Bekijk volle/desktop versie : Expositie van Palestijnen in Eindhoven 16-04-2005



14-04-2005, 21:47
Salaam wa alaikoem allemaal,

Graag wou ik jullie mededelen dat er morgen een expositie plaats vindt in Eindhoven. Nu zullen jullie je vast afvragen waar ik het over heb. dat zal ik jullie dan ook even uitleggen, want het gaat namelijk om het volgende:
Er is een groep palestijnse jongeren vanuit Palestina naar Nederland gekomen om ons wat te vertellen over land en hun cultuur. Het is egt heel erg leerzaam. Ze waren vandaag in Rdam. Ik ben zelf ook geweest. Ze hebben ons eerst een paar foto's laten zien van Palestina; hoe het er vroeger uitzag en hoe het er tegenwoordig aan toe gaat. Ze hebben ons ook uitgelegd hoe de oorlog is begonnen daar. En hoe de zionistische joden op een snikkie manier de Palestijnen hebben beroofd van hun huizen en verdere bezittingen.
Verder lieten ze ook een documentaire zien over het leven van de kinderen in Palestina. Het is echt te triest voor woorden wat ik daar allemaal zag. Nu pas besef ik echt hoe moeilijk ze het daar wel niet hebben, terwijl wij hier op onze luie reten nix lopen te doen.

Dus mocht er iemand interesse hebben om daar naartoe te gaan.
Dit is de email van 1 van de Palestijnen. Dus voor verdere info en vragen over de expositie kun je mailen naar:
youthexchang@najah.edn of
fawazlubbadeh@gmail.com

Ik hoop dat jullie aanwezig zullen zijn in Eindhoven het is egt leerzaam en als je een beetje medeleven hebt dan kom je, want het is egt de moeite waard die mensen zijn helemaal vanuit Palestina hier naar toe gekomen en het zou sneu voor ze zijn als niemand aanwezig zou zijn.

Salaam wa alaikoem wa rahmatoe allahi wa barakatoe

14-04-2005, 22:58


het is morgen 15 april hoor
of is het zaterdag 16 april?

15-04-2005, 16:14
Nee ik bedoel 15 april sorry