Bekijk originele versie : Brussel Molenbeek - Jongeren zijn de baas
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
berkani-
15-04-2005, 10:47
http://www.vtm.be/asx/telefacts/telefacts_deel1_2.asx
saidaaatje
15-04-2005, 11:00
Molenbeek is echt erg. Ik ben daar een keer op een Marokkaans feest, niet voor herhaling vatbaar:moe:
TJa, Belgie. Maar goed, dat zeg ik als Nederlander.
Naar binnen trekken met ME en leger de leiders van de jongeren oppakken, veroordelen wegens ordeverstoring en openbare geweldpleging en 10 jaar de cel in gooien, het liefst verspreid over verschillende gevangenissen om goede communicatie onderling onmogelijk te maken.
molenbeek is idd. best grof. Ik woon in de gemeente ernaast en de verhalen die je soms op de straat hoort :wow: en dan verschieten ze dat het Vlaams Belang verkiezing na verkiezing wint. Law en order moet er zijn. :hadj:
Ik woon in Molenbeek en mensen praat niet over dingen waar jullie niks van weten
MrBrownstone
15-04-2005, 22:27
Ik woon in Molenbeek en mensen praat niet over dingen waar jullie niks van weten
Enlighten us!
In plaats van alleen maar te zeuren dat we niet moeten praten over waar we geen weet van hebben (dan kunnen we het nergens meer over hebben, want bijna alles wat hier besproken wordt komt uit de media), misschien moet je dan eens uitleggen hoe het wel in elkaar steekt daar in die Brusselse ghetto?
MrBrownstone
15-04-2005, 22:29
TJa, Belgie. Maar goed, dat zeg ik als Nederlander.
Naar binnen trekken met ME en leger de leiders van de jongeren oppakken, veroordelen wegens ordeverstoring en openbare geweldpleging en 10 jaar de cel in gooien, het liefst verspreid over verschillende gevangenissen om goede communicatie onderling onmogelijk te maken.
My thoughts exactly. letterlijk. Ik wou zo ongeveer hetzelfde typen.
RkeMpoe_Boy
15-04-2005, 22:38
Plaatst het ff hier
Enlighten us!
In plaats van alleen maar te zeuren dat we niet moeten praten over waar we geen weet van hebben (dan kunnen we het nergens meer over hebben, want bijna alles wat hier besproken wordt komt uit de media), misschien moet je dan eens uitleggen hoe het wel in elkaar steekt daar in die Brusselse ghetto?
Je hoeft niet zo niet zo kwaad uit de hoek te komen. Lmohim de jongeren zijn het beu, geen werk enz maar ik ben van het principe problemen maak je zelf voor een groot deel dus je moet ze zelf aanpakken of oplossen als de jongeren in kwestie wat extra moeite zouden doen om in deelgemeenten werk te zoeken zal er wss al voor een groot deel van hun werk uit de bus komen. de jongeren geven te vlug op, en denken vaak dat ze in de ghettos van frankrijk en Amerika leven. a yimma ik krijg hoofdpijn als ik denk hoe ze soms uit de hoogte kunnen doen. :( :maf2:
er zijn indd mensen die problemen maken rond afkomst en dergelijke maar bewijs het dan zelf dat je anders bent en maar niet door overvallen en gelijk revolvers te trekken zeg ik hun :nerd:
MrBrownstone
15-04-2005, 22:49
Je hoeft niet zo niet zo kwaad uit de hoek te komen. Lmohim de jongeren zijn het beu, geen werk enz maar ik ben van het principe problemen maak je zelf voor een groot deel dus je moet ze zelf aanpakken of oplossen als de jongeren in kwestie wat extra moeite zouden doen om in deelgemeenten werk te zoeken zal er wss al voor een groot deel van hun werk uit de bus komen. de jongeren geven te vlug op, en denken vaak dat ze in de ghettos van frankrijk en Amerika leven. a yimma ik krijg hoofdpijn als ik denk hoe ze soms uit de hoogte kunnen doen. :( :maf2:
er zijn indd mensen die problemen maken rond afkomst en dergelijke maar bewijs het dan zelf dat je anders bent en maar niet door overvallen en gelijk revolvers te trekken zeg ik hun :nerd:
Ben het met je eens :goedzo:
En ik was niet kwaad, hoor. Ik vond je opmerking gewoon erg onbegrijpelijk omdat we zelf in het nieuwsitem hebben kunnen zien hoe het er ongeveer aan toe gaat :)
GeenLeven
16-04-2005, 01:52
Is dat in Noord-Brussel, bij Gare du Nord ???
Jamal_anvers
16-04-2005, 03:16
Kijk heb zelf 2 jaar les geven in brussel.
En de jongeren van brussel hebben het gewoon moeilijk eenderzijds wegens hun taalvaardigheid het frans en anderzijds omdat ze gewoon marokkaan zijn.
Het is gewoon een kwestie van tijd voor de zware bom gaat ontploffen.
En ja als leerkracht geef ik hun geen ongelijk en en toen ik echter begrip.
Kijk heb zelf 2 jaar les geven in brussel.
En de jongeren van brussel hebben het gewoon moeilijk eenderzijds wegens hun taalvaardigheid het frans en anderzijds omdat ze gewoon marokkaan zijn.
Het is gewoon een kwestie van tijd voor de zware bom gaat ontploffen.
En ja als leerkracht geef ik hun geen ongelijk en en toen ik echter begrip.
Dan nog kan zo'n gedrag, houding nergens toegestaan worden!
Opvoeden is de sleutel en niet begrip opbrengen.
Gegroet,
Is dat in Noord-Brussel, bij Gare du Nord ???
molenbeek ligt in noordwest Brussel. :) Noordstation is er toch een beetje ver van .
ik weet er wel van . Je gooit geen brandbommen naar de polies. Het gaat hier wel over een kleine groep jongeren.
Werk zoeken is idd. niet eenvoudig, maar je zal het zeker niet vinden door op de straat te hangen.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.