Bekijk originele versie : een meisje van 17 met een jongen van 26 kan dat??
fatiha85
25-02-2003, 16:18
ik heb een vraagje:
Kan een meisje een relatie beginnen met een jongen van 26??
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden!!
Laat het mij weten!
Tnx!
mimi_tangaouia
25-02-2003, 16:20
ja als beide goed met elkaar over weg kunnen waarom niet bij liefde zit je niet gebonden aan een leeftijd!!
Origineel gepost door fatiha85
ik heb ff een vraagje:
Kan een meisje een relatie beginnen met een jongen van 26??
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden!!
Laat het mij weten!
Tnx!
Alles mag alles as het mar Hallal is ;)
C Yah
:cool:
al_hamka
25-02-2003, 16:24
"Age Ain't Nothing But A Number" ..... dat is wat Aaliyah zei :)
Ik denk dat het wel zou kunnen maar het brengt een hoop problemen met zich mee.
Het meisje is nog niet zo volwassen als de jongen dus ze zullen elkaar niet altijd begrijpen. Ook zal de jongen al serieus nadenken over zijn toekomst/leven terwijl het meisje nog leuke dingen wil doen.
Ik weet uit eigen ervaring dat het niet werkt :rolleyes:
Maar dat is voor iedereen anders natuurlijk. In het begin gaat alles goed maar na verloop van tijd komen de problemen.
mimi3000
25-02-2003, 16:25
Aaliyah zei dat alleen maar omdat R. vet ouder was :D
en sorry viese pedo....Zoek iemand van j eigen leeftijd
tuurlijk kan dat wel?
wat is het probleem?
nou het is 9 jaar verschil, maar endan, als jullie om elkaar geven dan moeten jullie ervoor gaan!!!!!
allah i jieb li fiha el geer
boesa boesa
fatiha85
25-02-2003, 16:28
Zozo elke minuut wordt er een reactie geplaats!
Maar wel tof van jullie dat jullie reageren.
mimi_tangaouia
25-02-2003, 16:28
heey mimi en heleau ik vind niet dat jullie zo mogen reageren
het is een verschil van 9 jr kijk eens na onze ouders vaak zijn de mannen ook een stuk ouder dan de vrouwen
assiatje
25-02-2003, 16:32
kan niet mentaliteits verschil
kennisverschil
een meisje van 17 heeft hele andere dingen aan haar hoofd dan een man van 26 kom op
kan alleen maar slecht aflopen
Origineel gepost door mimi_tangaouia
het is een verschil van 9 jr kijk eens na onze ouders vaak zijn de mannen ook een stuk ouder dan de vrouwen
Volgens mij denken die 2 dat het om een jongen van 17 gaat en een meisje van 26 :maf3: :giechel: :giechel:
fatiha85
25-02-2003, 16:34
De meeste van jullie begrijpen mij verkeerd! Jullie denken dat ik het hier over mezelf heb, maar dat is niet zo!
Ik wou het gewoon weten omdat er een meisje van 17 met een jongen van 26 is verloofd!
Dus ik wou gewoon weten of dat wel kan.
al_hamka
25-02-2003, 16:34
Origineel gepost door helleau
inderdaad mimi das zo omdat r kelly vet ouder was :hihi:
eh mee doe normaal man hoe kun je met iemand zijn van 26 als je 17 bent, ik zou walgen iegggg
Liefde maakt blind :rolleyes:
mimi3000
25-02-2003, 16:35
Origineel gepost door mimi_tangaouia
er is een groot verschil tussen 45 en 55 dan tussen 17 en 27....sorry...Ik ben heel volwassen maar tog zie ik mezelf niet met iemand van 28...dats gewoon te oud....
Damn je ben nog een kind :D :D :D
Origineel gepost door fatiha85
De meeste van jullie begrijpen mij verkeerd! Jullie denken dat ik het hier over mezelf heb, maar dat is niet zo!
Ik wou het gewoon weten omdat er een meisje van 17 met een jongen van 26 is verloofd!
Dus ik wou gewoon weten of dat wel kan.
fatiha lieverd het kan best!
heel wat onder ons gaan zich zelf in de plaats zetten, en vragen zich af van hmm kan dat wel?
Nou heel wat meisjes van 17 tonen ouder, zijn wijs genoeg tov sommige meisjes die rond de 20 zijn, en zo kinderachtig zijn!
Maar ja iedereen zijn mening hierover!
boesa
mimi_tangaouia
25-02-2003, 16:46
Origineel gepost door helleau
nee hoor me parents schelen 1 jaar ;)
en als je ouder bent dan is het anders bv als zij 22 is en hij 29 dan is het anders, maar als jij net uit de puberteit bent en hij bijna op de leeftijd is dat hij aan kinderen wilt beginnen dan zeg ik wacht nog een paar jaartjes en vind iemand die niet zoveel scheelt van jou, ik denk dat zulke relaties niet lang zullen bestaan
ok hier ben ik het met jou mee eens
maar ik vind dat een zo een relatie wel moet kunnen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.