Bekijk originele versie : Soms heb je echt van die ***dagen
mimi_tangaouia
25-02-2003, 21:00
Soms heb je weleens zo een dag dat je liever wilt dat je hem nooit mee wilt maken
zo een dag had ik vandaag
ik werd wakker met hevige steken in mijn onderbuik, maar ik kon me niet ziek melden omdat ik me dan weer schuldig voelde tegenover mijn collega omdat hij dan alleen zo zijn omdat de rest er ook niet is
ik kreeg alleen maar moeilijke shit klanten waar ik echt absoluut geen zin in had het werd op een gegeven moment ook nog eens druk dus ik kon pas rond een uur of 15.00 gaan eten
dus heel mijn ritme was verstoord
toen ging ik pas om 18.30 naar huis maar ik d8 zo een klotedag ik ga mezelf verwennen met een dvd dus die ging ik huren
kom ik aan op het station rijd mijn bus net weg voor mijn neus een half uur moeten w8ten kom ik thuis ik d8 weet je wat ik gooi die DVD er gelijk in kom ik erachter dat die DVD0-speler van zijn plek is
ik zoeken het hele huis door maar ik kon niks vinden mijn broertje was niet te bereiken dus ik kwaad :kwaad: :boos:
toen kwam ik op het idee omzelf een pudding te gaan maken als :ego:troost dus ik al vrolijk melk koken enzo, maar ik had vandaag een beetje ook een rotgesprek:gsm: met een vriend van mij ik was al geirriteerd terwijl ik terugd8 aan ons gesprek waren mijn gedachten natuurlijk niet meer bij de melk dus de melk kookte over maar omdat ik schrok gleed die pan van het fornuis af en natuurlijk die melk over mijn been heen
helemaal verbrand ik schreeuwde het uit
mijn moeder:schrik2: de keuken in,maar ondertussen was ik ook zo boos omdat ik die DVDspeler niet kon vinden:boos:
Nu zijn we net klaar met eten mijn moeder had gestoomde schapenkop gemaakt dus mijn eetlust was gelijk bedorven:verdomme:, mijn pudding mislukt, mijn been verbrand:huil:, MAAR DIE STOMME DVD-SPELER HEB IK WEL GEVONDEN
o ja krijg van mijn moeder net te horen dat ik de afwas mag doen:jammer:
suggelbabe segt :lol: of neen volgende keel betel meid
Hindaatje
25-02-2003, 21:03
hmmmm lekker schapenkop :eek: :toink:
mimi_tangaouia
25-02-2003, 21:05
Origineel gepost door suggerbabe
suggelbabe segt :lol: of neen volgende keel betel meid
o ja ook nog ik kreeg een telefoontje terug van mijn huisarts dat die gek met vakantie is
als ik hem nodig heb is die er nooit sukkel!!
wat voor DVD ???
spice world :D
Schat het kan nog erger, dus het valt allemaal wel een beetje mee.
Hoe is het met je been? ;)
allah i 3ouwnek a mimoush..iedereen heeft zo zijn daagjes... :( mijn hele leven is een trauma
wajouww alla gekke dag.... ewa ik heb van die dagen man... word ik wakker gaat alles naar de klote!!! :kwaad:
of je dag begint goed en eindigt slecht omdat er een persoon is die nodig onzin moet lullen!! wallah daarkan ik pas echt :verdomme: van wordeN!!!!!
mimi_tangaouia
25-02-2003, 21:06
Origineel gepost door Hindaatje
hmmmm lekker schapenkop :eek: :toink:
yakkes sorry dat kan ik echt niet eten
mimi_tangaouia
25-02-2003, 21:08
Origineel gepost door FEALDAT
wat voor DVD ???
spice world :D
John Q met Denzel
mimi_tangaouia
25-02-2003, 21:09
Origineel gepost door nomedia
Schat het kan nog erger, dus het valt allemaal wel een beetje mee.
Hoe is het met je been? ;)
heel lief dat je naar mijn been vraagt het voelt heel erg branderig aan en het is rood maar mijn moeder reageerde snel met ijs dus ik heb gelukkig geen brandplekken maar het doet wel pijn
ATLANTICA
25-02-2003, 21:10
Origineel gepost door mimi_tangaouia
John Q met Denzel
Sooo die film klaart de boel echt!
John Q met Denzel
die is goed, heb ik gezien
dan gaat ie al die mensen gijzelen in die ziekenhuis totdat zijn zoontje geholpen wordt, was wel zielig eigenlijk
mimi_tangaouia
25-02-2003, 21:11
Origineel gepost door OujDaChicK
wajouww alla gekke dag.... ewa ik heb van die dagen man... word ik wakker gaat alles naar de klote!!! :kwaad:
of je dag begint goed en eindigt slecht omdat er een persoon is die nodig onzin moet lullen!! wallah daarkan ik pas echt :verdomme: van wordeN!!!!!
ja ik ken het
Guadaloupe
25-02-2003, 21:12
yakkes sorry dat kan ik echt niet eten
hehehe...mijn moeder deed zn ballen in 7rira...nou eet smakelijk hehehe
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.