Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen Met Baarden En Imaan!!!

Pagina's : [1] 2 3

elhabiba
25-02-2003, 18:12

meeste vinden een baard maar nix, maar ik heb gehoord dat elke keer als je jebaard scheert er een stukje mannelijkheid weggaat( allahoe a3lam natuurlijk)......en plus aan zn baard kun je zien of het een echte goedgelovige iemand is...(tenminste meestal en dat is dan ook de bedoeling)

elhabiba
25-02-2003, 18:35
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Die baardapen zijn de ergste. :D hahahaha...nou nou zo erg is het nou ook weer niet... :mrt2:

elhabiba
25-02-2003, 18:43
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Geloof me de meeste baarden zijn gewoon meelopers en gebruiken die foeking baard als excuus... zodat niemand ze verdenkt en ze in de gaten houdt. volgens mij is dat juist andersom ze worden juist extra in de gaten gehouden....en ze worden vaak gezien als terroristen...:jammer: ennatuurlijk zijn er alijd rotte appels...

elhabiba
25-02-2003, 18:44
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Ik ben gewoon open en heb geen baard en doe niet schijnheilig.Ken er zat die baard of hoofddoek als dekmantel gebruiken... MEKKA BOVEN WALLEN ONDER!! aha....scheinheilig gedoe das het ergste...maar hoe kom je achter of iemand scheinheilig is... :confused:

elhabiba
25-02-2003, 18:47

Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Moet je eens op een avond langs de hoeren gaan zal je zien hoeveel 207 busjes daar geparkeerd staan. :D wahahahaha...:lol:...en hoe WEET JIJ DAT....AHAAAAA er begint een lampje te branden....:stout:

nadiaaa
25-02-2003, 18:50
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Die baardapen zijn de ergste. :D hehehe. http://rock.samaratoday.ru/news/2002/10_october/images/01-119.jpg http://www.onstage.nl/onstage/gfx/2002_concert_impressies/zztop_03.jpg http://www.french-news.com/assets/161_10_images/ZZMUMMY.jpg http://www.stimmenderwelt.de/gfx/artistsgross/ZZ%20TOP%20live.jpg

elhabiba
25-02-2003, 18:53
wahahaha...:lol: hmmmm lijken me niet echt mannen met IMAAN...hihihi daarom heb ik er bewust bij gezet...baarden en imaan!!!

elhabiba
25-02-2003, 18:55
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Ik ben er vaak langs gereden hoor.. en ik zou er ook voor uitkomen als ik naar binnen geweest zou zijn maar dat doe ik niet. Nog mee rlampjes die bij jou branden? :D Alleen langs gereden....hmmmm...echt waar??? :hihi:

elhabiba
25-02-2003, 18:58
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Als ik er gewipt zou hebben en je had het gevraagd had ik het heus wel gezegd. :D wahahahaha....allah jester.....zo benieuwd ben ik nou ook weer niet naar je avontuurtjes :maf:....maar heb je die baardmannetjes daar zien binnen gaan met je eigen ogen...zonder liegen he...

Liloesh
25-02-2003, 19:00
Origineel gepost door elhabiba meeste vinden een baard maar nix, maar ik heb gehoord dat elke keer als je jebaard scheert er een stukje mannelijkheid weggaat( allahoe a3lam natuurlijk)......en plus aan zn baard kun je zien of het een echte goedgelovige iemand is...(tenminste meestal en dat is dan ook de bedoeling) suggelbabe segt ken je het velschil tussen fald en soena?? ja???..dan is dat de antwoold op je vlaag..

elhabiba
25-02-2003, 19:08
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb a wellah een keer met een jongen reden we er langs was het busje van zijn pa daar geparkeerd ... meskien hij schaamde zich rot. allatieffffff.....wahahhahha...meskien..taj hij moet zich meer schamen voor allah....:jammer:....moet ie maar gaan trouwen

elhabiba
25-02-2003, 19:13
Origineel gepost door suggerbabe suggelbabe segt ken je het velschil tussen fald en soena?? ja???..dan is dat de antwoold op je vlaag.. jawel die ken ik wel...en baard is toch fard??

Liloesh
25-02-2003, 19:15
suggelbabe segt says who?? baald is helemaal geen fald...het is soena (tell me...waalom heeft aml khalid geen baald?? omdat het een soena is, en geen fald)

elhabiba
25-02-2003, 19:15
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb Was zijn vader die binnen bij de hoeren zat hij zat in de auto. Is een soort sluiproute langs de hoeren. schandalig...die geeft de goede voorbeeld aan zn zoon....:jammer::huil:..... sluiproute..hihihih...ewa tochniet zo geslaagd blijkbaar, volgend keer moeten ze zich vermommen....:hihi:

elhabiba
25-02-2003, 19:18

Origineel gepost door suggerbabe suggelbabe segt says who?? baald is helemaal geen fald...het is soena (tell me...waalom heeft aml khalid geen baald?? omdat het een soena is, en geen fald) ik heb gehoord dat hij het niet kon laten staan vanwege omstandigheden...

Pagina's : [1] 2 3