alhamdoelilah he? En nog bedankt voor je lieve bedanktje, ik ging er helemaal van blozen achter de pc. hihihi...
Marisah
Hoi lieverd,
Ik voelde me pas goed nadat mijn zoontje geen krampen meer had!!
hij was meskien alleen maar aan het huilen, hij sliep niet en vocht als het waren met de borst!! echt zielig, ik kreeg er zelf tranen van!! je staat zo machteloos!!
maar el hamdoelilah met jou hulp kwam het allemaal goed!!!
als er een betere manier zou zijn om je te bedanken had ik het zeker gedaan!!!
veeel liefs missssssss
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.