Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer noem je een jongen,lekker?

Pagina's : [1] 2 3

Endless
25-02-2003, 21:10

Dames wanneer noem je een jongen lekker? Is dat ze stijl....noem maar op..... Wanneer als je een jongen ziet denk je DAMN... Ewa ja verveling heerst :D ,moet toch wat zeggen :D

ATLANTICA
25-02-2003, 21:16
Origineel gepost door sarahci Dames wanneer noem je een jongen lekker? Is dat ze stijl....noem maar op..... Wanneer als je een jongen ziet denk je DAMN... Ewa ja verveling heerst :D ,moet toch wat zeggen :D Mijn definitie van DE MAN= 1) VOETBALLER, ik wil namelijk SPELERSVROUW worden 2) ongeveer 1,82 m zijn, ik ben 1, 70 dus met 6 cm hak moet er nog een mooi verschik zijn 3) ONWIJS Zwart haar, beetje in de war, stekels ofzo 4) Mooie kleding, spijkerbroek (diesel, replay etc.) GEEN NIKE AIR MAX TRIAX. 5) Mooie kaaklijn 6) UITERAARD STANDAARD VERHAAL LIEF ZIJN!

Guadaloupe
25-02-2003, 21:18
lekker??? sinds wanneer noem je een jongen lekker??? :maf2: kijk, aantrekkelijk is een mooier woord :p ehmm, wanneer is een jongen aantrekkelijk...ff denken....euhh...oja...wanneer die een leuke lach heeft :D en tja wat is een leuke lach.... een lach waarbij zn ogen dichtgaan...:Iluvu:

ATLANTICA
25-02-2003, 21:20
Origineel gepost door Guadaloupe lekker??? sinds wanneer noem je een jongen lekker??? :maf2: kijk, aantrekkelijk is een mooier woord :p ehmm, wanneer is een jongen aantrekkelijk...ff denken....euhh...oja...wanneer die een leuke lach heeft :D en tja wat is een leuke lach.... een lach waarbij zn ogen dichtgaan...:Iluvu: Ik prefereer ook graag een andere benoeming voor "lekker" :D

Guadaloupe
25-02-2003, 21:22

Origineel gepost door ATLANTICA Ik prefereer ook graag een andere benoeming voor "lekker" :D wat dan en weet je wat echt, maar dan ook echt lekker is.....droste chocolade...mmmm dat is LEKKER :D

Endless
25-02-2003, 21:22
Origineel gepost door ATLANTICA Mijn definitie van DE MAN= 1) VOETBALLER, ik wil namelijk SPELERSVROUW worden 2) ongeveer 1,82 m zijn, ik ben 1, 70 dus met 6 cm hak moet er nog een mooi verschik zijn 3) ONWIJS Zwart haar, beetje in de war, stekels ofzo 4) Mooie kleding, spijkerbroek (diesel, replay etc.) GEEN NIKE AIR MAX TRIAX. 5) Mooie kaaklijn 6) UITERAARD STANDAARD VERHAAL LIEF ZIJN! Ajj moeilijk.....hmm nu de mijne :D 1)Moet acount zijn{oftewel afgestuudeerd bedrijfskunde} :D ,gewoon klinkt mooi... :D 2)Hij moet 1.72 zijn..ik zelf ben 1.75..jaja ik weet ik ben langer..Maar,ik ben uniek :D 3)Mooie kleding het liefst pak....Als hij die zwarte jasje aan heeft die elke marokaan heeft..aan heeft safi gelijk afknapper :kwaad: 4)Rechte tanden,het liefs Wit... :rolleyes: 5)Bruin/zwart haar zeker...stekeltjes.. 6)Lief,aardig,attent....... :Iluvu:

Endless
25-02-2003, 21:24
Origineel gepost door Guadaloupe wat dan en weet je wat echt, maar dan ook echt lekker is.....droste chocolade...mmmm dat is LEKKER :D Ja ik weet aantreklijker is beter...Maar goed een echt LD,voor de mensen onder ons snap je.... :D Maar ik,Guada en ATLANTICA,weten wel...wat de defenitie is van ''lekker''

Guadaloupe
25-02-2003, 21:25
Origineel gepost door sarahci Ajj moeilijk.....hmm nu de mijne :D 1)Moet acount zijn{oftewel afgestuudeerd bedrijfskunde} :D ,gewoon klinkt mooi... :D 2)Hij moet 1.72 zijn..ik zelf ben 1.75..jaja ik weet ik ben langer..Maar,ik ben uniek :D 3)Mooie kleding het liefst pak....Als hij die zwarte jasje aan heeft die elke marokaan heeft..aan heeft safi gelijk afknapper :kwaad: 4)Rechte tanden,het liefs Wit... :rolleyes: 5)Bruin/zwart haar zeker...stekeltjes.. 6)Lief,aardig,attent....... :Iluvu: :giechel: :giechel: wat wil je me op de vloer hebben hahahahahha kort zwart leren jasje is :Iluvu: en hehhehe....jij hebt het over een bep. persoon...wees es algemener

Endless
25-02-2003, 21:27
Origineel gepost door Guadaloupe :giechel: :giechel: wat wil je me op de vloer hebben hahahahahha kort zwart leren jasje is :Iluvu: en hehhehe....jij hebt het over een bep. persoon...wees es algemener Neeeeeeeeeeeeeee niet jij wat heb je voor smaak?....die gare zwarte jasjes met bonte kraag...Dan zie je een groep met 5 jongens allemaal hetzelfde aan...Dan denk je wat 5 halen 1 betalen wella.... :rolleyes:

Guadaloupe
25-02-2003, 21:28
Origineel gepost door sarahci Neeeeeeeeeeeeeee niet jij wat heb je voor smaak?....die gare zwarte jasjes met bonte kraag...Dan zie je een groep met 5 jongens allemaal dezelfde aan...Dan denk je wat 5 halen 1 betalen wella.... :rolleyes: deze heeft geen bonte kraag ;)

ATLANTICA
25-02-2003, 21:31
Nee die jasjes zijn echt wel GATARLIJK! Zelf hou ik van de David Beckham kleding steelo, gewoon stoer, chaotisch: spijkerbroek met coole t-shirt / truitje! Maar die jasjes echt wel ACCEPTABEL!

Meisje
25-02-2003, 21:33
gewoon mooi zijn van binnen en van buiten .........zoals mijn vriend :Iluvu: hahahhahahha :D -x- Ikram :zwaai:

Meisje
25-02-2003, 21:34
gewoon standaard kleding dus niet van die *******ssss wallah dat vind ik niks maar gewoon net als mijn vriend :D -x- Ikram

Meisje
25-02-2003, 21:35
******************= F.L.I.K.K.E.R.SSSSSSSSSSSSSS

Endless
25-02-2003, 21:39

Hij moet zich gewoon netjes kleden klaar.......pantalon witte blouse..oke niet altijd....:D.Maar goed die korte jasjes die elke marokaan heeft ...welloe :jammer:

Pagina's : [1] 2 3