Bekijk originele versie : meiden en menstruatie
thefa2child
15-04-2005, 14:18
wie van jullie is onregelmatig ongesteld of word het 'nie' meer of heeft daarbij andere verschijnselen of problemen.
en of er ook andere meiden zijn die net als k 1 dagje ongesteld is want de huisarts zegt dat het normaal is maar weet het nie meer allemaal :jammer:
wie van jullie is onregelmatig ongesteld of word het 'nie' meer of heeft daarbij andere verschijnselen of problemen.
en of er ook andere meiden zijn die net als k 1 dagje ongesteld is want de huisarts zegt dat het normaal is maar weet het nie meer allemaal :jammer:
Dat is ook heel normaal. Sinds de dag dat ik ongesteld ben geworden werd ik het niet onregelmatig etc, maar verliep het steeds ''gepland''. Dit verschilt dus per vrouw.
Je hormomen moeten gewoon nog even wennen aan je menstruatie. Het duurt daarom meestal een jaar of 2 tot je menstruatie gewoon weer normaal opkomt en niet steeds 1 dag ongesteld wordt.
Maak je niet dik.
thefa2child
16-04-2005, 15:43
maar meiden het word bij mij steeds minder want k ben het nu al 5 jaar en in het begin was het normaal en toen was k het 4a5 dagen maar nu k ouder wordt is het steeds minder geworden begrijp je want toen werd het 3 en toen 2 en nu is het al een paar maanden 1 dag geworden begrijp je het is niet dat k nu pas ongesteld ben !!!
Meknesiaaaaaaaa
16-04-2005, 15:51
Ik word ook onregelmatig ongesteld....en bij mij wordt het ook steeds minder...in het begin was alles oke bij mij maar de laatste 2 jaar niet meer:confused:
zou het ook aan de stress liggen en niet genoeg rust zoal lichamelijk als geestelijk??:confused:
maar meiden het word bij mij steeds minder want k ben het nu al 5 jaar en in het begin was het normaal en toen was k het 4a5 dagen maar nu k ouder wordt is het steeds minder geworden begrijp je want toen werd het 3 en toen 2 en nu is het al een paar maanden 1 dag geworden begrijp je het is niet dat k nu pas ongesteld ben !!!
Wat vreemd zeg. 5 jaar menstruerend en zo'n ''probleem''. Ik heb zoiets eigenlijk nog nooit gehoord. Sorry dat ik je niet verder kan helpen.
Ik word ook onregelmatig ongesteld....en bij mij wordt het ook steeds minder...in het begin was alles oke bij mij maar de laatste 2 jaar niet meer:confused:
zou het ook aan de stress liggen en niet genoeg rust zoal lichamelijk als geestelijk??:confused:
Dames, ik adviseer jullie toch om eens langs de dokter te gaan.
Ik was "vroeger" ook bijna een week ongesteldt en sinds een jaar of 5 nog maar een dagje... maakt niets uit.. wees blij!
seniorita1988
16-04-2005, 20:53
IK !!
in het begin, 4 jaar geleden was het echt regelmatig..
en op een gegeven moment werd ik het maaaaaanden niet,
en dan werd ik het weken wel..
en dan werd ik ineens 1 dag ongesteld en 1 dag niet..
dokerzegt niks aan de hand howr...
later wordt et regelmatig :moe:
4 jaar later..
nog steeds onregelmatig..
ze zeggen ook dat het door stress en blablaa komt..
maar ik stress niet.. ook geen onbewuste stress :moe:
oef aan de ene kant beter,
want als ik ongesteld ben..dan LIJD ik zooooo erg :maf2:
seniorita1988
16-04-2005, 20:54
en oja..
krijg je dan ook een andere kleur afscheiding?? :)
bruinachtig..
nou dat is ook niks howr..:)
gewoon, omdat je dan lang niet ongesteld bent geweest,
dan is dat het bloed dat lang is opgeslagen..
:)
net als ik :moe:
IK !!
in het begin, 4 jaar geleden was het echt regelmatig..
en op een gegeven moment werd ik het maaaaaanden niet,
en dan werd ik het weken wel..
en dan werd ik ineens 1 dag ongesteld en 1 dag niet..
dokerzegt niks aan de hand howr...
later wordt et regelmatig :moe:
4 jaar later..
nog steeds onregelmatig..
ze zeggen ook dat het door stress en blablaa komt..
maar ik stress niet.. ook geen onbewuste stress :moe:
oef aan de ene kant beter,
want als ik ongesteld ben..dan LIJD ik zooooo erg :maf2:
Het is ook heel normaal. Mijn vriendin heeft hetzelfde ''probleem'' als jou. Ze is altijd zo gelukkig als ze het zo nu en dan een paar maanden niet wordt.
seniorita1988
16-04-2005, 21:22
Het is ook heel normaal. Mijn vriendin heeft hetzelfde ''probleem'' als jou. Ze is altijd zo gelukkig als ze het zo nu en dan een paar maanden niet wordt.
lekker toch :D
ik ben nu 3 maanden niet ongesteld geweest,
heb er totaal geen problemen mee... :D:D
integendeel.. et voelt zooooooo lekker aaan :D:D
want als ik ongesteld ben..lajfed :traan1: te pijnlijk voor woorden..
lekker toch :D
ik ben nu 3 maanden niet ongesteld geweest,
heb er totaal geen problemen mee... :D:D
integendeel.. et voelt zooooooo lekker aaan :D:D
want als ik ongesteld ben..lajfed :traan1: te pijnlijk voor woorden..
Ik weet het. Bij mij doet het altijd ook heel erg pijn. Ik ben dan gewoon ziek, soms moet ik zelfs overgeven. :jammer:
Is nooit voorgekomen bij mij, dat ik het een paar maanden niet ben, en dan weer wel.
marocloubna
16-04-2005, 21:28
Bij mij is het de laatste tijd ook erg onregelmatig qua tijd. De ene keer is het precies op tijd de andere keer een weekje te laat. Soubhanallah!!!!!!!!!
seniorita1988
16-04-2005, 21:29
Ik weet het. Bij mij doet het altijd ook heel erg pijn. Ik ben dan gewoon ziek, soms moet ik zelfs overgeven. :jammer:
Is nooit voorgekomen bij mij, dat ik het een paar maanden niet ben, en dan weer wel.
volgens mij ga ik het deze week worden.. :maf2:
lekker zeiken bij mensen :hihi:
seniorita1988
16-04-2005, 21:30
Bij mij is het de laatste tijd ook erg onregelmatig qua tijd. De ene keer is het precies op tijd de andere keer een weekje te laat. Soubhanallah!!!!!!!!!
je bent niet de enige :lekkerpuh
marocloubna
16-04-2005, 21:31
Gelukkig maar. Dan weet ik zeker dat ik niet de enige ben!!! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.