Bekijk originele versie : mijn bazin is een lesbienne.....
marocbabe81
25-02-2003, 17:29
mijn bazin is een lesbienne.....ze kijkt me steeds raar aan en heeft me vandaag zelfs handtastelijk betast, ik weet niet wat ik moet doen, kiezen tussen mijn baan en een naar gevoel.....straks wil ze meer......
helluuuuuuuuuupppp
Sabrin16
25-02-2003, 17:32
Klaag haar dan aan!
marocbabe81
25-02-2003, 17:35
ja maar ze heeft nog niks gedaan.......niks officieels en het blijft mijn woord tegen het hare.... :(
Sabrin16
25-02-2003, 17:37
Je zegt ze heeft je betast dat is toch al genoeg???
Als ze iets tegen je zegt moet je het een x opnemen, heb je bewijs ;).
(ik weet ik kijk teveel naar films :p)
marocbabe81
25-02-2003, 17:39
Origineel gepost door Sabrin16
Je zegt ze heeft je betast dat is toch al genoeg???
Als ze iets tegen je zegt moet je het een x opnemen, heb je bewijs ;).
(ik weet ik kijk teveel naar films :p)
ja betast....maar dan kan ze zeggen: oh was me er niet bewust van ofzo, je weet hoe die kaaskoppen zijn....ik heb getuigen nodig....of hard bewijs.....
marocbabe81
25-02-2003, 17:44
Origineel gepost door abdelkrim
wil jij soms dat ze je eerst naait en dan pas die job laat vallen dan?sorry dat ik het zo uitdruk maar misschien versta je het dan wel.en waarom aarzel je nog?er zijn nog genoeg banen volgens mij
Ik werk als bedrijfjuriste bij de ABN-AMRO en heb echt moeten knokken voor deze baan, het verdient goed enzo, alleen pech dat ik bij zo'n bazin zit... :(
marocbabe81
25-02-2003, 17:50
nou dus jij vind die baan belangrijker dan je persoonlijkheid?ewa zou zeggen doe zo verder
Kijk jij weet niet hoe zwaaaaaaaaaaaaaar het is om bij ABN een goede positie te verwerfen en nu heb ik hem eindelijk......en tja dan is het moeilijk om gelijk ermee te kappen, ik heb bewijs nodig en dan geef ik haar aan, of heb je ook een vakbond ofzo voor dit soort dingen??
Sabrin16
25-02-2003, 17:58
Origineel gepost door marocbabe81
Kijk jij weet niet hoe zwaaaaaaaaaaaaaar het is om bij ABN een goede positie te verwerfen en nu heb ik hem eindelijk......en tja dan is het moeilijk om gelijk ermee te kappen, ik heb bewijs nodig en dan geef ik haar aan, of heb je ook een vakbond ofzo voor dit soort dingen??
Kijk als ik jou was had ik die gore vrouw allang geklapt. Daarna gewoon ontkennen zoals zij zou doen ;)
marocbabe81
25-02-2003, 17:58
kijk abn is van de joden dat als eerste en waarom jij er werkt moet jij maar uitmaken voor jezelf maar dan dat je nog betast wordt en je blijft dat snap ik niet.maar je doet maar héé.jij vindt de jon dus belangrijker zoals ik al zei.ga ergens werken maar daar moet jij over oordelen en niet ik beslama.
wat nou joden ?? wat kan mij dat nou weer schelen, de uitkering die je pa ontvangt is ook van de joden, als we jouw denkwijze gaan hanteren. Jongen je praat maar wat, je zit niet in mijn situatie en je verdient niet eens zoveel als mij..... :rolleyes:
graag serieuze adviezen......
MarocStar
25-02-2003, 18:01
kijk abn is van de joden dat als eerste en waarom jij er werkt moet jij maar uitmaken voor jezelf maar dan dat je nog betast wordt en je blijft dat snap ik niet.maar je doet maar héé.jij vindt de jon dus belangrijker zoals ik al zei.ga ergens werken maar daar moet jij over oordelen en niet ik beslama.
Kijk Abdelkrim wat jij zegt slaat echt nergens op! Dus jij beweert dat als iemand dit soort problemen heeft zijn baan op moet geven. Dacht het niet. De enige oplossing is om tegen haar te schreeuwen als ze weer zoiets doet of naar personeelszaken toegaan en het verhaal voorleggen.
De baan waar ze keihard voor heeft gestudeerd en die ze nu heeft kan ze dan gewoon blijven beoefenen.
Kolonel_Major
25-02-2003, 18:05
heee marocbabe stuur me een PM dan sloop ik die bazin wel even voor je, ze weet niet wat haar overkomt, ik breek al haar botten en durft ze echt niet meer in je buurt te komen.... :D :D :D :bril:
Sabrin16
25-02-2003, 20:44
Origineel gepost door Kolonel_Major
heee marocbabe stuur me een PM dan sloop ik die bazin wel even voor je, ze weet niet wat haar overkomt, ik breek al haar botten en durft ze echt niet meer in je buurt te komen.... :D :D :D :bril:
Dit bedoel ik!!! :D
Ik zou echt niet wachten tot iemand het voor me zou doen. Ik geef haar shi klap en als ze dan nog in mijn buurt komt eet ik haar op!!! :auw:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.