Bekijk originele versie : El Atlas/warda Catering Uit Denbosch
LadyNoor
15-04-2005, 12:52
HALL0 ALLEMAAL
ik ben zeer geinteresseerd n deze catering, vooral omdat ze normale prijzen hanteren en klein zijn dus persoonlijker etc maar het probleem is dat ik niets over ze weet en nooit iets van ze heb gegeten of meegemaakt
ik doe een dringend beroep op jullie om jullie ervaringen met mij te delen inshallah!
alvast heel erg bedankt
Lady Nioor
lella_ouafae
15-04-2005, 22:50
Hallo,
Ik heb hun meegemaakt op een bruiloft, iedereen was erg enthousiast, vooral inderdaad voor de prijs, je krijgt echt waar voor je geld! Toen deed ze ook zaaldecoratie weet ik nog.
Ik had een topic gelezen dat ze 28 mei een officiele openingsfeest geeft voor haar catering. Misschien dat je dan kan kijken of het iets voor jou is.
En het is trouwens voortaan catering Ourda ;)
Groetjes lella_ouafae
Ik heb haar ook megemaakt op de verloving van mijn zus. Ik moet zeggen ik was kei tevreden :goedzo: Wat wil je precies weten.
LadyNoor
17-04-2005, 14:52
Nou dames,
heel erg bedankt voor jullie reacties, ik ben er echt blij mee, want ik weet echt helemaal niets over haar en haar catering/serveersters.
Als ik het goed heb begrepen dan serveert ze met haar dochters, hebben jullie die toen ook meegemaakt? hoe waren die?
En hebben jullie echt haar eten geproeft, hoe was dat en kunnen jullie beschrijven wat voor salades of vlees dat was?
Ik heb haar decoratie nooit gezien, is dat mooi? gemiddeld of echt mooi?
En ten slotte, was het geslaagd en is ze betrouwbaar?
Ik ben jullie echt dankbaar voor jullie hulp want ik zit een beetje met mn handen in het haar! :)))))
Ouefa ik heb geprobeerd die topic te vinden maar de zoekfunctie is telkens uit omdat het te druk is :(
Nawel hoe veel mensen waren er op de verloving van je zus?
weten jullie ook toevallig wat haar prijzen zijn?
Heel veel liefs,
Lady Noor
chica_tangawia
17-04-2005, 15:51
ik wil het ook graag weten
Lil_Hajar
17-04-2005, 16:16
[QUOTE=Lady Noor]Nou dames,
heel erg bedankt voor jullie reacties, ik ben er echt blij mee, want ik weet echt helemaal niets over haar en haar catering/serveersters.
Als ik het goed heb begrepen dan serveert ze met haar dochters, hebben jullie die toen ook meegemaakt? hoe waren die?
En hebben jullie echt haar eten geproeft, hoe was dat en kunnen jullie beschrijven wat voor salades of vlees dat was?
Ik ben jullie echt dankbaar voor jullie hulp want ik zit een beetje met mn handen in het haar! :)))))
Ouefa ik heb geprobeerd die topic te vinden maar de zoekfunctie is telkens uit omdat het te druk is :(Nawel hoe veel mensen waren er op de verloving van je zus?
Heel veel liefs,
Hallo,
Ze geeft op 28 mei een opening van haar Catering. Klik op deze link en je vind meer informatie erover.
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=540348
P.s ik heb ook feesten van haar meegemaakt en ze maakt heerlijke eten en de decoratie is ook heel mooi. Ze is persoonlijk heel aardig en ook betrouwbaar.
Veel succes verder :)
Hajar
Nou dames,
Ouefa ik heb geprobeerd die topic te vinden maar de zoekfunctie is telkens uit omdat het te druk is :(
Nawel hoe veel mensen waren er op de verloving van je zus?
Heel veel liefs,
Lady Noor
We hadden ongeveer 110 mensen. Ze had voor ons als eten, een vis pastella, en een salade. Dat smaakte volgens de gasten erg goed. De prijs moet ik nog effe navragen bij mijn moeder, maar ze was niet duur. Ze heeft ook serveersters en decoratie. Maar de prijs verschilt per wat je precies als eten enzo wilt. Wat voor combinatie je wilt. Dus daarom zou ik zeggen dat als je interresse hebt je een pmtje kunt sturen naar de naam reclame. Enne als je nog info wilt dan kan je mij mailen.
Enne ik raad je echt aan om naar die feest te gaan op 28 mei zodat je kunt kijken of het wat voor jou is.
Bousa Naoual
LadyNoor
18-04-2005, 11:05
dankjulliewel dames, ik heb jullie een pm gestuurd, jammer dat 28 mei zo kort voor mijn bruiloft is anders had ik me helemaal geen zorgen gemaakt, maar veel positieve reacties alhamdulilah!
Liefs
Lady Noor
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.