Bekijk originele versie : Droog Haar, Hoe Kom Ik Daar Van Af
sammiratje
25-02-2003, 18:39
hallo allemaal
ik weet me echt geen raad meer, heb echt alles geprobeerd, maar ik kom maar niet van mijn droge haar af. ik heb geen kroes haar, maar omdat het zo droog is lijkt het zo ongeloofelijk kroes.
heb allerlei shampo's gebruikt, allerlei soorten vetten, maar echt niets helpt. Heeft er iemand misschien tips voor me, ik hou niet van dat vettige troep dus het liefst iets natuurlijks.
alvast bedankt.
xxx sammiratje
sammiratje
25-02-2003, 18:42
dank je wel doenje_18
maar gebruikt je zus ook iets na het douchen?
want als ik er niets in doe, dan is het echt vreselijk.
shoekran!!!
xxx sammiratje
samiratje ben je nou een man met een apparte naam of ben je een vrouw, die graag als man gezien word.
Je staat vermeld als man.
RealCasawia
26-02-2003, 00:54
Roomboter......!
Paar uur laten inweken daarna gewoon wassen daar wordt je haar zacht van.......
Origineel gepost door RealCasawia
Roomboter......!
Paar uur laten inweken daarna gewoon wassen daar wordt je haar zacht van.......
hahahahaha meen je dat echt??
sammiratje
26-02-2003, 12:53
he mogast
ik sta vermeld als man, maar ben gewoon een vrouw.
er ging wat mis met het aanmelden dus vandaar.
maar ik ben gewoon een vrouw.
xxx sammiratje
Origineel gepost door sammiratje
he mogast
ik sta vermeld als man, maar ben gewoon een vrouw.
er ging wat mis met het aanmelden dus vandaar.
maar ik ben gewoon een vrouw.
xxx sammiratje
volgens mij kan je dat veranderen
Je gaat naar mijn hoekje en dat wijzig profiel...
sammiratje
26-02-2003, 13:47
thanks anisa
als het goed is is hetgelukt
xxx sammiratje
sammiratje
26-02-2003, 13:48
dus niet
Wat heb je precies gedaan dan?
want ik heb ff voor de gein geprobeerd
en het is me gelukt!!
laat het me ff weten.
RealCasawia
26-02-2003, 20:41
Origineel gepost door AdamX
hahahahaha meen je dat echt??
Hahahah ja echt waar ik meen het toen mijn moeder ermee aankwam stond ik haar ook uit te lachen maar ik had et geprobeerd en me haar was echt zacht geworden en breekt minder af...
Raar maar Waar :confused:
myriam22
26-02-2003, 22:17
maak een maskertje van olijfolie en eieren, wrijf het goed in je haren en laat een nachtje inwerken. Dat moet zeker helpen...en je haar gaat ervan glanzen.
Of doe wat wax in je haar als het droog is, dan glanst het mooi en dan kroest het minder. Gebruik gen te vetten wax en gebruik niet teveel...
In het kapsalon waar ik werk hebben we speciale producten tegen droog haar maar die kun je niet in de winkel verkrijgen. Ze zijn echt supergoed.
Ik hoop dat je wat geholpen bent...
beslama!
sallaam wat ik gebruik voor mijn droog haar is Panteneshampoo met het groene logo een haar masker van Ghul repair voor droog haar en voor elke dag voor het haar kammen Ghul repair creme bij werkt deze samenstelling goed succes en laat het horen of het voor jou ook werkt
groeten salwa23
Origineel gepost door iblies
Je kaal scheren? :D
ALs je een Hidjab draagt zou dat een oplossing kunnen zijn :rolleyes:
Ik ken iemand die dat heeft gedaan en het resultaat was dat ze weer mooie en natuurlijk haar kreeg. Haar groeit toch snel aan ;) Maar mijn tip is om geen producten en zelf gemaakte middeltjes in je haar te doen, maakt het alleen maar erger. Het beste is om gewoon pure Henna te gebruiken, krijg je mooi glad haar van ( en welk kleurtje je ook wil) en als je er citroen bij doet krijg je ook nog eens een mooie glans.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.